gdzie znaleźć "+" po przekręceniu zapłonu

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

gdzie znaleźć "+" po przekręceniu zapłonu

Post autor: daniel »

gdzie najłatiej w Probe 2,2GT znaleźć kabel + w którym prąd pojawia sie po przekręceniu zapłonu, radio wykluczam bo to działa bez przekręcenia kluczyka.....montuje dodatkowe zegary i ta informacja mi potrzebna :D
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Za radyjkiem na tole idzie tak wiązka kabli i tam jest ich hyba z 6 jeden z nich to ten którego szukasz na innym masz 5 V a dalej nie pamietam ja mam tam podpięte radio, wskaźniki, i pare innych pierdół i działa super.


pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

a jakiego koloru??
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

no w wiazce co idzie do radia tez masz kabel na ktorym sie pojawia 12V po przekreceniu kluczyka :P jezeli masz kostke iso to ten zolty:]
Obrazek
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

pytlar pisze:no w wiazce co idzie do radia tez masz kabel na ktorym sie pojawia 12V po przekreceniu kluczyka :P jezeli masz kostke iso to ten zolty:]

mam iso, z tym ze u mnie radio nie potrzebuje do dzialania przekreconego zaplonu
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

W zapalniczce
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
radek1
Posty: 119
Rejestracja: 2006-07-31 16:16
Galeria: viewtopic.php?t=10146
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: radek1 »

Dodatkowe wskaźniki najlepiej podpiąć pod pokrętło od regulowania podświetlania zegarów bo gdy wskaźniki za mocno świecą masz możliwość tonowania.
Radek
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Kurcze, to wcale nie jest głupie. :idea:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Wróć do pierwszego zdania - to nie miało być podświetlone po zapaleniu świateł. W dodatku, jeżeli wskaźnik nie ma oddzielnego zasilania podświetlenia, to zmiana napięcia na jego zasilaniu powoduje błędne wskazania.
A wspomniany plus zmieniający napięcie zgodnie z regulacją można wziąć z (prawie) dowolnej lampki we wnętrzu - np. z podświetlenia zapalniczki (wtedy oba kable plusowe do wskaźnika ciągniemy z 1 miejsca).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
radek1
Posty: 119
Rejestracja: 2006-07-31 16:16
Galeria: viewtopic.php?t=10146
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: radek1 »

Ja mam tak podpięty wskaźnik i w nocy gdy za mocno świeci po oczach masz możliwość wyregulowania,a one naprawdę mocno świecą.
Radek
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

to albo ja ślepne albo mi one nie przeszkadzają, jest w sam raz , nie powiem pomysł nie najgorszy ale to juz nie moje zmartwienie mam nadzieje tylko przyszłego właściciela .


pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

to może inaczej:), kupiłem zegary i oczywiście nie chce żeby mi sie cały czas świeciły, albo po zapaleniu świateł, tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce, gdzie najlepiej je podpiąć???, padłą odpowiedź że zapaliniczka - czy to to będzie dobre???, bo po tym co napisał Robert troche sie zakreciłem :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

Wróć do pierwszego zdania - to nie miało być podświetlone po zapaleniu świateł. W dodatku, jeżeli wskaźnik nie ma oddzielnego zasilania podświetlenia, to zmiana napięcia na jego zasilaniu powoduje błędne wskazania.
A wspomniany plus zmieniający napięcie zgodnie z regulacją można wziąć z (prawie) dowolnej lampki we wnętrzu - np. z podświetlenia zapalniczki (wtedy oba kable plusowe do wskaźnika ciągniemy z 1 miejsca).
dokładnie tak. Do regulatora oświetlenia można sobie podpinąć jedynie ciśnieniomierze, reszta pobiera prąd z zasilania do prawidłowej pracy. Sprawdziłem organoleptycznie hehe.
Ja proponuje to co jest najbliżej, czyli pierwsza lepsza lampka, lub np. pierwszy lepszy przełącznik o załączania czegoś. Najmniej rozbierania. Ja mam podpięte w zasilanie regulacji zawieszenia. Tam pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki (ale w stan rozruchu czyli stan załączenia zapłonu). Uwaga na niektóre przełączniki, bo są również takie kostki, gdzie na przykład włączasz światła i znika napięcie :lol:
Nie polecam zapalniczki bo daje napięcie tak jak na radio, czyli w pierwszej pozycji, więc siedząc w aucie i słuchając radia z wyłączonym silnikiem świecą sie zegary. Po co ?
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

z tym że u mnie radio chodzi nawet jak nie mam kluczyka w stacyjce :shock: :D

to może lekki off...ale dalej związany z zegarami - gdzie znaleźć otwór do komory silnika żeby przeciągnąć kable itp., bo w Probasach wszystko zabudowane :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

waluś pisze:
Po co ?
żeby sie ludzie patrzyli i podziwiali

sprawdziłem organoleptycznie

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
black_martines
Posty: 1217
Rejestracja: 2006-11-27 08:39
Samochód: czołg w wersji sport
Galeria: viewtopic.php?t=13292
Lokalizacja: Gdzieś W Polsce

Post autor: black_martines »

a ja będę przewrotny. chcesz mieć zasilanie do wskaźników po przekręceniu kluczyka. a nie wartoby w takim razie podpiąć się bezpośrednio pod stacyjkę? dostęp jest nienajgorszy, kabel gruby na tyle że nie masz spadków i masz pewność że podłączasz to co chcesz...
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Ja wszystkie 6 zegarów podłączyłem do bezpiecznika tylnej wycieraczki. Nie mam żadnych przekłamań, czy fałszywych wskazań. Zegary działają po przekręceniu stacyjki. Co do intensywności świecenia, to nie mam z tym problemu, bo mam dostępnych 7 kolorów i wybieram sobie między jaśniejszymi i ciemniejszymi. Tylko shift light musiałem zmodernizować, bo jak mi walnął światłem po oczach w nocy to przez 20 sekund kompletnie nic nie wiedziałem. Włożenie do shifta pończochy mojej dziewczyny rozwiązało problem oślepiania :lol:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
black_martines
Posty: 1217
Rejestracja: 2006-11-27 08:39
Samochód: czołg w wersji sport
Galeria: viewtopic.php?t=13292
Lokalizacja: Gdzieś W Polsce

Post autor: black_martines »

czyli tuning pończochą...
bez komentarza
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

martines_black pisze:czyli tuning pończochą...
bez komentarza
A nie wiesz po co mam to rozbierać i kombinować z rezystorami, ingerować w cały układ jak między żarówkę a szkło, mogę wsadzić kawałek materiału?
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

a może lepszy będzie jakis kawałek ciemniejszego plastiku albo szkiełka???

Bynajmniej jakos sie lepiej kojarzy . :lol: :lol:

pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

davidlive pisze:a może lepszy będzie jakis kawałek ciemniejszego plastiku albo szkiełka???
Bynajmniej jakos sie lepiej kojarzy . :lol: :lol:
pozdro
Mnie tam najlepiej się kojarzy pończocha mojej kobiety 8) :D
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

Drzymek pisze:
davidlive pisze:a może lepszy będzie jakis kawałek ciemniejszego plastiku albo szkiełka???
Bynajmniej jakos sie lepiej kojarzy . :lol: :lol:
pozdro
Mnie tam najlepiej się kojarzy pończocha mojej kobiety 8) :D


a mówią że kobitki i samochody to 2 różne "rzeczy" a tu prosze...jak sie kobieta przysłużyła :D Drzymek ważne że dziala :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”