witam wszystkich klubowiczów po bardzo długiej przerwie.
Zwracam sie do was z poradą na temat opisany powyżej
niedawno doprowadzilem mojego probe do stanu uzywalnosci po ostatnim włascicielu pojawil sie niespodziewany kłopot.szukalem juz info na ten temat ale nic konkretnego nie znalazlem.chodzi o to ze zalozylem ostatnio nowe silniczki do swiatel i wszystko było ok.rano przychodze a tu zonk...aku sie rozładowal wiec wyciagnalem bezpiecznik od napedu i jest ok.co moze byc przyczyna, jesli ktos ma jakies pomysly to bede wdzieczny. pozdrawiam
po zamknięciu swiateł pada aku
- speedtester1
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-06-18 21:16
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Kalety
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- speedtester1
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-06-18 21:16
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Kalety
po wyłaczeniu swiateł pada aku
nie raczej nie wszystkie kostki i przewody sa ok.zwarcie w instalacji tez odpada bo wczesniej bez silniczkow bylo ok.to chyba raczej cos innego
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Możliwe, że źle założyłeś ramiona na frezy.
Lampy otwierają się do końca?
A czy po zamknięciu nie schodzą za nisko?
Może być tak, że lampy po zamknięciu zatrzymują się na ogranicznikach, a silniczki chcą je dalej ciągnąć.
Pobór prądu w silniczkach jest dość spory i szybko w ten sposób siada aku.
Lampy otwierają się do końca?
A czy po zamknięciu nie schodzą za nisko?
Może być tak, że lampy po zamknięciu zatrzymują się na ogranicznikach, a silniczki chcą je dalej ciągnąć.
Pobór prądu w silniczkach jest dość spory i szybko w ten sposób siada aku.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- speedtester1
- Posty: 7
- Rejestracja: 2007-06-18 21:16
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Kalety
po wyłaczeniu swiateł pada aku
faktycznie sprawdzilem to i okazalo sie ze te ciegna co pchaja reflektor sa jakies dziwnie przerobione.a tak na marginesie to nie ma ktos moze takch ciegien na zbyciu
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Cięgna, to pewnie ludziska mają, ale gorzej z tymi plastikowymi otoczkami (pierścieniami) na kulki cięgien. To zdaje się jest gdzieś opisane na forum. Poszperaj trochę tutaj jak sobie inni z tym poradzili.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- towarzysz
- Posty: 102
- Rejestracja: 2007-11-29 12:15
- Samochód: Ford Probe GL 1991 wersja USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14578
- Lokalizacja: Pabianice
odnawiam!
ja mam troszke inny problem! nie domykał mi się reflektor z powodu braku braku tej plastikowej główki ale poza tym wszystko w porządku wystarczyło go dotknąć palcem i się dociaskał. Ale ostatnio przeprowadziłem sie do blokowiska i zapomniałem tak zrobić, no i cóż musiało komuś przeszkadzac i chciał sobie ten reflektor zabrac i najprawdopodobniej ciągnął itd. zdziwienie mnie złapało jak dzisiaj wsiadam sobie jade oczy swięcą otwarte, parkuje zamykam nie sprawdzam czy zamknięte, wracam po 7 godzinach i akumulator padł okazało sie że lewa lampa jest krzywa tzn z zewnętrznej strony auta reflekor prawie domknięty a od środka auta prawie w połowie w górze. jak sądze jakis ku... debil mi wszytko pokrzywił. Jak to naprawić?
Zdanie bardzo wazne mi usunął. dobra to dopisuje to co wtedy. schodze zrobic zdięcia a tu reflektor w porządku tak wiec looz jak narazie. Ale jak ktos mógłby mi powiedziec jak to się stało ze reflektor stana obrócony prawie o 45 stopni i niechciał sie naprawic to prosze o info!!
teraz lepiej!!??:D
ja mam troszke inny problem! nie domykał mi się reflektor z powodu braku braku tej plastikowej główki ale poza tym wszystko w porządku wystarczyło go dotknąć palcem i się dociaskał. Ale ostatnio przeprowadziłem sie do blokowiska i zapomniałem tak zrobić, no i cóż musiało komuś przeszkadzac i chciał sobie ten reflektor zabrac i najprawdopodobniej ciągnął itd. zdziwienie mnie złapało jak dzisiaj wsiadam sobie jade oczy swięcą otwarte, parkuje zamykam nie sprawdzam czy zamknięte, wracam po 7 godzinach i akumulator padł okazało sie że lewa lampa jest krzywa tzn z zewnętrznej strony auta reflekor prawie domknięty a od środka auta prawie w połowie w górze. jak sądze jakis ku... debil mi wszytko pokrzywił. Jak to naprawić?
Zdanie bardzo wazne mi usunął. dobra to dopisuje to co wtedy. schodze zrobic zdięcia a tu reflektor w porządku tak wiec looz jak narazie. Ale jak ktos mógłby mi powiedziec jak to się stało ze reflektor stana obrócony prawie o 45 stopni i niechciał sie naprawic to prosze o info!!
teraz lepiej!!??:D
Ostatnio zmieniony 2008-05-25 23:44 przez towarzysz, łącznie zmieniany 1 raz.
F.Probe 91" GL 2.2. wersja USA!
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade