alternator--szczotki i ładowanie
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
alternator--szczotki i ładowanie
witam!! mam male pytanko -czy ktos z was rozbierał alternator???chodzi mi o wymiane szczotek=czy wystarczy kupic same szczotki czy moze trzeba wymieniac caly wklad wraz ze szczotkami???aha i czy te szczoteczki sa jakies normalne i dostane je w przecietnym sklepie czy bede musial objezdzic cala okolice w ich poszukiwaniu--za wymiane biore sie dlatego ze na duzych obrotach swieca mi sie kontrolki (wszystkie) przy kosoli na dachu i podejrzewam cos z ładowaniem--a moze macie jakies inne pomysly co to moze byc??? -akumulator jest nowka -pozdrawiam!!!
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
zakładając że mamy zimę i jeździmy na światłach, do tego pewnie słuchasz muzyki i w ogóle to jesli masz kiepskie ładowanie to akuś powinien się rozładować - stety niestety masz nowy więc w ten sposób do tego nie dojdziesz!
alternator da się sprawdzić podłączając pod niego miernik - niestety niewiem jaki powinien być prawidłowy odczyt, ale poczekaj napewno znajdzie się ktoś kto to przerabiał!
co do samych szczotek to jak mój znajomy robił takie coś w mazdzie to bez problemu mu spasowali - tylko nie bardzo wiem od czego, ale mówił że problemów z tym większych nie miał!
alternator da się sprawdzić podłączając pod niego miernik - niestety niewiem jaki powinien być prawidłowy odczyt, ale poczekaj napewno znajdzie się ktoś kto to przerabiał!
co do samych szczotek to jak mój znajomy robił takie coś w mazdzie to bez problemu mu spasowali - tylko nie bardzo wiem od czego, ale mówił że problemów z tym większych nie miał!
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Szczotki kosztują jakieś 32 zł ja kupiłem większe i zeszlifowałem na papierze ściernym , szczotki muszą być z otworem na środku bo inaczej nie włożysz wirnika . Z tego co wiem alternator jest z mitsubishi.
Najlepiej weż starą szczotke i kup podobną.
Najlepiej weż starą szczotke i kup podobną.
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
Ładowanie sprawdzisz podpinając miernik np. do akumulatora. Powinno wynosić ok. 14,1 - 14,5. Jak będzie 13,9 to też się nic nie dzieje.
Alternator jest faktycznie z Mitshubishi.
Szczotki u siebie wymieniałem. Kupiłem je w Krakowie w firmie Bendix która zajmuje się tylko i wyłącznie sprzedarzą podzespołów do alternatorów, rozruszników itp. Koszt - 15,21 zł (z dziurkami). Jak kupisz bez dziurek to też się nic nie stanie tylko będziesz musiał pokąbinować i jakoś je wcisnąć. Da się na pewno bo sam tak robiłem i 3 razy mi się udało .
A jak będziesz wyciągał alternator to najlepiej górą. Wystarczy odkręcić tylko EGR i spokojnie wychodzi (też przerabiałem).
Życzę powodzenia
Alternator jest faktycznie z Mitshubishi.
Szczotki u siebie wymieniałem. Kupiłem je w Krakowie w firmie Bendix która zajmuje się tylko i wyłącznie sprzedarzą podzespołów do alternatorów, rozruszników itp. Koszt - 15,21 zł (z dziurkami). Jak kupisz bez dziurek to też się nic nie stanie tylko będziesz musiał pokąbinować i jakoś je wcisnąć. Da się na pewno bo sam tak robiłem i 3 razy mi się udało .
A jak będziesz wyciągał alternator to najlepiej górą. Wystarczy odkręcić tylko EGR i spokojnie wychodzi (też przerabiałem).
Życzę powodzenia
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
W tylnej sciance alternatora jest taka mala wcisnieta gumka ,jest ona potrzebna do zlozenia alternatora.Jak dastaniesz szczotki to po przylutowaniu ,( pamietaj o dlugosci linki ktora je podtrzymuje sprawdzi na starej szczotce )leko je wciskasz do srodka i blokujesz przez boczny maly otwor( ten od gumki) np ladnie wyprostowanym spinaczem .To pozwala na zlozenie alternatora razem i ten " spinacz " przechodzi przez obudowe jak skrecisz i sprawdzisz ze jest ok. to wyciagasz go i szczotki opra sie na slizgaczach.Wciskasz gumke .i montujesz alternator a pasek zawsze musi byc w ta sama strone zalozony jak go zmieniasz . Wystarcza wymienic same szczotki jak inne podzespoly nie zostaly uszkodzone ,co sie zdaze bardzo rzadko.