Sygnał prędkości w I gen.
Re: Sygnał prędkości w I gen - linka licznika
OLEY - czy przed rozebraniem tablicy zamowic nową linkę czy nie ma to narazie sensu (jesli tak to ciezko ja wymienic?)
FORD PROBE 2.2 GT Turbo '92
Limited Edition 011/140
Limited Edition 011/140
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Sygnał prędkości w I gen.
Ludziska, czemu nie czytacie poprzednich wypowiedzi? Przecież parę postów wcześniej napisałem:cobra pisze:(jesli tak to ciezko ja wymienic?)
W linku, który podałem jest to w miarę czysto opisane.OLEY pisze:Licznika wymieniać nie musisz. Wystarczy linkę.Musisz go wykręcić.alfik pisze:czy dużo roboty jest żeby dostać sie do tylnej strony licznika??
linka od licznika
No przecież nie będę pisał tego samego tutaj.
Jeżeli jest coś niejasne, to piszcie w temacie, który dotyczy linki.
To zależy.cobra pisze:OLEY - czy przed rozebraniem tablicy zamowic nową linkę czy nie ma to narazie sensu
Jeżeli Ci się śpieszy i musisz non stop jeździć autem, to proponuję kupić.
Ewentualnie bez linki też da się teoretycznie jeździć.
Możesz ją wymontować i sprawdzić w jakim jest stanie. Czy ciężko się kręci w pancerzu, w
jakim stanie są te kanciaste końcówki. Rozpołowić (rozkręcić) linkę na dwie części, bo to są
praktycznie dwie linki połączone ze sobą (wszystko napisane w podanym przeze mnie linku).
Moze wystarczy wymienić tylko jedną linkę, a i koszt mniejszy wtedy.
Może tam jest woda zamiast smaru. Przesmarować, sprawdzić, ewentualnie z linką w ręku
szukać drugiej takiej samej, żeby nie kupić innego rozmiaru. Linka, jak dobrze pamiętam jest
identyczna jak z Maździe 626 GD.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: Sygnał prędkości w I gen.
siemka. jak moj probek postal dwa dni u tego fachury od szyb to juz ze trzy dni nietryka... też narazie mój problem znikł ciekawe czy na dlugo
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
- Maverick1989
- Posty: 32
- Rejestracja: 2010-04-20 19:29
- Samochód: Ford Probe GL I 2,2 USA 1992
- Lokalizacja: Poznań
Re: Sygnał prędkości w I gen.
witam otworzyłem ten post po też mam problem z licznikiem a mianowicie z prędkościomierzem który nie chodzi po przeczytaniu dowiaduje się że do wina linki ale mam też taki inny problem mój licznik jest wyskalowany do 90 mil
i do 140 km/h jak widziałem na innych modelach forda probe 1 generacji licznik jest wyskalowany do 220km/h dlaczego umnie jest inaczej
i do 140 km/h jak widziałem na innych modelach forda probe 1 generacji licznik jest wyskalowany do 220km/h dlaczego umnie jest inaczej
Lubię czasami wsiąść do mojego auta i pojechać na najbardziej ruchliwy parking w mieście.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Sygnał prędkości w I gen.
bo masz wersje USA a nie Europejską ??
Ty masz 140mili a my mamy 220 km/h proste i logiczne
A2 - Słupca Września 7min przy 180 km/h
Ty masz 140mili a my mamy 220 km/h proste i logiczne
A2 - Słupca Września 7min przy 180 km/h
- Maverick1989
- Posty: 32
- Rejestracja: 2010-04-20 19:29
- Samochód: Ford Probe GL I 2,2 USA 1992
- Lokalizacja: Poznań
Re: Sygnał prędkości w I gen.
adrian_seki pisze:bo masz wersje USA a nie Europejską ??
Ty masz 140mili a my mamy 220 km/h proste i logiczne
A2 - Słupca Września 7min przy 180 km/h
aha tak też właśnie myślałem ale dlaczego w takim razie są tam dwie skale jedna duża wyskalowana do 90 i podpis że do w milach
ale jest też mniejsza skala na której jest wyskalowana prędkość do 140 i podpis że to KM/h
Lubię czasami wsiąść do mojego auta i pojechać na najbardziej ruchliwy parking w mieście.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Sygnał prędkości w I gen.
No tak to ktoś wymyślił.Maverick1989 pisze: ale dlaczego w takim razie są tam dwie skale jedna duża wyskalowana do 90 i podpis że do w milach
ale jest też mniejsza skala na której jest wyskalowana prędkość do 140 i podpis że to KM/h
Ja w swoim GT mam odwrotnie. Duże literki w km, a małe w milach (wersja EURO).
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Maverick1989
- Posty: 32
- Rejestracja: 2010-04-20 19:29
- Samochód: Ford Probe GL I 2,2 USA 1992
- Lokalizacja: Poznań
Re: Sygnał prędkości w I gen.
a ile ty masz licznik wyskalowany w KM bo ja jak dobrze odczytuje mam 140 KM tylko nie chce mi się wierzyć w to żeby tak mało szedł miałem kiedyś escorta z silnikiem 1,8 na którym było 200 KM/hNo tak to ktoś wymyślił.
Ja w swoim GT mam odwrotnie. Duże literki w km, a małe w milach (wersja EURO)
Lubię czasami wsiąść do mojego auta i pojechać na najbardziej ruchliwy parking w mieście.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Sygnał prędkości w I gen.
U mnie jest 220km/h
Jaką masz wersję? GT, czy GL?
Możliwe, że w amerykańskich GL-ach było mniej na zegarze...
EDIT:
No i się nie myliłem.
Masz zapewne dokładnie taki licznik:
Ford Probe GL
Ale nie ma się czym łamać. Zegar spokojnie można przekręcić. Sprawdzone.
Wskazówka dochodzi do zera od tyłu.
Choć nie radzę Ci tego sprawdzać.
Jaką masz wersję? GT, czy GL?
Możliwe, że w amerykańskich GL-ach było mniej na zegarze...
EDIT:
No i się nie myliłem.
Masz zapewne dokładnie taki licznik:
Ford Probe GL
Ale nie ma się czym łamać. Zegar spokojnie można przekręcić. Sprawdzone.
Wskazówka dochodzi do zera od tyłu.
Choć nie radzę Ci tego sprawdzać.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- weteran
- Posty: 325
- Rejestracja: 2006-06-05 15:01
- Galeria: viewtopic.php?t=10332
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Sygnał prędkości w I gen.
Potwierdzam co do drugiej strony zera Nawet długiego czasu na to nie trzeba.
Ford Probe 2.2 GL '89
- Maverick1989
- Posty: 32
- Rejestracja: 2010-04-20 19:29
- Samochód: Ford Probe GL I 2,2 USA 1992
- Lokalizacja: Poznań
Re: Sygnał prędkości w I gen.
tak masz całkowitą racje ja mam właśnie takki licznik piszesz że można "przekręcić" licznik to mnie uspokoiłeś bo myślałem że więcej nie pójdzie nisz to co jest na liczniku dzięki za odpowiedzOLEY pisze:U mnie jest 220km/h
Jaką masz wersję? GT, czy GL?
Możliwe, że w amerykańskich GL-ach było mniej na zegarze...
EDIT:
No i się nie myliłem.
Masz zapewne dokładnie taki licznik:
Ford Probe GL
Ale nie ma się czym łamać. Zegar spokojnie można przekręcić. Sprawdzone.
Wskazówka dochodzi do zera od tyłu.
Choć nie radzę Ci tego sprawdzać.
Lubię czasami wsiąść do mojego auta i pojechać na najbardziej ruchliwy parking w mieście.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Sygnał prędkości w I gen.
OLEY pisze:No tak to ktoś wymyślił.Maverick1989 pisze: ale dlaczego w takim razie są tam dwie skale jedna duża wyskalowana do 90 i podpis że do w milach
ale jest też mniejsza skala na której jest wyskalowana prędkość do 140 i podpis że to KM/h
Ja w swoim GT mam odwrotnie. Duże literki w km, a małe w milach (wersja EURO).
Potwierdzam jak tutaj Boss mówi ja mam to samo...
Potwierdzam foto (Wskazówki są na 0 powiedzmy) tylko takie mam .
- Maverick1989
- Posty: 32
- Rejestracja: 2010-04-20 19:29
- Samochód: Ford Probe GL I 2,2 USA 1992
- Lokalizacja: Poznań
Re: Sygnał prędkości w I gen.
-- oryginalny post 2010-05-07 15:12 --
wczoraj zrobiłem linką od licznika pokazuje mi teraz prędkość jeszcze nie sprawdzałem V MAX bo na razie nie mam gdzie ale już wkrótce to uczynię i pochwale się osiągnięciami jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc
-- dodano 2010-05-10 00:04 --
dzisiaj chciałem sprawdzić czy faktycznie idzie przekręcić licznik i idzie nie stety nie mam żadnych zdjęć tego wyczynu
i jeszcze takie małe pytanko do czego służy [r][ciach][/r]
wczoraj zrobiłem linką od licznika pokazuje mi teraz prędkość jeszcze nie sprawdzałem V MAX bo na razie nie mam gdzie ale już wkrótce to uczynię i pochwale się osiągnięciami jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc
-- dodano 2010-05-10 00:04 --
dzisiaj chciałem sprawdzić czy faktycznie idzie przekręcić licznik i idzie nie stety nie mam żadnych zdjęć tego wyczynu
i jeszcze takie małe pytanko do czego służy [r][ciach][/r]
Lubię czasami wsiąść do mojego auta i pojechać na najbardziej ruchliwy parking w mieście.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
Siedzę godzinami w aucie i liczę tych, którzy mnie pytają czy już wyjeżdżam.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Sygnał prędkości w I gen.
Takie małe pytanko: [r]czy wiesz[/r] do czego służy [r]wyszukiwarka[/r]?Maverick1989 pisze:i jeszcze takie małe pytanko do czego służy ...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade