problem z instalacja w probusie
problem z instalacja w probusie
sluchajcie mam problem z swoim probe jakies zwarcie lub cos innego swieca mi kontrolki caly czas od ABS i od smarowania silnik chodzi ok darady jezdzic nim ale aku pada jak zostawie go nanoc aku jest nowy czy ktos wie coto moze byc ja juz niemam zielonego pojecia?????
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Patrz problemy Yaneecka: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3830
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Powiedzcie mi dlaczego większość logujących się pierwszy raz loguje się dlatego,że ma problem z autem?
A jak już się zaloguje to nie zwraca uwagi choćby na to:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=2277
A jak już się zaloguje to nie zwraca uwagi choćby na to:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=2277
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
najlepsze bylo co mnie totalnie rozbroilo
Cytuje ".......jezdze probkiem od 8 lat.....i cos tam sie mu stalo"
normalnie ten kolo to mistrz
Cytuje ".......jezdze probkiem od 8 lat.....i cos tam sie mu stalo"
normalnie ten kolo to mistrz
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Teraz i mnie dopadło. Zatankowałem na Shellu i zaświeciły mi się wszystkie kontrolki w kompie + anti lock przy zegarach. Jak dodałem gazu to przy 3k obrotach gasła anti lock. Jak włączyłem ogrzewanie tylnej szyby to też! Z tym tankowaniem to przypadek, ale już się zastanawiałem, co mogłem wlać do baku przez pomyłkę i dlaczego w ogóle jeszcze jedzie...
To było wczoraj...
Dziś odpaliłem ok, i w połowie drogi na studia omijam wypadek (wyglądał niegroźnie - samochód wyleciał z drogi i wylądował komuś na płocie, ale 2 jednostki straży, karetka) i słyszę, że nie mam na tyle prądu, żeby zadziałał poprawnie kierunkowskaz. Dotoczyłem się do czyjegoś podjazdu i kicha. Rozrusznik nawet nie PROBEuje zakręcić. (...tu się skracam...) Ostatecznie - poluzowana klema + na aku. Poprawiam (a jest -10*C i wiaterek), odpalam, jadę... Wskaźnik ładowania w dole zakresu. Staję, sprawdzam - chyba ok, ale kilka km dalej znów postój. Paski chodzą, klemy ok... Przy okazji na parkingu w Starych Babicach spotkałem srebrną jedyneczkę z niezamykalnymi światłami na białych blachach z opolskiego (chyba z Kluczborka). Kierowca od 7 lat związany z Probe i nie wiedział o forum - zaprosiłem na zlot. Chwila rozmowy - silnik włączony, światła włączone, rozjechaliśmy się, ale mój wskaźnik napięcia coraz niżej. Staję jeszcze raz, oglądam i już nie wyjechałem z parkingu, bo kręci pół obrotu i zdycha. Odpaliłem od kogoś na kable - starczyło na kilka km i obecnie jestem uziemiony w Wawie.
Pytanie:
Czy jedynka i dwójka mają ten sam alternator?
Dzwoniłem już do Ukiego, wziąłbym od niego, ale czy pasuje?
To było wczoraj...
Dziś odpaliłem ok, i w połowie drogi na studia omijam wypadek (wyglądał niegroźnie - samochód wyleciał z drogi i wylądował komuś na płocie, ale 2 jednostki straży, karetka) i słyszę, że nie mam na tyle prądu, żeby zadziałał poprawnie kierunkowskaz. Dotoczyłem się do czyjegoś podjazdu i kicha. Rozrusznik nawet nie PROBEuje zakręcić. (...tu się skracam...) Ostatecznie - poluzowana klema + na aku. Poprawiam (a jest -10*C i wiaterek), odpalam, jadę... Wskaźnik ładowania w dole zakresu. Staję, sprawdzam - chyba ok, ale kilka km dalej znów postój. Paski chodzą, klemy ok... Przy okazji na parkingu w Starych Babicach spotkałem srebrną jedyneczkę z niezamykalnymi światłami na białych blachach z opolskiego (chyba z Kluczborka). Kierowca od 7 lat związany z Probe i nie wiedział o forum - zaprosiłem na zlot. Chwila rozmowy - silnik włączony, światła włączone, rozjechaliśmy się, ale mój wskaźnik napięcia coraz niżej. Staję jeszcze raz, oglądam i już nie wyjechałem z parkingu, bo kręci pół obrotu i zdycha. Odpaliłem od kogoś na kable - starczyło na kilka km i obecnie jestem uziemiony w Wawie.
Pytanie:
Czy jedynka i dwójka mają ten sam alternator?
Dzwoniłem już do Ukiego, wziąłbym od niego, ale czy pasuje?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Tak, cevinek nawet znalazł gościa, który sprzedaje części do różnych samochodów, w tym ma całą jedyneczkę i wiele innych części do różnych pojazdów, w tym pełno alternatorów po 99zł, ...ale... JA CHCĘ JUŻ! Potrzebuję jeździć, a nie licytować
Jak nie dostanę, to jadę do elektryka
Jak nie dostanę, to jadę do elektryka
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nie pasuje jutro elektryk
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Mnie kiedys padl alternator a konkretnie regulator koszta byly jak dobrze pamietam kolo 300zł. Moj elektryk wstawil mi regulator od poloneza i po klopocie. koszta smieszne regulator jakies 20-40 zł. Oczywiscie w Probe regulator jest wewnatrz alternatora ale ni ma klopotu by go omina i zalozyc od Poldka na zewnatrz.
Pytania na GG
Pytania na GG
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Nie zawsze sie to oplaca. Po takim zabiegu, znajomemu explodowal akumulator w Transicie. Ladowanie mial na poziomie 16V, mimo ze po samym zabiegu bylo ok. Prad wzbudzenia dobierany dla danego alternatora. Choc znam przypadki, gdzie polonezowskie ragulatory chodza latami.
Tak na marginesie smiac mi sie chce z gosci ktorzy podchodzac z multimetrem do alternatora wiedza o nim wszystko. Kiedys na targach poznanskich jakas firma prezentowala swoje urzadzenie. Gosc zamontowal alternator w maszynce , odpalil monitor , zalozyl naped, podpial +. I mowi: zobacz na ten wykres, na uzwojeniu L2 jest przebicie rzedu... Dioda ta i ta grzeje sie, a prad wzbudzenia jest za wysoki wzgledem danych fabrycznych itd, itd.
Tak na marginesie smiac mi sie chce z gosci ktorzy podchodzac z multimetrem do alternatora wiedza o nim wszystko. Kiedys na targach poznanskich jakas firma prezentowala swoje urzadzenie. Gosc zamontowal alternator w maszynce , odpalil monitor , zalozyl naped, podpial +. I mowi: zobacz na ten wykres, na uzwojeniu L2 jest przebicie rzedu... Dioda ta i ta grzeje sie, a prad wzbudzenia jest za wysoki wzgledem danych fabrycznych itd, itd.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
No i qpa. Wymieniona płyta z diodami i regulator. Zmierzone na sucho - działa. Wyjmowanie alternatora w jedynce GT skończyło się odkręcaniem półośki. Założony, zmierzony - działa. Elektryk wyjechał na plac i woltomierz przy zegarach daje 17V. Zdziwił się i mierzy swoim jeszcze raz - rzeczywiście 17V. To było 10 minut przed odbiorem. Jak przyjechałem to widziałem ich zmartwione miny, że jutro jeszcze raz go będą wyciągać.
No i z tego powodu nie ma mnie w Arkadii...
No i z tego powodu nie ma mnie w Arkadii...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade