zegarek poniżej radia i przeciwmgielne

Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

zegarek poniżej radia i przeciwmgielne

Post autor: piotrek »

Czy zegarek powinien działać po wyłączeniu zapłonu bo mam pokopane w kablach i zegarek wyłancza sie po wyłączeniu zapłonu :?
i jeszcze problem jest przełącznik obok zegarka od przeciwmgielnych ale ja ich nie mam :shock:
czy wszystkie 89 r. tak mają że jest przełącznik a światła niema :(
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
5150
Posty: 58
Rejestracja: 2004-10-21 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5150 »

U mnie nie ma wcale tego panelu z zegarkiem i przełącznikiem od świateł i nigdy go nie było :twisted:
Ja mam w tym miejscu seryjny kompakt (który nie działa) :( ,
a też mam GT ' 89.
A czy przeciwmgielnych nie włącza się tym małym kółeczkiem przy kierownicy wystającym z tego, którym otwierasz lampy?
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz :)
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

a pamieta ci ten zegarek godzine jak zapłon wyłączysz czy 12 jest zawsze?

Te badziewne przełączniki montowali dopiero w salonach w europie razem ze światełkiem w zdeżaku jak auto z usa przypłynęłopo lewej (obok uchwytu do linki). Masz w zdeżaku chociaż miejsce na lampkę?

Może twoj probe inna drogę przeszedł -prywatnie do europy
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Gość

Post autor: Gość »

Zegarek powinien dzialac
a co do przeciwmgielnego swiatelka to tak jak mowi Michal
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Michał pisze:a pamieta ci ten zegarek godzine jak zapłon wyłączysz czy 12 jest zawsze?

Te badziewne przełączniki montowali dopiero w salonach w europie razem ze światełkiem w zdeżaku jak auto z usa przypłynęłopo lewej (obok uchwytu do linki). Masz w zdeżaku chociaż miejsce na lampkę?

Może twoj probe inna drogę przeszedł -prywatnie do europy
jak włącze zapłon to jest zegarek już skasowany czyli nie pamięta godziny
A w zderzaku nie mam miejsca na przeciwmgielne będe musiał dorobić , może mam inny zderzak :?
,
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:57 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

piotrek pisze: jak włącze zapłon to jest zegarek już skasowany czyli nie pamięta godziny
A w zderzaku nie mam miejsca na przeciwmgielne będe musiał dorobić , może mam inny zderzak :?
,
No to pewnie miał kiedyś Twój samochód dzwona w tył. Ktoś zamówił zderzak no i dostał oryginalny, taki jak ma być bez lampki. Jak ma ktoś fotki (z zoomem na zderzak) to dajcie tutaj, niech sobie Piotrek wypiłuje plastik i wstawi lampe.
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Dzięki Cynki za tą instrukcje podłączenia podłącze tak jak napisałeś bo ja mam nieżle nakopane z tą instalacją
Michał wiem napewno że był bity i teraz wiem że mam poprostu inny zderzak ale tak jak piszesz przydałoby mi sie jakieś zdjęcie bo niewiem w którym miejscu ciąć :shock:
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
krzysiekj
Posty: 7
Rejestracja: 2005-02-22 12:40

Zegarek pod radyjkiem.

Post autor: krzysiekj »

Witam, niedawno kupiłem konsole zegara pod radio, ale niestety bez kabelków i wystają z niego 3 miedziane styki. Prosiłbym o jakąś pomoc, jak to podłączyć, żeby nie spieprzyc?
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Zegarek pod radyjkiem.

Post autor: cevinek »

Tego raczej się nie da....
A podłączasz w prosty sposób.

Potrzebne są 2x "+" (12v)
i masa "-"
Masa bodajże masa jest na środku jeden plus na zegarek a drugi na podświetlenie....
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

z tym że jeden podłączasz do jakiegoś kabla z podświetlania naprzykład od zapalniczki
drugi do + 12
i masa
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
krzysiekj
Posty: 7
Rejestracja: 2005-02-22 12:40

Post autor: krzysiekj »

Wielkie dzięki, wiedziałem ze są dwa + i masa, ale nie wiedziałem na którym styku jest masa. Teraz juz wiem, DZIEKI
Awatar użytkownika
SieMA
Posty: 663
Rejestracja: 2005-05-31 15:27
Galeria: viewtopic.php?t=5617
Lokalizacja: Bartoszyce

Nie dziala radio i zegarek! bezpieczniki ok, pomocy!!!

