gdzie znaleźć "+" po przekręceniu zapłonu
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
gdzie znaleźć "+" po przekręceniu zapłonu
gdzie najłatiej w Probe 2,2GT znaleźć kabel + w którym prąd pojawia sie po przekręceniu zapłonu, radio wykluczam bo to działa bez przekręcenia kluczyka.....montuje dodatkowe zegary i ta informacja mi potrzebna
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Za radyjkiem na tole idzie tak wiązka kabli i tam jest ich hyba z 6 jeden z nich to ten którego szukasz na innym masz 5 V a dalej nie pamietam ja mam tam podpięte radio, wskaźniki, i pare innych pierdół i działa super.
pozdro
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
pytlar pisze:no w wiazce co idzie do radia tez masz kabel na ktorym sie pojawia 12V po przekreceniu kluczyka jezeli masz kostke iso to ten zolty:]
mam iso, z tym ze u mnie radio nie potrzebuje do dzialania przekreconego zaplonu
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W zapalniczce
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Wróć do pierwszego zdania - to nie miało być podświetlone po zapaleniu świateł. W dodatku, jeżeli wskaźnik nie ma oddzielnego zasilania podświetlenia, to zmiana napięcia na jego zasilaniu powoduje błędne wskazania.
A wspomniany plus zmieniający napięcie zgodnie z regulacją można wziąć z (prawie) dowolnej lampki we wnętrzu - np. z podświetlenia zapalniczki (wtedy oba kable plusowe do wskaźnika ciągniemy z 1 miejsca).
A wspomniany plus zmieniający napięcie zgodnie z regulacją można wziąć z (prawie) dowolnej lampki we wnętrzu - np. z podświetlenia zapalniczki (wtedy oba kable plusowe do wskaźnika ciągniemy z 1 miejsca).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
to albo ja ślepne albo mi one nie przeszkadzają, jest w sam raz , nie powiem pomysł nie najgorszy ale to juz nie moje zmartwienie mam nadzieje tylko przyszłego właściciela .
pozdro
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
to może inaczej:), kupiłem zegary i oczywiście nie chce żeby mi sie cały czas świeciły, albo po zapaleniu świateł, tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce, gdzie najlepiej je podpiąć???, padłą odpowiedź że zapaliniczka - czy to to będzie dobre???, bo po tym co napisał Robert troche sie zakreciłem
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
dokładnie tak. Do regulatora oświetlenia można sobie podpinąć jedynie ciśnieniomierze, reszta pobiera prąd z zasilania do prawidłowej pracy. Sprawdziłem organoleptycznie hehe.Wróć do pierwszego zdania - to nie miało być podświetlone po zapaleniu świateł. W dodatku, jeżeli wskaźnik nie ma oddzielnego zasilania podświetlenia, to zmiana napięcia na jego zasilaniu powoduje błędne wskazania.
A wspomniany plus zmieniający napięcie zgodnie z regulacją można wziąć z (prawie) dowolnej lampki we wnętrzu - np. z podświetlenia zapalniczki (wtedy oba kable plusowe do wskaźnika ciągniemy z 1 miejsca).
Ja proponuje to co jest najbliżej, czyli pierwsza lepsza lampka, lub np. pierwszy lepszy przełącznik o załączania czegoś. Najmniej rozbierania. Ja mam podpięte w zasilanie regulacji zawieszenia. Tam pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki (ale w stan rozruchu czyli stan załączenia zapłonu). Uwaga na niektóre przełączniki, bo są również takie kostki, gdzie na przykład włączasz światła i znika napięcie
Nie polecam zapalniczki bo daje napięcie tak jak na radio, czyli w pierwszej pozycji, więc siedząc w aucie i słuchając radia z wyłączonym silnikiem świecą sie zegary. Po co ?
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- black_martines
- Posty: 1217
- Rejestracja: 2006-11-27 08:39
- Samochód: czołg w wersji sport
- Galeria: viewtopic.php?t=13292
- Lokalizacja: Gdzieś W Polsce
a ja będę przewrotny. chcesz mieć zasilanie do wskaźników po przekręceniu kluczyka. a nie wartoby w takim razie podpiąć się bezpośrednio pod stacyjkę? dostęp jest nienajgorszy, kabel gruby na tyle że nie masz spadków i masz pewność że podłączasz to co chcesz...
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Ja wszystkie 6 zegarów podłączyłem do bezpiecznika tylnej wycieraczki. Nie mam żadnych przekłamań, czy fałszywych wskazań. Zegary działają po przekręceniu stacyjki. Co do intensywności świecenia, to nie mam z tym problemu, bo mam dostępnych 7 kolorów i wybieram sobie między jaśniejszymi i ciemniejszymi. Tylko shift light musiałem zmodernizować, bo jak mi walnął światłem po oczach w nocy to przez 20 sekund kompletnie nic nie wiedziałem. Włożenie do shifta pończochy mojej dziewczyny rozwiązało problem oślepiania
BEAUTY...POWER...SOUL...
- black_martines
- Posty: 1217
- Rejestracja: 2006-11-27 08:39
- Samochód: czołg w wersji sport
- Galeria: viewtopic.php?t=13292
- Lokalizacja: Gdzieś W Polsce
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
Drzymek pisze:Mnie tam najlepiej się kojarzy pończocha mojej kobietydavidlive pisze:a może lepszy będzie jakis kawałek ciemniejszego plastiku albo szkiełka???
Bynajmniej jakos sie lepiej kojarzy .
pozdro
a mówią że kobitki i samochody to 2 różne "rzeczy" a tu prosze...jak sie kobieta przysłużyła Drzymek ważne że dziala
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA