tuk tuk tuk przy skrecie kierownica

Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

a czy te rzeczy dobry mechanior jest w stanie zbadac????? rzeby sie znowu nie okazalo ze: "maglownica, koncowki drazka i wahacze do wymiany". to dopiero by byly koszty !!! :cry: :cry:
amra 2.5 94 V6 24V
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

KOSZT MALY I TYLE RADOSCI DOBRY FILMIK Z KROWA
Gość

Post autor: Gość »

amra pisze:a czy te rzeczy dobry mechanior jest w stanie zbadac????? rzeby sie znowu nie okazalo ze: "maglownica, koncowki drazka i wahacze do wymiany". to dopiero by byly koszty !!! :cry: :cry:
czarna rozpacz mnie ogarnia! zacząłeś posta 18.09 - ja od tego czasu juz pewnie bym miał części nie mówiąć o zloklizowaniu tego tuk tuk tuk :wink: Jedź do mechanika i nich ci powie co jest do wymiany (to nic nie kosztuje!) i niech określi koszt robocizny + części... U mnie stuka rzadko ale jednak łożysko na prawej półosi (podjechałem na warsztat, wjechali na kanał, 5min i wiedziałem co trza wymienić).
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

BIENIAS pisze:
amra pisze:a czy te rzeczy dobry mechanior jest w stanie zbadac????? rzeby sie znowu nie okazalo ze: "maglownica, koncowki drazka i wahacze do wymiany". to dopiero by byly koszty !!! :cry: :cry:
czarna rozpacz mnie ogarnia! zacząłeś posta 18.09 - ja od tego czasu juz pewnie bym miał części nie mówiąć o zloklizowaniu tego tuk tuk tuk :wink: Jedź do mechanika i nich ci powie co jest do wymiany (to nic nie kosztuje!) i niech określi koszt robocizny + części... U mnie stuka rzadko ale jednak łożysko na prawej półosi (podjechałem na warsztat, wjechali na kanał, 5min i wiedziałem co trza wymienić).
szanuje cie Bienias ale:
nie kazdy (moze ty nie) ma tyle czasu zeby uganiac sie za mechanikami :D
jestem pracoholikiem i "zazwyczaj" wychodze przed 6 do pracy a wracam ok. 18. czas mam "zazwyczaj" w weekend a to oznacza ze mechanicy sa otwarci do 12-14 i nie zawsze zdaze (bo mam "zazwyczaj" pare rzeczy do zalatwienia - po to sa weekendy :D )
jak tylko bede mial czas to zapewniam cie ze to zalatwie
poza tym jezdze 400 km tygodniowo z czego wszystkko w piatek-niedziele
tak sie sprawy maja
amra 2.5 94 V6 24V
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

sprawa sie wczoraj wyjasnila:
drazki od maglownicy (prawy i lewy - bardziej lewy ale wymienie chyba oba)
sworzen wahacza
silentblock wahacza
ot co ...
amra 2.5 94 V6 24V
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

... ot to zostalo wymienione (czesci 209 PLN, wymiana ze zbieznoscia 115 PLN)
ale to nie wszystko. przy wymianie okazalo sie ze sa rowniez luzy na maglownicy. jest tam podobno sruba regulacyjna/dociskowa eliminujaca te luzy. czy to prawda.
no i oczywiscie okazalo sie ze dalej stuka. po dokladniejszych ogledzinach okazalo sie ze lozyska McPersona. nie mozna bylo tego od razu stwierdzic ... ?? :(
czyli walka trwa dalej ...
amra 2.5 94 V6 24V
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Można to było bardzo łatwo sprawdzić, a jak problem ten został rozwiązany w moim aucie zerknij tu: http://www.probe.kim.pl/forum/viewtopic.php?t=649

