Jak już pisałem w innym poście spalił mi się silniczek od nadmuchu, ale...
kupiłem drugi (sprawny oczywiście), jednak nadmuch dalej nie działa. Ze znajomkiem rozebraliśmy pół probka i nic. Wiadomo że nie dochodzi prąd do silniczka, masa jest ok. Sprawdziliśmy wszystkie możliwe bezpieczniki i przekaźniki - wszystko ok. Rezystor to chyba nie jest bo nadmuch nie działa na wszystkich biegach. Chyba że jest jeszcze jakiś bezpiecznik, lub przekaźnik którego nie znaleźliśmy. Proszę więc o informację które bezpieczniki, lub przekaźniki należało by sprawdzić jeszcze raz.
I jeszcze jedna dziwna rzecz - w raz z awarią silniczka od nadmuchu przestała mi działać regulacja zawieszenia - do tej pory bez zarzutu działała - nie słychać silniczków amorków.
Czy to może być w jakimś sensie powiązane
gdzie może leżeć problem ??
-
- Klubowicz
- Posty: 3825
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
gdzie może leżeć problem ??
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
-
- Klubowicz
- Posty: 3825
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
Jeszcze zalezy jaka masz dmuchawe. U mnie jest plynna regulacja i nie ma zadnych rezystorow. Natomiat na obudowie pod tranzystorem jest termistor ktory wywala jak jest za bardzo przegrzany.
Moze w ukladzie z rezystorami tez on wystepuje ?. Choc raczej nie powinien jak to wynika ze schematu.
Moze w ukladzie z rezystorami tez on wystepuje ?. Choc raczej nie powinien jak to wynika ze schematu.
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue-
trip computer, welur -regatta blue-
-
- Klubowicz
- Posty: 3825
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Nadmuch już działa, ale przyczyny elektryk nie znalazł. Zginął gdzieś prąd, rezystor w porządku, bezpieczniki też. Doraźnie zrobiliśmy obejście dodatkowym kablem ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą do silniczka nadmuchu + bezpiecznik dodatkowy. Wszystkie biegi działają a co najlepsze powróciło sterowanie zawieszeniem
Teraz dmuchawę można włączyć bez kluczyka. Nie mniej jednak problem gdzieś jest...
Czy nie ma gdzieś na kablu prądowym, idącym do silniczka jakiegoś bezpiecznika, którego mogliśmy nie zobaczyć
Teraz dmuchawę można włączyć bez kluczyka. Nie mniej jednak problem gdzieś jest...
Czy nie ma gdzieś na kablu prądowym, idącym do silniczka jakiegoś bezpiecznika, którego mogliśmy nie zobaczyć
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)