Instalacja audio do PROBE I(gen.) - pytania

Awatar użytkownika
philipe
Posty: 174
Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Instalacja audio do PROBE I(gen.) - pytania

Post autor: philipe »

Potrzebuję schemat instalacji audio do probe I (najlepiej razem ze schematami wtyczek). Pomóżcie bo trochę mi się posypała.
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 13:58 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
KRIS
Posty: 6
Rejestracja: 2003-10-20 13:22
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

schemat

Post autor: KRIS »

Jaki masz problem ?
Pewnie zmieniasz radi na jakieś"normalne" i są jaja z podłaczeniej .
Z tego co ja się oriętuje to w probe I jest jakis knif , oprucz tego jest tam zainstalowana zwrotnica lub wzmacniacz , można przekonac sie o tym jak podłaczysz to samo radio do innego auta ,okarze się że gra dużo słabiej.
I przesto nie tak łatwo to podłaczyć .

Jesli reflektujesz mogę Ći sprzedać kostki z wiazka które są gotowe do montażu do "standartowych" magnetofonów.

Pozdrawiam Kris
tel.609-85-30-48
Probe I 2.2 GT
Pozdrawiam miłośników Probe

tel.0609-85-30-48
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

zobacz na www.performanceprobe.com tam jest opisane jak podłączyć radio pomijając oryginalny wzmacniach. No i całem shcematy rozrysowane. 2ga opcja to serwisóka
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

a jak nie to zawsze zostaje miernik i troszkę cierpliwości! lub też podjechanie do kogos kto ma ten sam model!
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Awatar użytkownika
philipe
Posty: 174
Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: philipe »

mam wzmacniacz 4 kanałowy pod fotelem pasażera,
mam tubę fabryczną przy tylnej prawej szybce,
mam dodatkowy piec od subwoofera za tapicerka prawą pasażera tył,
mam 4 fabryczne głośniki i oryginalne radyjko,
w antenie automatycznej padła linka i musiałem ją odłączy i zrobić na stałe ale sygnał ściąga super,
a dokładnie chodzi mi o podłączenie tuby, fabryczna była padnięta i chciałem podłączyć inną, ale okazało się ze na kabekach od tuby nie ma sygnału, sprawdziłem wzmacniacz i jest dobry wiec podejrzewam że coś musiało się posypać na kabelkach przed nim, a nie mam pojęcia dokąd one biegną.
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

heh... .:) kabelki biegną pod fotel pasażera.

tam masz wzmacniacz 4 kanałowy, potem wiązka leci obok ręcznego pod popielniczką do radia.

nówka bat do anteny oryginalny to koszt ok. 110pln razem z linką

przerabiałem to już :D

oryginalna tuba jest miła, ma przyzwoity dzwięk ale nie robi takiego umpa jak jakaś earthquake 1000W

może ktoś będzie miał możliwość wstawienia ci tutaj schematu elektrycznego tego twojego egzemplarza.... a może będę to nawet ja.. :twisted:
Awatar użytkownika
philipe
Posty: 174
Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: philipe »

Gdybyś go wstawił był bym wdzięczny ale dzięki i za te informacje
Awatar użytkownika
V-incent
Posty: 73
Rejestracja: 2003-12-21 22:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: V-incent »

Heja, niedawno zmieniałem radio w swoim probe, co prawda II gen. i kierowalem sie schematami (kolorami kabelków) z www.performanceprobe.com i albo mam dziwny model albo jest to nie do końca opracowane bo namęczyłem się nieźle, w sumie to tylko kilka mi się zgadzało, reszty musialem dochodzić sam. Generalnie instalacja audio w probe jest slaba i jak ktoś zamierza coś ulepszać to powinien zacząć od zmiany kabli - wszystkich. Polecam firmy, które się tym zajmują - mniej nerwów, zmarnowanego czasu i pewnośc że wszystko będzie dobrze zrobione. Koszt takiej pracy to ok. 50 - 70 zł plus kable
PROBE GT '95 USA electric blue
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Re: Pomóżcie - instalacja audio do PROBE I(gen.)

Post autor: Jedrek »

philipe pisze:Potrzebuję schemat instalacji audio do probe I (najlepiej razem ze schematami wtyczek). Pomóżcie bo trochę mi się posypała.
Schemat wtyczek znajdziesz tu:
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... e1/oem.htm

Wesołej zabawy!! :roll:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Lukas
Posty: 61
Rejestracja: 2004-05-06 23:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukas »

http://www.sof.ws/probeaudio/ tu jest prawie wszystko
Awatar użytkownika
philipe
Posty: 174
Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: philipe »

Dzieki za pomoc, ale chyba zrobie tak jak radzi V-incent - podjade do "specjalistów", jak ma to dobrze grac to lepiej niech oni to zrobią.
Obrazek Obrazek Obrazek
89r. 2.2 GT (I) USA
julian wawrzyniak

ten sam problem

Post autor: julian wawrzyniak »

proszę o kontakt telefoniczny. Z poważaniem Julian
julian wawrzyniak

ten sam problem

Post autor: julian wawrzyniak »

proszę o kontakt telefoniczny mój nr tel 0608016944
Z poważaniem Julian
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Witam!

Zabieram się za podłączenie radia w moim Probe, bo poprzedni właściciel sprzedając mi samochód wyciągnął swoje radio(chciał za nie dużą dopłatę).
Teraz kiedy mam radyjko(pioneer) Pojawia się zabawa z podłączeniami.
Udało mi się wyciągnąć 3 kostki(tam w miejscu radia):
1. Kilka pinów w jednym rzędzie(podajże szara).
2. 8 pinów w dwóch rzędach z kablami głośnikowymi(na kabelkach są napisy i powinny być ok)
3. 8 pinów w dwóch rzędach. Patrząc od strony styków(nie kabli) przewody są takie:
- (górny rządek od lewej)
1) Czerwony - +12V INVITION/SWICHED
2) Niebieski - POWER ANTENNA
3) NC
4) NC
- (dolny rządek od lewej)
5) Czarny - Ground
6) Pomaranczowy - Dash Light Ilumination
7) Żółty - Battery constans
8 ) NC
Mimo że na przewodach są napisy, tak jak wymieniłem wyżej, to nie jestem pewny czy są one dobrze podłączone. Jest tam dużo taśmy izolacyjnej i zamieszania. Niektóre przewody są poucinane przy kostce i nigdzie nie idą. Np. Czerwony i żółty są zwarte, też wygląda to na niezłą kombinację jakiegoś amatora.
Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie, gdzie ma iść który przewód i ewentualnie schemat elektryczny tamtej części.
Interesuje mnie tez kostka którą oznaczyłem jako 1. , co do może być?
tam też są jakieś kombinacje, typu zwarte ze sobą piny na krutko itp.

Proszę o pomoc doświadczonych kolegów i pozdrawiam.
Probe I 2.2 GT '91
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

kostak oznaczona 1 to pewnie standartowa kostka probe czyli glosniki jak sa parami kolorystycznie ulozone to na bank
ktos pewnie pominal to jako ze mowisz ze bylo lepsze radyjko to prawdopodobnie ktos polozyl swoje kabelki w standardzie ISO i dlatego masz kostle wiecej
8 pionow po 2 to tak jak piszesz kolumny
ta druga to prad
zakladajac ze bylo tam radyjko za ktore koles chcial niezla doplate nie obawialbym sie ze masz cos poprzekrecane:)
zolty moze miec mostek z czerwonym pod warunkiem ze nie jest to + setrujacy bo zolty to jest memory podlacza sie go pod stalego plusa - czerwony
w iso masz 5 kabelkow
czerwony +
czarny -
zolty pamiec
sa Ci potrzebne zeby radyjko gralo i trzymalo fale
jest jeszcze kabelek od anteny i podswietlenia jednak je zazwyczaj ludzie pomijaja i stad mozesz miec namieszane
jak masz radio z taka sama kostka to sprawdz czy w czerwonym jest + 12 tak jak jest napisane
w czarnym - 12 jak byc powinno i czy czerwony ma prad na wylaczonym zaplonie jak nie ma to potrzebyjesz + staly a jak ma to wsjo powinno grac...
pozdrawiam

P.S.zabawe mozesz miec z glosnikami - skoro masz 2 kostki po 8 kabli to pewnie tylko jedna bedzie dzialac...
w poprzecznej masz uklad ++--++--++-- w tej drugiej kable ida pionami
pytanie od ktorej kable sa podlaczone pod glosniki...
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Dzieki za odpowiedź.

Jeszcze jutro wszystko sprawdze ale czuje że bez miernika i rozbierania boczków sie nie obejdzie. Muszę popatrzeć na to co mam pod fotelem pasażera, stawiam że to pudełko co tam mam to wzmacniacz. Pod fotelem kierowcy mam coś podobnego, co to może być? Macie może jakiś schemat podłączeń?

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

polecam serwisowke - z wawy ktos napewno ma wiec czekaj az sie odezwie
pod fotelem kierowcy to raczj masz kompa od wspomagania kierownicy
poza tym przeszukaj forum duzo na ten temat bylo pisane wiec schematy pewnie tez jakies znajdziesz...
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Awatar użytkownika
enduro
Posty: 510
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro »

podłączę się pod ten temat...w poscie powyżej Mikołaj napisał"pod fotelem kierowcy to raczj masz kompa od wspomagania kierownicy"-i w związku z tym pytanko:co tam(pod fotelem kierowcy)jeszcze jest???z tego co zauwazyłem to są tam dwa(jest późno ,a dopiero wróciłem z trasy więc nie będę teraz sprawdzał) lub trzy(komputery???) od czegoś...od czego????
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

jeden to jest wspomaganie a drugi abs
o ile z tym od abs nic sie zrobic nie da to ten od wspomagania ma 3 stopniowy przelacznik pod naklejka do regulacji wspomagania

jest jeszcze kostka diagnostyczna do niczego nie podlaczona - przynajmniej u mnie moze w GL albo innych cos sie pod nia wpina

ze schematem radia nie maja nic wspolnego :wink:
pozdrawiam
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

mikolaj pisze:ze schematem radia nie maja nic wspolnego :wink:
Mają 8) - masę. :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

no tak to to "czarne" co sie ciagnie :D
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Czarny drut, który się ciągnie, powiadasz... :oops: I też masz na imię Mikołaj! 8)

Ale gdyby ktoś z zainteresowanych czuł się szczególnie urażony moim offem - sygnał i kasuję :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

mikolaj pisze:no tak to to "czarne" co sie ciagnie :D
Drut?
ladnie to wykombinowales... :wink:
jak to tez? mikolaj jest jeden:wink:
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Witam,

Podpiąłem sobie ostatnio głośniki pioneera w miejsce fabrycznych i okazało się że grają strasznie. Na początku myślałem że te głośniki to po prostu jakaś kupa(a kosztowały prawie 300para), ale w końcu stwierdziłem że to może przez wzmacniacz. Więc sięgam pod fotel pasażera bo tam niby miał być a tu faktycznie jest jakieś pudełko, ale to nie wzmacniacz. To co ja tam mam, ma jedną szeroką wtyczkę, a z tego co widziałem, to wzmacniacz powinien mieć 2 wpinane po bokach. Pod siedzeniem kierowcy mam jakieś 2 kompy. Jest możliwość że któryś z nich to wzmacniacz? Napewno pomogłaby mi serwisówka, ale ciężko ją od forumowiczów dostać. Byłem nawet ostatnio u Ravena ale chłopak zapracowany nie bardzo miał jak i kiedy mi ją dać, a przy tym mi też się spieszyło. Może jest ktoś kto jednak chciałby mi ją jakoś przesłać?

pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”