Problem z reg. amorków

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Problem z reg. amorków

Post autor: OLEY »

Witam! Panowie mam taką sprawę. Przestała mi działać reg. amorków. Sprawdziłem prąd w kostkach dochodzących do silniczków i okazało się, że nie ma go w ogóle. Sprawdzałem bezpieczniki i niby wszystkie są ok.(ale różnie to bywa). Jeżeli wiecie, który bezpiecznik lub przekaźnik to poradźcie. Chyba, że znacie inną przyczynę. Jeszcze muszę się dostać do przełącznika obok ręcznego. Nie wiem tylko jak się dostać do całej osłony od tyłu(za ręcznym).
Dzięki.
Ostatnio zmieniony 2007-10-05 22:40 przez OLEY, łącznie zmieniany 1 raz.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Re: problem z reg. amorkow

Post autor: Gość »

OLEY pisze:Jeszcze muszę się dostać do przełącznika obok ręcznego. Nie wiem tylko jak się dostać do całej osłony od tyłu(za ręcznym).
Dzięki.
To jest bradzo proste. Za pierwszym razem najbardziej boli :P , ake musi być
ten pierwszy raz :P :P :P

Wystarczy wziąść coś cinkiego jakiś nożyk i podważyć z jednej strony np.. od
strony silnika. Jak wyskoczy z ztrzasku to już luz reszta wyjdzie. A dalej to ten
przełącznik jest wpinany w kostke i tyle ale tam to się nie ma co zepsuć chyba
że coś się spaliło
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Dzięki Sqad. Z tym jakoś sobie poradzę, powiedz gdzie szukać prądu?
Ostatnio zmieniony 2007-10-05 22:43 przez OLEY, łącznie zmieniany 1 raz.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Post autor: Gość »

A tego to ja już niestety nie wiem bo nie miałem takiego problemu, a z
prądem jako pojęciem fizycznym kiepsko stoje.
Dałem rade tylko jak wyciągnąć przełącznik.
:P :twisted:
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Sqad pisze:A tego to ja już niestety nie wiem bo nie miałem takiego problemu, a z
prądem jako pojęciem fizycznym kiepsko stoje.
Dałem rade tylko jak wyciągnąć przełącznik.
:P :twisted:
I co chodza amorki?? :wink:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Ojojoj. Dokąd wszystko działało, zbytnio się nie interesowałem, ale jak zacząłem szukać przyczyny, to się okazało, że jakiś "mądry" bawił się w elektryka i z instalacji zrobił pajęczynę. Jestem załamany, bo sam nie dojdę co jest co :evil: Jest pełno jakichś lewych przewodów i to tak sprytnie pokitranych, że ciężko było je zobaczyć. Totalna załamka, zresztą wiecie jak to jest, jak ktoś inny zaczyna robotę, a samemu trzeba ją kończyć. :twisted: Bez fachowca się nie obejdzie i to DOBREGO fachowca. Powiedzcie mi jeszcze czy macie w okolicach akumulatora taki zielony przekaźnik (muszę spisać symbol), jak tak, to za co on jest odpowiedzialny :?: Facet zrobił taką prowizorkę, że się w pale nie mieści :!: Gość ominął gniazdo tego przekaźnika i pociągnął nowe przewody bezpośrednio pod przekaźnik. Jak to odkryłem i wyjąłem, zauważyłem, że trzy przewody są wypięte z przekaźnika. I albo mi się wypięły, albo wypadły same. I teraz który gdzie???? Najgorsze, że niedziałające amory mogą być początkiem koszmaru :!: :!: Tfu,tfu :evil:
Ostatnio zmieniony 2007-10-05 22:52 przez OLEY, łącznie zmieniany 1 raz.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Post autor: Gość »

Cynki pisze: a! pamiętaj że czy sobie ustawisz na soft czy na sport to i tak komputer bierze sygnał z licznika o prędkości pojazdu, z abs o hamowaniu i na podstawie tego samodzielnie zmienia ci ustawienia położenia silniczków.
:shock: :shock: :shock: :shock: No co ty w ogóle mówisz :shock: :shock: :shock:
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Też mnie to bardzo zdziwiło, ale nie zabieram głosu, bo na prawdę nie wiem jak jest. Sprawa jest tego typu, że na włączonym zapłonie i po przesunięciu włącznika w którąkolwiek pozycję, silniki powinny zadziałać prawda? Ja zamiast silniczków użyłem probówki i to w różnych kombinacjach tylko masę brałem z aku. I LIPA. Chyba dobrze kombinowałem :?:
Ostatnio zmieniony 2007-10-05 22:54 przez OLEY, łącznie zmieniany 1 raz.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Post autor: Gość »

