witam
Problem wygląda następująco:
Podłączam przetwornice "na krótko" bezpośrednio pod akumlator, soczewka świeci, sprawdzam miernikiem napięcie oraz biegunowość na oryginalnej instalacji Probe- jest +12V, podłączam odpowiednio przetwornice pod instalacje- nie startuje
Gdzie szukac problemu, bo ręce mi opadają Mierzę i na kablach jest napięcie, podłączam przetwornice- nie startuje, podłączam "na krótko" startuje
Nie mam pojęcie co sie dzieje
problem z instalacją xenon
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
problem z instalacją xenon
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
To podłącz na krótko przez przekaźnik wzbudzany z instalacji świateł i po problemie.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Prawdopodobnie na tym obwodzie są zbyt duże spadki prądu i dlatego przetwornice nie chcą wystartować. Zmierz jaki prąd tam płynie. To bynajmniej nie jest kwestia napięcia.
Tak jak Robert napisał, trzeba chyba będzie dorobić dodatkowe dwa przekaźniki startujące z obwodu świateł (po jednym na każde światło), a zasilanie na przetwornice bezpośrednio można pociągnąć wtedy z aku.
Tak jak Robert napisał, trzeba chyba będzie dorobić dodatkowe dwa przekaźniki startujące z obwodu świateł (po jednym na każde światło), a zasilanie na przetwornice bezpośrednio można pociągnąć wtedy z aku.
Ford Probe 2.0 '94r.
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Kurcze, dziwne że przecież jezdziłem już z xenonami podłączonymi pod seryjną instalacje i wszystko latało jak należy.
Na ostatnim spocie w poznaniu jedna lampa zaczeła wariować, ( raz działała raz nie), ale w drodze powrotnej wszystko sie unormowało.
Więc nie będe chyba szukał usterki tylko podłącze to na przekaźnikach tak jak radzicie.
dzieki
Na ostatnim spocie w poznaniu jedna lampa zaczeła wariować, ( raz działała raz nie), ale w drodze powrotnej wszystko sie unormowało.
Więc nie będe chyba szukał usterki tylko podłącze to na przekaźnikach tak jak radzicie.
dzieki
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
moze po prostu ktorys kabel sie przypalil bo za duzy pobor pradu byl pisales ze zrobiles przy pomocy diód zeby sie swiecily jednoczesnie dlugie i krotkie po wlaczeniu swiatel, co za tym idzie na dlugich swiatlach bral 2 razy wiecej pradu przez ten sam kabel co poprzednio tylko na jedno swiatlo... moze sie przyjaral czy cos??
Ostatnio zmieniony 2007-07-10 17:33 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków