gdzie może leżeć problem ??

Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

gdzie może leżeć problem ??

Post autor: Maxxum »

Jak już pisałem w innym poście spalił mi się silniczek od nadmuchu, ale...
kupiłem drugi (sprawny oczywiście), jednak nadmuch dalej nie działa. Ze znajomkiem rozebraliśmy pół probka i nic. Wiadomo że nie dochodzi prąd do silniczka, masa jest ok. Sprawdziliśmy wszystkie możliwe bezpieczniki i przekaźniki - wszystko ok. Rezystor to chyba nie jest bo nadmuch nie działa na wszystkich biegach. Chyba że jest jeszcze jakiś bezpiecznik, lub przekaźnik którego nie znaleźliśmy. Proszę więc o informację które bezpieczniki, lub przekaźniki należało by sprawdzić jeszcze raz.

I jeszcze jedna dziwna rzecz - w raz z awarią silniczka od nadmuchu przestała mi działać regulacja zawieszenia - do tej pory bez zarzutu działała - nie słychać silniczków amorków.
Czy to może być w jakimś sensie powiązane :?:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

rezystory sa polaczone szeregowo... wiec jesli nie dziala ostatni rezystor to obwod sie nie zamknie

Obrazek
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Dzięki - jutro to sprawdze ...
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Witek.w-wa
Posty: 272
Rejestracja: 2003-12-09 13:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Witek.w-wa »

Jeszcze zalezy jaka masz dmuchawe. U mnie jest plynna regulacja i nie ma zadnych rezystorow. Natomiat na obudowie pod tranzystorem jest termistor ktory wywala jak jest za bardzo przegrzany.
Moze w ukladzie z rezystorami tez on wystepuje ?. Choc raczej nie powinien jak to wynika ze schematu.
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue- 8)
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Nadmuch już działa, ale przyczyny elektryk nie znalazł. Zginął gdzieś prąd, rezystor w porządku, bezpieczniki też. Doraźnie zrobiliśmy obejście dodatkowym kablem ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą do silniczka nadmuchu + bezpiecznik dodatkowy. Wszystkie biegi działają a co najlepsze powróciło sterowanie zawieszeniem :shock:
Teraz dmuchawę można włączyć bez kluczyka. Nie mniej jednak problem gdzieś jest...

Czy nie ma gdzieś na kablu prądowym, idącym do silniczka jakiegoś bezpiecznika, którego mogliśmy nie zobaczyć :?:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”