problem z instalacja w probusie

przemek
Posty: 1
Rejestracja: 2005-01-31 13:34
Samochód: brak
Lokalizacja: Nowe Miasteczko

problem z instalacja w probusie

Post autor: przemek »

sluchajcie mam problem z swoim probe jakies zwarcie lub cos innego swieca mi kontrolki caly czas od ABS i od smarowania silnik chodzi ok darady jezdzic nim ale aku pada jak zostawie go nanoc aku jest nowy czy ktos wie coto moze byc ja juz niemam zielonego pojecia?????
:x
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Napisz jakim wozem sie bujasz będzie łatwiej :D
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

piotrek pisze:Napisz jakim wozem sie bujasz będzie łatwiej :D
...i kilka prostych słów: dzień dobry, proszę, dziękuję :wink: Skorzystaj z opcji ,,szukaj". Pozdrawiam :!:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

Kontrolki warjują w większości aut kiedy pojawia się problem z alternatorem. Np. kiedy poległa jedna faza , dioda od wzbudzenia itd
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Powiedzcie mi dlaczego większość logujących się pierwszy raz loguje się dlatego,że ma problem z autem?
A jak już się zaloguje to nie zwraca uwagi choćby na to:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=2277
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

najlepsze bylo co mnie totalnie rozbroilo
Cytuje ".......jezdze probkiem od 8 lat.....i cos tam sie mu stalo"
normalnie ten kolo to mistrz :twisted: :twisted: :twisted:
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

M-Pro pisze:Np. kiedy poległa jedna faza
Dobre! :shock:

To ile faz ma alternator??? :lol: :lol: :lol:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

z tego co pamiętam to 3. Są też chyba 6 uzwojeniowe.... Ale to było dawno co się tego uczyłem..... :P
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Teraz i mnie dopadło. Zatankowałem na Shellu i zaświeciły mi się wszystkie kontrolki w kompie + anti lock przy zegarach. Jak dodałem gazu to przy 3k obrotach gasła anti lock. Jak włączyłem :?: ogrzewanie tylnej szyby to też! Z tym tankowaniem to przypadek, ale już się zastanawiałem, co mogłem wlać do baku przez pomyłkę i dlaczego w ogóle jeszcze jedzie...
To było wczoraj...
Dziś odpaliłem ok, i w połowie drogi na studia omijam wypadek (wyglądał niegroźnie - samochód wyleciał z drogi i wylądował komuś na płocie, ale 2 jednostki straży, karetka) i słyszę, że nie mam na tyle prądu, żeby zadziałał poprawnie kierunkowskaz. Dotoczyłem się do czyjegoś podjazdu i kicha. Rozrusznik nawet nie PROBEuje zakręcić. (...tu się skracam...) Ostatecznie - poluzowana klema + na aku. Poprawiam (a jest -10*C i wiaterek), odpalam, jadę... Wskaźnik ładowania w dole zakresu. Staję, sprawdzam - chyba ok, ale kilka km dalej znów postój. Paski chodzą, klemy ok... Przy okazji na parkingu w Starych Babicach spotkałem srebrną jedyneczkę z niezamykalnymi światłami na białych blachach z opolskiego (chyba z Kluczborka). Kierowca od 7 lat związany z Probe i nie wiedział o forum - zaprosiłem na zlot. Chwila rozmowy - silnik włączony, światła włączone, rozjechaliśmy się, ale mój wskaźnik napięcia coraz niżej. Staję jeszcze raz, oglądam i już nie wyjechałem z parkingu, bo kręci pół obrotu i zdycha. Odpaliłem od kogoś na kable - starczyło na kilka km i obecnie jestem uziemiony w Wawie.
Pytanie:
Czy jedynka i dwójka mają ten sam alternator?
Dzwoniłem już do Ukiego, wziąłbym od niego, ale czy pasuje?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Tak, cevinek nawet znalazł gościa, który sprzedaje części do różnych samochodów, w tym ma całą jedyneczkę i wiele innych części do różnych pojazdów, w tym pełno alternatorów po 99zł, ...ale... JA CHCĘ JUŻ! Potrzebuję jeździć, a nie licytować :newcry:
Jak nie dostanę, to jadę do elektryka :evil:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Nie pasuje :arrow: jutro elektryk :(
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Mnie kiedys padl alternator a konkretnie regulator koszta byly jak dobrze pamietam kolo 300zł. Moj elektryk wstawil mi regulator od poloneza i po klopocie. koszta smieszne regulator jakies 20-40 zł. Oczywiscie w Probe regulator jest wewnatrz alternatora ale ni ma klopotu by go omina i zalozyc od Poldka na zewnatrz.
Pytania na GG
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

Nie zawsze sie to oplaca. Po takim zabiegu, znajomemu explodowal akumulator w Transicie. Ladowanie mial na poziomie 16V, mimo ze po samym zabiegu bylo ok. Prad wzbudzenia dobierany dla danego alternatora. Choc znam przypadki, gdzie polonezowskie ragulatory chodza latami.

Tak na marginesie smiac mi sie chce z gosci ktorzy podchodzac z multimetrem do alternatora wiedza o nim wszystko. Kiedys na targach poznanskich jakas firma prezentowala swoje urzadzenie. Gosc zamontowal alternator w maszynce , odpalil monitor :shock: , zalozyl naped, podpial +. I mowi: zobacz na ten wykres, na uzwojeniu L2 jest przebicie rzedu... Dioda ta i ta grzeje sie, a prad wzbudzenia jest za wysoki wzgledem danych fabrycznych itd, itd.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Tak sie sklada ze u mnie sprawdza sie to juz ponad dwa lata.
Jesli robi to dobry elektryk, to nie powinno byc klopotu jak widze po sobie.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

No i qpa. Wymieniona płyta z diodami i regulator. Zmierzone na sucho - działa. Wyjmowanie alternatora w jedynce GT skończyło się odkręcaniem półośki. Założony, zmierzony - działa. Elektryk wyjechał na plac i woltomierz przy zegarach daje 17V. Zdziwił się i mierzy swoim jeszcze raz - rzeczywiście 17V. To było 10 minut przed odbiorem. Jak przyjechałem to widziałem ich zmartwione miny, że jutro jeszcze raz go będą wyciągać.
No i z tego powodu nie ma mnie w Arkadii...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”