Po pierwsze faktycznie :shock: :shock: :shock: :shock: szok
A to cytat z serwisówki:

The Programmed Ride Control System monitors the following conditions to determine when to alter the amount of damping if the PRC switch is set in the automatic modes of "NORM" or "SPORT":

-- Vehicle Speed

-- Steering Wheel Angle

-- Abrupt Acceleration

-- Hard Braking

też mnie to bardzo zdziwiło ale nie zabieram głosu bo naprawde nie wiem jak jest.Sprawa jest tego typu,że na włączonym zapłonie i po przesunieciu włącznika w którąkolwiek pozycje silniki powinny zadziałac prawda? Ja zamiast silniczków użyłem probówki i to w różnych kombinacjach tylko mase brałem z aku. I LIPA.Chyba dobrze kombinowałem
Nawet słychac jak silniczki pracują (oczywiście stacyjka na zapłon).
Ale ja mam jeszcze jeden sposób. Ustaw na sport pobujaj samochodem nogą
za tylny hak holowniczy, przestaw na soft i znów pobujaj nogą za hak.
powinna być naprawde odczuwalna różnica.
I bujaj za hak bo tam najłatwiej bujnąć z równomierną siła
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Okejos.
Jutro go troszkę pobujam :), ale obawiam się, że to nic nie da. Myślę, że jadąc po bruku i przesuwając ze sportu na soft, lub odwrotnie czułbym różnicę :?:

PS. Chyba, że (albo) jestem NIECZUŁY dla mojej bestyjki :D :D :D
Ostatnio zmieniony 2007-10-05 22:57 przez OLEY, łącznie zmieniany 1 raz.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 14:50 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Wczoraj sprawdzałem bujając tyłem i niiiic.:cry: Niestety nie mam haka więc bujałem z kolesiem mając otwarty bagaznik. Nie widać różnicy.

( jak nie widać różnicy to po co przepłacać - wybieram Dosię) :D :D :D

Do diaska!!! Przeczuwałem, że tak będzie. :evil: Pojawił się następny problem. Przy wyłączonym zapłonie, bez włączania jakichkolwiek odbiorników prądu, po prostu na postoju wywala mi bezpiecznik od klimy.Ten w puszce gdzie są bezp.wysokoamperowe. Drugi (patrząc od przodu ) AIR COND. Wkładam nowy i pstryk.

Poradzicie coś czy mam sie rozpłakać :?: :cry:
Ostatnio zmieniony 2007-10-05 23:01 przez OLEY, łącznie zmieniany 1 raz.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Post autor: Gość »

OLEY pisze: Wczoraj sprawdzałem bujając tyłem i niiiic. Niestety nie mam haka więc bujałem z kolesiem mając otwarty bagaznik. Nie widać różnicy.
Sporo osób ma już po wymieniane amorki na zwykłe. A silniczki zostały.

Ps. Czy tu nie ma w samochodzie przypadkiem diagnostyki amorków.
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

MOZE MA KTOS SCHEMAT DOKLADNY JAK IDZIE PODLACZENIE REGULACJI AMORKOW???
CHODZI MI GDZIE SZUKAC DOKLADNIE NAPIECIA ITD....
SPRAWDZILEM POD SIEDZENIEM TEN KOMPUTEREK ALE ON CHODZI( CYNKI PRZEKLADAL DO SWOJEGO - DZIEKI MU ZA TO :wink: ) PRZELACZNIK..KOLO LEWARKA TEZ PRZEKLADALEM OD KRZYCHA - DZIEKI :wink: ALE WSZYSTKO OK...moze napiecie mi pod siedzenie nie dochodzi???
JAK TO ZMIERZYC MIERNIKIEM LUB CZYMS INNYM??

