KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada

Post autor: Robert »

Śruba nie jest "pusta", ale nie podłączasz do niej nic z zewnątrz.
starter.GIF
Chyba, że chcesz sprawdzić uzwojenie cewki. Pomiędzy S ("spinka") a M ("pusta" śruba) powinna być ciągłość, pomiędzy S a obudową cewki - ciągłość, pomiędzy B (śruba z plusem z akumulatora) a M - przerwa.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
tymooon
Posty: 72
Rejestracja: 2008-12-23 19:54
Galeria: viewtopic.php?t=15874
Lokalizacja: olsztyn

Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada

Post autor: tymooon »

Toż mówie, że debil ze mnie z tej mechaniki to czego jeszcze schematy wstawia?! :D No ale dzięki w ogóle za zainteresowanie;-) A pytanie może zadam inaczej. Czy aby mój rozrusznik został prawidłowo podłączony muszę mieć cokolwiek przykręcone do tej śruby ( kabel, blaszkę, itp) oznaczonoej na rysunku `????` ? TAK lub NIE . Jeżeli TAK to co to ma być, gdzie tego szukać itp. Jeżeli NIE - to nie ;-) Tak byłoby zrozumiale i czytelnie ( po chłopsku ). Dzięki.
Probe 1 gen. 2.2 Turbo GT 92`
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada

Post autor: Lisiu »

Śruba nie jest "pusta", ale nie podłączasz do niej nic z zewnątrz.
Czytamy ze zrozumieniem :wink:
Ostatnio zmieniony 2009-04-05 13:24 przez Lisiu, łącznie zmieniany 1 raz.
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada

Post autor: Maciucha »

Musisz, do jednej z tych grubych śrub masz przykręcony przewód [+] (gruby i czerwony) bezpośrednio z akumulatora, do drugiej przewód (gruby), który wchodzi w obudowę rozrusznika. Na tę wsuwkę wkładasz przewód (cienki) idący od stacyjki lub modułu sterującego silnikiem (nie chce mi się sprawdzać jak jest w probe).
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
tymooon
Posty: 72
Rejestracja: 2008-12-23 19:54
Galeria: viewtopic.php?t=15874
Lokalizacja: olsztyn

Re: KŁOPOTY Z ROZRUSZNIKIEM porada

Post autor: tymooon »

Czyli na jednej śrubie przewód + z aku, na drugiej przewód bezposrednio z rozrusznika, no i spinka. Dziękować :mrgreen:
Probe 1 gen. 2.2 Turbo GT 92`
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”