Post autor: SieMA »

Witam!

jak w temacie. Nie wiadaomo skąd przestało mi działać radio a też zegarek pod nim. sprawdzilem bezpiecnziki,wsio jest ok.Pomocy! bo do warszawy bede sobie spiewał :/
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

spróbuj odłączyć radio i zobacz co się dzieje. A czy oświetlenie zapalniczki działa czy nie??
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

Za radiem masz multum kabli i wtyczek zresztą wiesz, bo Ci mówiłem przez tel. pewnie coś masuje, podobnie było u mnie.
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Siema witaj w gronie zchizów z elektryką :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
SieMA
Posty: 663
Rejestracja: 2005-05-31 15:27
Galeria: viewtopic.php?t=5617
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: SieMA »

tniemy offy


maaaaamooooo!!!!!!!! wszystko powiem mamie!! wszystko!! że niedobrzy administratorzy (.)(.) nie pozwalają mi pisać w moim własnym topicuu!! :newcry: :newcry: :newcry: :newcry:

zabieram zabawki i ide do innego topicu :newcry:
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Galeria: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Jak wyjąć konsole gdzie jest zegar i przełącznik przeciwmgi.

Post autor: ADTOM »

Cześć

Szukałem wcześniej w postach ale nic nie znalazłem jak zdjąc konsole tą co jest pod radiem a nad popielniczką w I GT Probe 1991. Chce to okleić karbonem i nie wiem jak to zdjąć gdzie są jakieś śruby itp. Bardzo Was prosze o pomoc
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

wyciągasz popielniczke,otwierasz pierwsze piwo, pózniej zdejmujesz ten mieszek na gałkę zmiany biegów, ona sie odkreca,otwierasz srugie piwo, kolejnie wyciągasz cały ten panel środkowy , gdzie jest przycisk od regulacji zawiechy, no i juz masz dostep do tego kawałka gdzie jest zegarek, otwierasz trzecie piwo i juz reszta sama sie zrobi. :D :D :D

Pozdrawiam
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

i nic na siłę - wszędzie są śrubki poza elementem z mieszkiem dźwigni zmiany biegów
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Z tego co pamiętam, to jak wyjmiesz popielniczkę i tę część wokół mieszka, to część powyżej popielniczki jest przykręcona na 2 śruby, a później to już ładnie pięknie się wysuwa :)
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Galeria: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM »

Dzieki za pomoc w sobotę idę odkrecać :) i bedę miał pieknie i ładnie a przy okazji poodkurzam tam sobie wszystko. Jeszcze raz wielkie dzieki
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Jaki panel z regulacją? :shock:

Tu macie całkiem dobre :arrow: instrukcje (PDF) wymiany radia w I i II gen.

W jedynce:
- wyciągasz popielniczkę
- bez zdejmowania mieszka dźwigni zmiany biegów podnosisz cały ten uchwyt mocujący mieszek (nie ten mały tuż przy gumie, ale całą prostokątną całość) - podważasz śrubokrętem od strony ręcznego, wyciągasz z zatrzasków i przekręcasz o 90 stopni, żeby nie przeszkadzał
- wykręcasz 2 śruby mocujące obudowę popielniczki, które odsłoniło podniesione mocowanie mieszka
- wyjmujesz mocowanie popielniczki (możesz nie odłączać tylko powiesić na kablach z boku po prawej)
- odkręcasz 2 właśnie odsłonięte śruby mocujące radio i kieszeń / zegarek
- prostujesz ew. poodginane blaszki blokujące kieszeń radia
- wyciągasz całość (radio i kieszeń / zegarek) i odłączasz kostki kabli i antenę

Uwaga 1: kolory kabli w opisie różniły się od tych w moim Probku, ale rozpiska położenia kabli na stronie 3 jest prawidłowa
Uwaga 2: kieszeń radia miałem przyspawaną punktowo (4 strzały) do tego stelaża widocznego na zdjęciach w krokach 4 i 5
Uwaga 3: masa nie jest podłączona (:arrow: tu teoretyzowałem na podstawie serwisówki, teraz wiem, że trafnie)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

to ja się podepne tutaj ;) nie wiem co sie stalo ale padlo mi radio , centralny, oswietlenie wnętrza , regulacja fotela .Bezpieczniki ok , radio odlaczylem dalej to samo . Przeczytalem w ktorymś topicu żeby poruszac kablami za radiem , wszystko na nic :(( powoli zaczynam tracic sily do tego auta :(
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Alexs pisze:zresztą wiesz, bo Ci mówiłem przez tel. .
Alexs, Ty mówiłes :shock: :shock: :shock:


:lol:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”