Sygnał prędkości w I gen.

Awatar użytkownika
cobra
Posty: 5
Rejestracja: 2009-01-07 14:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Re: Sygnał prędkości w I gen - linka licznika

Post autor: cobra »

OLEY - czy przed rozebraniem tablicy zamowic nową linkę czy nie ma to narazie sensu (jesli tak to ciezko ja wymienic?)
FORD PROBE 2.2 GT Turbo '92
Limited Edition 011/140
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: OLEY »

cobra pisze:(jesli tak to ciezko ja wymienic?)
Ludziska, czemu nie czytacie poprzednich wypowiedzi? Przecież parę postów wcześniej napisałem:
OLEY pisze:Licznika wymieniać nie musisz. Wystarczy linkę.
alfik pisze:czy dużo roboty jest żeby dostać sie do tylnej strony licznika??
Musisz go wykręcić.
:arrow: linka od licznika
W linku, który podałem jest to w miarę czysto opisane.
No przecież nie będę pisał tego samego tutaj.
Jeżeli jest coś niejasne, to piszcie w temacie, który dotyczy linki.
cobra pisze:OLEY - czy przed rozebraniem tablicy zamowic nową linkę czy nie ma to narazie sensu
To zależy.
Jeżeli Ci się śpieszy i musisz non stop jeździć autem, to proponuję kupić.
Ewentualnie bez linki też da się teoretycznie jeździć. :D
Możesz ją wymontować i sprawdzić w jakim jest stanie. Czy ciężko się kręci w pancerzu, w
jakim stanie są te kanciaste końcówki. Rozpołowić (rozkręcić) linkę na dwie części, bo to są
praktycznie dwie linki połączone ze sobą (wszystko napisane w podanym przeze mnie linku).
Moze wystarczy wymienić tylko jedną linkę, a i koszt mniejszy wtedy. :D
Może tam jest woda zamiast smaru. Przesmarować, sprawdzić, ewentualnie z linką w ręku
szukać drugiej takiej samej, żeby nie kupić innego rozmiaru. Linka, jak dobrze pamiętam jest
identyczna jak z Maździe 626 GD.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: Patryk- »

siemka. jak moj probek postal dwa dni u tego fachury od szyb to juz ze trzy dni nietryka... też narazie mój problem znikł :) ciekawe czy na dlugo
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
Maverick1989
Posty: 32
Rejestracja: 2010-04-20 19:29
Samochód: Ford Probe GL I 2,2 USA 1992
Lokalizacja: Poznań

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: Maverick1989 »

witam otworzyłem ten post po też mam problem z licznikiem a mianowicie z prędkościomierzem który nie chodzi po przeczytaniu dowiaduje się że do wina linki ale mam też taki inny problem mój licznik jest wyskalowany do 90 mil
i do 140 km/h jak widziałem na innych modelach forda probe 1 generacji licznik jest wyskalowany do 220km/h dlaczego umnie jest inaczej
Lubię czasami wsiąść do mojego auta i pojechać na najbardziej ruchliwy parking w mieście.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: adrian_seki »

bo masz wersje USA a nie Europejską ??

Ty masz 140mili a my mamy 220 km/h proste i logiczne

A2 - Słupca Września 7min przy 180 km/h
Awatar użytkownika
Maverick1989
Posty: 32
Rejestracja: 2010-04-20 19:29
Samochód: Ford Probe GL I 2,2 USA 1992
Lokalizacja: Poznań

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: Maverick1989 »

adrian_seki pisze:bo masz wersje USA a nie Europejską ??

Ty masz 140mili a my mamy 220 km/h proste i logiczne

A2 - Słupca Września 7min przy 180 km/h


aha tak też właśnie myślałem ale dlaczego w takim razie są tam dwie skale jedna duża wyskalowana do 90 i podpis że do w milach
ale jest też mniejsza skala na której jest wyskalowana prędkość do 140 i podpis że to KM/h :?:
Lubię czasami wsiąść do mojego auta i pojechać na najbardziej ruchliwy parking w mieście.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: OLEY »

Maverick1989 pisze: ale dlaczego w takim razie są tam dwie skale jedna duża wyskalowana do 90 i podpis że do w milach
ale jest też mniejsza skala na której jest wyskalowana prędkość do 140 i podpis że to KM/h :?:
No tak to ktoś wymyślił. :D
Ja w swoim GT mam odwrotnie. Duże literki w km, a małe w milach (wersja EURO).
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Maverick1989
Posty: 32
Rejestracja: 2010-04-20 19:29
Samochód: Ford Probe GL I 2,2 USA 1992
Lokalizacja: Poznań

