Gdzie jest bączek od klaksona?

Jimi
Posty: 13
Rejestracja: 2004-09-11 11:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Kwidzyn

Gdzie jest bączek od klaksona?

Post autor: Jimi »

Kupiłem w niemczech PROBE 92 GT i niedziała w nim klakson bezpieczniki są ok wie ktoś gzie znajduje się bączek od klaksonu,może go mi wykręcili?
Awatar użytkownika
tomek1979
Posty: 86
Rejestracja: 2004-09-03 01:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: tomek1979 »

napewno pod prawym blotnikiem (na wysokosci lonczenia blotnika z zderzakiem) jak sciagniesz nadkole bedziesz miał do niego dostęp
audi a8 4.2 quattro
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Dokładnie,są dwa z prawej i z lewej strony.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
tomek1979
Posty: 86
Rejestracja: 2004-09-03 01:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: tomek1979 »

widocznie drugi mi nie dziala :)
audi a8 4.2 quattro
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

moze mi ktos napisac, ktory to bezpiecznik od klaksona :roll:
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

KoNdRoN pisze:moze mi ktos napisac, ktory to bezpiecznik od klaksona :roll:
Ten z napisem "HORN"
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

no i lipa, zamienilem z tym obok i jednak dalej nie ma dzwieku, ale jak naciskam na kierownicy nasygnal to takie tykanie jest tylko :roll:
pewnie to te baczki, ale jak tam sie dostac :roll:
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Prosta sprawa - zdejmujesz koło, odkręcasz dwie śrubki, którymi jest przytwierdzony ten plastik chroniący nadkole, odegnij go i zobaczysz klakson. Odkręć go, przeczyść styki i w tym ślimaku na obudowie jest taka śrubka - spróbuj ją trochę pokręcić, np. wkręć ją kilka obrotów. Zapewne nie będzie łatwo, ale WD-40 i powinno ruszyć - u mnie to pomogło i to w obydwu bączkach ...
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

U mnie to już klakson przypominał kupę błota i rdzy więc mozesz i ty miec całkiem zjedzone :D Nowe kosztuja z 30 zł. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Maxxum pisze:Prosta sprawa - zdejmujesz koło,
Bez przesady, skręć tylko koła. :twisted:

Komplet 2 tonowych to koszt około 60PLN :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Samochód: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Post autor: Kondzio »

fajnie ze o tym skrecie koła dopiero teraz przeczytalem;/
w sumie najpierw zdjalem prawe kolo wyjałem baczek i pozniej to samo z lewym;/ ale sie nameczylem bo srubki strasznie zardzewiale;/ na szczescie byl wd40 pod reka :wink: okej
zardzewiale sa potęznie, ale podpiolem je do zasilacza sprawdzic czy dzialaja, bo mozliwe ze nie dochodzil do nich prad, kuz zdziwieniu z jednego slychac takie lekkie pierdniecia :roll: to czy mozliwe by bylo iz tam nie dochodzil prad, czy poprostu ten slimak jest na koncowym wycienczeniu :?:
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek
Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Galeria: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM »

Najlepiej jak kupisz nowe. Po co sie meczysz z zardzewialymi.
Obrazek
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Jedrek pisze:
Maxxum pisze:Prosta sprawa - zdejmujesz koło,
Bez przesady, skręć tylko koła. :twisted:

Komplet 2 tonowych to koszt około 60PLN :wink:
No tak Jedrek - oczywiście że można, ale zdjęcie koła nie jest specjalnie trudną sprawą a dostęp jest o wiele lepszy i nie trzeba się gimnastykować 8) Chyba że się ma zardzewiałe śrubki :wink: Ale i tu są plusy...Teraz się namęczyłeś KoNdRoN a za pół roku mógłbyś w ogóle ich nie odkręcić :twisted:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”