Pozdro.
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

i tuk tuk tuk ustalo, po wymianie lozysk McPersona - 40 PLN/szt + za wymiane. jak reka odjal. male a cieszy :D
amra 2.5 94 V6 24V
Awatar użytkownika
Robercik
Posty: 89
Rejestracja: 2004-02-05 20:14
Samochód: Ford Probe 2.5 v6
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robercik »

U mnie też coś słychać w czasie skręcania kierownicy, zarówno na postoju jak i w czasie jazdy, nie sa to jednak stuki-tylko takie regularne cyknięcia.Nie jestem wielkim fachowcem ale jestem przekonany że to maglownica, zreszta zanim kupiłem swojego probe to oglądałem dwa inne i też tak cykały w czasie skrętu. Narazie nic z tym nie robie czekam aż sie zacznie coś konkretniejszego dziać bo z takim cykaniem można jeżdzic, i jak ktoś nie jest bardzo upierdliwy to nawet nie usłyszy, tym bardziej że właśnie wymieniłem tłumiik heheheeh
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
Awatar użytkownika
Robercik
Posty: 89
Rejestracja: 2004-02-05 20:14
Samochód: Ford Probe 2.5 v6
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robercik »

U mnie też coś słychać w czasie skręcania kierownicy, zarówno na postoju jak i w czasie jazdy, nie sa to jednak stuki-tylko takie regularne cyknięcia.Nie jestem wielkim fachowcem ale jestem przekonany że to maglownica, zreszta zanim kupiłem swojego probe to oglądałem dwa inne i też tak cykały w czasie skrętu. Narazie nic z tym nie robie czekam aż sie zacznie coś konkretniejszego dziać bo z takim cykaniem można jeżdzic, i jak ktoś nie jest bardzo upierdliwy to nawet nie usłyszy, tym bardziej że właśnie wymieniłem tłumiik heheheeh
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki »

amra pisze: po dokladniejszych ogledzinach okazalo sie ze lozyska McPersona. nie mozna bylo tego od razu stwierdzic ... ?? :(
mozna bytlo... mojemu mechanikowi zajelo to 5 min... wymiana lozysk i jak reka odjal... pol roku spoks... a juz mialem caly magiel regenerowac :-)
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl
Awatar użytkownika
Cisik
Posty: 64
Rejestracja: 2006-05-28 21:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Cisik »

U mnie podczas jazy jak i na postoju rowniez slychac regularne tykniecia. Nie zauwazylem aby mialo to jakikolwiek wplyw na jazde. Dodatkowo moge powiedziec ze podczas skrecania na postoju pod maska jak poloze reke na tych zaslepkach nad amortyzatorami to czuje to pukanie. Co to moze byc?
Probe II 2,5 94r
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Cisik pisze:U mnie podczas jazy jak i na postoju rowniez slychac regularne tykniecia. Nie zauwazylem aby mialo to jakikolwiek wplyw na jazde. Dodatkowo moge powiedziec ze podczas skrecania na postoju pod maska jak poloze reke na tych zaslepkach nad amortyzatorami to czuje to pukanie. Co to moze byc?
Stuki występują podczas skręcania kołami? Jeśli tak to kulki w łożyskach zrobiły się "kwadratowe".
Obrazek
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Cisik
Posty: 64
Rejestracja: 2006-05-28 21:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Cisik »

Czyli do wymiany? Czy sprobowac najpierw naladowac tam towotu i sprawdzic czy cos dalo? I czy jak odkrece nakretke na lozysku to czy nic sie nie rozreguluje i czy bede mogl spokojnie ja z powrotem wkrecic?
Probe II 2,5 94r
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Cisik pisze:Czy sprobowac najpierw naladowac tam towotu i sprawdzic czy cos dalo??
Jak kulki kwadratowe to i tawot niewiele da...
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Przy okazji mam lamerskie pytanie: jak dobrać się do łożysk McPersonów w przydomowym garażu bez jakiegoś super sprzętu? Pytam bo pewnie będę musiał wymienić a nie mam specjalnie ochoty na wizytę u mechaniora gdybym mół wymienić sam.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”