po zamknięciu swiateł pada aku

Awatar użytkownika
speedtester1
Posty: 7
Rejestracja: 2007-06-18 21:16
Samochód: brak
Lokalizacja: Kalety

po zamknięciu swiateł pada aku

Post autor: speedtester1 »

witam wszystkich klubowiczów po bardzo długiej przerwie.
Zwracam sie do was z poradą na temat opisany powyżej
niedawno doprowadzilem mojego probe do stanu uzywalnosci po ostatnim włascicielu pojawil sie niespodziewany kłopot.szukalem juz info na ten temat ale nic konkretnego nie znalazlem.chodzi o to ze zalozylem ostatnio nowe silniczki do swiatel i wszystko było ok.rano przychodze a tu zonk...aku sie rozładowal wiec wyciagnalem bezpiecznik od napedu i jest ok.co moze byc przyczyna, jesli ktos ma jakies pomysly to bede wdzieczny. pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Może coś sknociłeś przy podłączaniu i gdzieś jest zwarcie ? To chyba jedyna opcja. Nie przyciął się gdzieś kabel przy pierwszej próbie ? :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
speedtester1
Posty: 7
Rejestracja: 2007-06-18 21:16
Samochód: brak
Lokalizacja: Kalety

po wyłaczeniu swiateł pada aku

Post autor: speedtester1 »

nie raczej nie wszystkie kostki i przewody sa ok.zwarcie w instalacji tez odpada bo wczesniej bez silniczkow bylo ok.to chyba raczej cos innego
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Możliwe, że źle założyłeś ramiona na frezy.
Lampy otwierają się do końca?
A czy po zamknięciu nie schodzą za nisko?

Może być tak, że lampy po zamknięciu zatrzymują się na ogranicznikach, a silniczki chcą je dalej ciągnąć.
Pobór prądu w silniczkach jest dość spory i szybko w ten sposób siada aku.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
speedtester1
Posty: 7
Rejestracja: 2007-06-18 21:16
Samochód: brak
Lokalizacja: Kalety

po wyłaczeniu swiateł pada aku

Post autor: speedtester1 »

faktycznie sprawdzilem to i okazalo sie ze te ciegna co pchaja reflektor sa jakies dziwnie przerobione.a tak na marginesie to nie ma ktos moze takch ciegien na zbyciu
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Cięgna, to pewnie ludziska mają, ale gorzej z tymi plastikowymi otoczkami (pierścieniami) na kulki cięgien. To zdaje się jest gdzieś opisane na forum. Poszperaj trochę tutaj jak sobie inni z tym poradzili.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
towarzysz
Posty: 102
Rejestracja: 2007-11-29 12:15
Samochód: Ford Probe GL 1991 wersja USA
Galeria: viewtopic.php?t=14578
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: towarzysz »

odnawiam!

ja mam troszke inny problem! nie domykał mi się reflektor z powodu braku braku tej plastikowej główki ale poza tym wszystko w porządku wystarczyło go dotknąć palcem i się dociaskał. Ale ostatnio przeprowadziłem sie do blokowiska i zapomniałem tak zrobić, no i cóż musiało komuś przeszkadzac i chciał sobie ten reflektor zabrac i najprawdopodobniej ciągnął itd. zdziwienie mnie złapało jak dzisiaj wsiadam sobie jade oczy swięcą otwarte, parkuje zamykam nie sprawdzam czy zamknięte, wracam po 7 godzinach i akumulator padł okazało sie że lewa lampa jest krzywa tzn z zewnętrznej strony auta reflekor prawie domknięty a od środka auta prawie w połowie w górze. jak sądze jakis ku... debil mi wszytko pokrzywił. Jak to naprawić?


Zdanie bardzo wazne mi usunął. dobra to dopisuje to co wtedy. schodze zrobic zdięcia a tu reflektor w porządku tak wiec looz jak narazie. Ale jak ktos mógłby mi powiedziec jak to się stało ze reflektor stana obrócony prawie o 45 stopni i niechciał sie naprawic to prosze o info!!

teraz lepiej!!??:D
Ostatnio zmieniony 2008-05-25 23:44 przez towarzysz, łącznie zmieniany 1 raz.
F.Probe 91" GL 2.2. wersja USA!
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Może wyrwał Ci z jednej strony trzpień / ośkę?
Obrazek
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”