Odświeżę trochę temat
Czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie jak to wygląda zamontowane? Czy do tego jest jeszcze lusterko wsteczne zamontowane? Bo tak coś nie
do końca pasuje -
nie wierzę żeby od strony szyby był taki otwór. Moje lusterko jest przyklejone do szyby i wyglada jakby coś przy tym VMM powinno jeszcze być i myślę że lusterko wsteczne jest inne?
Teraz tak:
Low oil - to to samo co na liczniku (tam też jest taka kontrolka)? - to jest czujka od poziomu oleju, więc tylko trzeba znaleźć odpowiedni kabelek przy ECU
Fuel - to od rezerwy paliwa, też jest na liczniku, z kabelkiem jak wyżej
Coolant - mało lub brak płynu w chłodnicy, kabelek z czujnika w chłodnicy, trzeba mieć czujnik przy chłodnicy
Serwice - pora zmiany oleju? czy to jest jakoś połączone z 3 licznikiem ukrytym pod tarczą, ktoś gdzieś pisał że on też jest od tego? z tym mam największy problem
Washer - mało lub brak płynu do spryskiwaczy, od czujnika ze zbiornika płynu do spryskiwaczy, więc potrzebny zbiornik z czujnikiem
Door Ajar - to czujka od otwartych drzwi i bagażnika, podłączenie do odpowiedniego kabelka przy ECU
Taillamp - przednie oczka pozycyjne 8W(USA), 5W(EURO)
Stop lamp - 27W(USA), 21W(EURO)
Headlamp - 27W(USA), 21W(EURO)
Co do lamp to pewnie też kabelki będą przy ECU, VMM monitoruje ilość pobieranego prądu
Mały przycisk - to reset, czy Serwice też resetuje?
VMM jest podłączony do brzęczyka (tak wynika z tego co czytałem) - gdy mało płynu chłodniczego to pika, gdzie jest ten brzęczyk/bipek dręczyciel?
VMM jest też podłączony do bezpiecznika Monitor
Wtyczka ma 18 pinów - czy wszystkie są podłączone, jest 18 kabelków? Bo tak licząc wszystko to tyle nie wychodzi. Jakby mógł ktoś sprawdzić ...
Biorąc pod uwagę ilość czujników, doprowadzenie + i -, jakiegoś zew. bipka dręczyciela wychodzi 12 kabelków (wiecej jeśli każda lampa będzie oddzielnie - tylko wtedy ile od której kontrolki), może ktoś to skorygować?