Kurcze schemat by rozwiazal sprawe...zaczelo by sie od poczatku itd...

p.s Raf nie denerwuj sie ze DUZE litery , bo widzialem na innych postach ze zwracales uwage ludziom na to...sorki..ale nie chce mi sie pisac jeszcze raz...nastepnym razem bede wiedzial :wink:

pozdrowionka
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Wracam do tematu.
I jak DUKE? Chodzą? Masz schemat?
Nie zajmowałem się dłuższy czas amorkami, ale dzisiaj przy ładnej pogodzie coś mnie tknęło, żeby ponownie zajrzeć.
Sprawdzałem przełącznik i tam są trzy przewody:jeden minus, na drugim mam 12V a na trzecim 5 z hakiem. Nie wiem, czy tak ma być. Domyślam się, że te przewody z przełącznika idą do kompa. Czy, żeby wyjąć komputerek muszę wykręcić siedzenie?
Napisz DUKE czy uporałeś się z problemem i ewentualnie co było przyczyną.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2007-10-05 23:04 przez OLEY, łącznie zmieniany 1 raz.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Witam
Ja mam to samo.U mnie też nie czuję nic po przełączeniu z soft na normal czy sport.Na początku wydawało mi się ,że tył robi się zdecydowanie sztywniejszy.Ale teraz albo się przyzwyczaiłem ailbo już nie działa.Powiedzcie mi czy jak tylko włącze zapłon i przełączam to silniczki powinny wydać jakiś dzwięk??Czy trzeba to rozebrać z tyłu w aucie żeby to usłyszeć??I ostatnie czy jeżeli ktoś z przodu wymienił amorki na zwykła a silniczki zostały(jeżeli jest to mozliwe to ja już nie wiem jak to działa??-myslałem ,że silniczki są w amorkach??)można gdzieś dostać takie amorki ,żeby znowu to działało??


Dzieki za info
pozd
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Tak. Powinno je być słychać przez moment, tylko nie wiem czy słychać je jak siedzisz w autku. Najlepiej jak jest druga osoba.
Kurcze mam nadzieję, że nie jest to coś poważnego.
Ostatnio zmieniony 2007-10-05 23:05 przez OLEY, łącznie zmieniany 1 raz.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

OLEY pisze:Wracam do tematu.
I jak DUKE? Chodzą? Masz schemat?
Nie zajmowałem się dłuższy czas amorkami, ale dzisiaj przy ładnej pogodzie coś mnie tknęło, żeby ponownie zajrzeć.
Sprawdzałem przełącznik i tam są trzy przewody:jeden minus, na drugim mam 12V a na trzecim 5 z hakiem. Nie wiem, czy tak ma być. Domyślam się, że te przewody z przełącznika idą do kompa. Czy, żeby wyjąć komputerek muszę wykręcić siedzenie?
Napisz DUKE czy uporałeś się z problemem i ewentualnie co było przyczyną.
Pozdrawiam.
Jeszcze nic nie robilem bo nie wiem jak sie do tego zabrac...
chodzi mi o to ze po kolei musialbym szukac czy dochodzi napiecie itd....
ale potrzebuje schemat i musze poszukac...narazie nie mialem czasu...ale jakbyc cos mial daj znac
chodzi mi jeszcze o to ze pasuje zeby w kazda kostke sprawdzic...ale do konca nie wiem gdzie co i jak...ja sprawdzalem u siebie kompa od sterowania..z Cynkim i chodzi mi napewno potem sprawdzalem z Kollkiem i Krzychem przelacznik ..no i tez ok....wiec sadze ze cos z zasilaniem...bo tak odrazu 4 silniczki by mi sie nie spalily.... (ale mam zapasy) :wink: :lol: Pozdrowionka

co do pytania Neo ...czy slychac....
przy wlaczonym zaplonie jak przelaczasz przelaczniczkiem na soft/normal/sport powinny przygasac lekko kontrolki no i takie male stukanie...nie trzeba wychodzic z auta poprostu wszystko wylaczyc i bedzie slychac ...jesli chodza :wink:
Pozdrowionka
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Gość

Post autor: Gość »

najlepiej odkręcić jeden silniczek i bawić się przełącznikiem, wystarczy
stacyjka na zaplon. Tam jest fiśka która musi się kręcić.
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”