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: Maverick1989 »

No tak to ktoś wymyślił.
Ja w swoim GT mam odwrotnie. Duże literki w km, a małe w milach (wersja EURO)
a ile ty masz licznik wyskalowany w KM bo ja jak dobrze odczytuje mam 140 KM tylko nie chce mi się wierzyć w to żeby tak mało szedł miałem kiedyś escorta z silnikiem 1,8 na którym było 200 KM/h
Lubię czasami wsiąść do mojego auta i pojechać na najbardziej ruchliwy parking w mieście.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: OLEY »

U mnie jest 220km/h

Jaką masz wersję? GT, czy GL?

Możliwe, że w amerykańskich GL-ach było mniej na zegarze...

EDIT:

No i się nie myliłem. :wink:

Masz zapewne dokładnie taki licznik:

:arrow: Ford Probe GL

Ale nie ma się czym łamać. Zegar spokojnie można przekręcić. Sprawdzone. :D
Wskazówka dochodzi do zera od tyłu.

Choć nie radzę Ci tego sprawdzać.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
weteran
Posty: 325
Rejestracja: 2006-06-05 15:01
Galeria: viewtopic.php?t=10332
Lokalizacja: Mikołów

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: weteran »

Potwierdzam co do drugiej strony zera :) Nawet długiego czasu na to nie trzeba.
Ford Probe 2.2 GL '89
Awatar użytkownika
Maverick1989
Posty: 32
Rejestracja: 2010-04-20 19:29
Samochód: Ford Probe GL I 2,2 USA 1992
Lokalizacja: Poznań

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: Maverick1989 »

OLEY pisze:U mnie jest 220km/h

Jaką masz wersję? GT, czy GL?

Możliwe, że w amerykańskich GL-ach było mniej na zegarze...

EDIT:

No i się nie myliłem. :wink:

Masz zapewne dokładnie taki licznik:

:arrow: Ford Probe GL

Ale nie ma się czym łamać. Zegar spokojnie można przekręcić. Sprawdzone. :D
Wskazówka dochodzi do zera od tyłu.

Choć nie radzę Ci tego sprawdzać.
tak masz całkowitą racje ja mam właśnie takki licznik :D piszesz że można "przekręcić" licznik to mnie uspokoiłeś bo myślałem że więcej nie pójdzie nisz to co jest na liczniku dzięki za odpowiedz :!:
Lubię czasami wsiąść do mojego auta i pojechać na najbardziej ruchliwy parking w mieście.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: adrian_seki »

OLEY pisze:
Maverick1989 pisze: ale dlaczego w takim razie są tam dwie skale jedna duża wyskalowana do 90 i podpis że do w milach
ale jest też mniejsza skala na której jest wyskalowana prędkość do 140 i podpis że to KM/h :?:
No tak to ktoś wymyślił. :D
Ja w swoim GT mam odwrotnie. Duże literki w km, a małe w milach (wersja EURO).

Potwierdzam jak tutaj Boss mówi ja mam to samo...
Potwierdzam foto (Wskazówki są na 0 powiedzmy) tylko takie mam :D .

Obrazek
Awatar użytkownika
Maverick1989
Posty: 32
Rejestracja: 2010-04-20 19:29
Samochód: Ford Probe GL I 2,2 USA 1992
Lokalizacja: Poznań

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: Maverick1989 »

-- oryginalny post 2010-05-07 15:12 --

wczoraj zrobiłem linką od licznika pokazuje mi teraz prędkość jeszcze nie sprawdzałem V MAX bo na razie nie mam gdzie ale już wkrótce to uczynię i pochwale się osiągnięciami jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc :!:

-- dodano 2010-05-10 00:04 --

dzisiaj chciałem sprawdzić czy faktycznie idzie przekręcić licznik i idzie nie stety nie mam żadnych zdjęć tego wyczynu :scramble

i jeszcze takie małe pytanko do czego służy [r][ciach][/r]
Lubię czasami wsiąść do mojego auta i pojechać na najbardziej ruchliwy parking w mieście.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Sygnał prędkości w I gen.

Post autor: Robert »

Maverick1989 pisze:i jeszcze takie małe pytanko do czego służy ...
Takie małe pytanko: [r]czy wiesz[/r] do czego służy [r]wyszukiwarka[/r]?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”