Sterownik centralnego zamka

Awatar użytkownika
tomxes
Posty: 11
Rejestracja: 2004-08-16 12:51
Samochód: brak
Lokalizacja: Żywiec

Sterownik centralnego zamka

Post autor: tomxes »

Witam,
Przegladalem forum lecz nie moglem znalezc zadnych dokladnych informacji na temat montowania sterownikow zamka w Probiaku. Ostatniej nocy zlodzieje wlamali mi sie do auta, mam wiec zamiar pozbyc sie w jakis sposob zamkow i zalozyc sterownik centralnego zamka z kluczykiem.
Czy ktos juz to zakladal, jezeli tak to bardzo prosze o rady jak sie za to zabrac, poczawszy od tego na co zwrocic uwage podczas zakupu takiego sterownika, skonczywszy na tym gdzie to podlaczyc.
Z gory dziekuja za odpowiedz.
Pozdr

2,2 GT '90
Gość

Post autor: Gość »

Ja wiem jak to zrobić, jak poczekasz dwa dni to ci powiem, bo teraz mnie w domu nie ma, Zrobie foty i Ci podeśle gdzie leci zwarcie na otwieranie a gdzie na zamykanie, i skąd najlepiej prąd wziąść. Cały sterownik do centrala można umieścić w drzwiach, jest to najmniej problemowe.
Gość

Post autor: Gość »

Ja wiem jak to zrobić, jak poczekasz dwa dni to ci powiem, bo teraz mnie w domu nie ma, Zrobie foty i Ci podeśle gdzie leci zwarcie na otwieranie a gdzie na zamykanie, i skąd najlepiej prąd wziąść. Cały sterownik do centrala można umieścić w drzwiach, jest to najmniej problemowe.
Awatar użytkownika
tomxes
Posty: 11
Rejestracja: 2004-08-16 12:51
Samochód: brak
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: tomxes »

oczywiscie ze poczekam :D

ale jeszcze jedna kwestia, jaki sterownik powinienem kupic, widzialem na allegro kilka ale nie wiem czy beda pasowac, w kazdym badz razie umieszczam link do przykladowego sterownika http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47236327 jezeli jest ok, to go zakupie, jezeli nie to powiedzcie jaki najlepiej mam kupic

Pozdr
Pozdr

2,2 GT '90
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Sterowanie jest różnym napięciem - 12V zamykanie, 3V otwieranie (albo odwrotnie).
Co najmniej o to zadaj pytanie sprzedającemu...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Gość

Post autor: Gość »

Już nie pamiętam bo dawno tam nie zaglądałem, ale inne dwa styki się zwiera na otwarcie a inne dwa styki na zamknięcie.
Daj dwa dni cierpliwości, no chyba że ktoś mnie uprzedzi.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Chyba, że chcesz się wpiąć za sterownikiem centralnego. W przyciskach są 2 oporniczki (rozbierałem, choć tylko w jedynce) i całość idzie 1 parą przewodów do sterownika.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Gość

Post autor: Gość »

Właśnie tak myślałem żeby przy drzwich to zamontowac i też z prądem miałem problem ale to rozgryzłem. Dwa dni i wszystko wyjaśniam.
Awatar użytkownika
Kula
Posty: 138
Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kula »

Ja zkaladalem sterownik od alarmu jakies 3 tyg. temu:) Ale zamontowalem go za tylnym lewym boczkiem obok oryginalnego sterownika do zamka. jest troche zabawy z tym. Moze ktos ma lepszy patent ale ja zrobilem prosty uklad. Stabilizator na 5v i do tego 4 diody prostownicze ktore obnizyly napiecie na 3v. Oczywiscie na allegro kupilem sterownik ktory dawal sygnal minusowy:) musialem przerobic przez zalozenie przekaznikow na plus. Wez sobie woltomierz poswiec troche czasu i dasz rade;) Jest troche zabawy z podlaczeniem tego cuda ale jaka wygoda pozniej:) Pozdrawiam.
Czerwona jedynka GT 91'
Awatar użytkownika
Kula
Posty: 138
Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kula »

Ja zkaladalem sterownik od alarmu jakies 3 tyg. temu:) Ale zamontowalem go za tylnym lewym boczkiem obok oryginalnego sterownika do zamka. jest troche zabawy z tym. Moze ktos ma lepszy patent ale ja zrobilem prosty uklad. Stabilizator na 5v i do tego 4 diody prostownicze ktore obnizyly napiecie na 3v. Oczywiscie na allegro kupilem sterownik ktory dawal sygnal minusowy:) musialem przerobic przez zalozenie przekaznikow na plus. Wez sobie woltomierz poswiec troche czasu i dasz rade;) Jest troche zabawy z podlaczeniem tego cuda ale jaka wygoda pozniej:) Pozdrawiam.
Czerwona jedynka GT 91'
Gość

Post autor: Gość »

Eeee to strasznie przekombinowane masz, he he 2 dni :P :D
Awatar użytkownika
Kula
Posty: 138
Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kula »

Zgadzam sie:) Jest troche wymeczony ten system:) Ale musialem sobie jakos poradzic bo w takiej dziurze jak Luban nie ma zadnych fachowcow od tego typu spraw. Poza tym zeby kupic jakies elektroniczne gadzety to... poprostu masakra. Ja sie ciesze ze dziala i ze jeszcze nie splonal moj kochany samochodzik he he:)
Czerwona jedynka GT 91'
Gość

Post autor: Gość »

Jeśli jesteś z Lubania o którym myśle to masz jednego fachowca na miejscu. Skontaktuj się z MiH'em on Ci wisio powie.
A co do podłączenia to sprawdze i twój system może nie jest aż tak tragiczny. Porobie foteczki i będzie dokumentacja do podłaczenia, centrala.
Awatar użytkownika
Kula
Posty: 138
Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kula »

Patrzylem na mapke i MiH jest ze Szczecina:) Chyba ze sie przeprowadzil:) ja mieszkam na granicy czech i niemiec:) Tutaj raczej malo probkow jest. Najblizej do wrocka. Poki co szykuje autko na jakis zlot. Chetnie bym sie z wami spotkal:) Ale jak zwykle w zyciu wszystko od kasy zalezy. Na mazurki to za sama benzyne bym musial niezle sie wykosztowac. Wcale nie mowie ze nie warto:) Pozyjemy zobaczymy. Pozdro.
Czerwona jedynka GT 91'
Gość

Post autor: Gość »

Tak ale w lubaniu jest człowiek który tylko probami się para, a mih'u go dobrze zna, i sma do niego jeździ z grubszymi sprawami.
Awatar użytkownika
Kula
Posty: 138
Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kula »

No to poprosilbym o jakies namiary:) To znaczy ze MiH bywa w Lubaniu czasem?? Fajnie by bylo sie jakos umowic na browarka:) Kurcze czemu ja tak daleko od wszystkich mieszkam:(
Czerwona jedynka GT 91'
Gość

Post autor: Gość »

Nie wiem czy mihu ostatnio nie był w lubaniu przypadkiem.
Tu masz namiary:
Części naprawa ect. Zbyszek, tel. (075) 7242678, 602127840
Na hasło Ford Probe Klub Polska lub Wojtek ze Szczecina bedzie wiedział o co chodzi.
Awatar użytkownika
Kula
Posty: 138
Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kula »

Wilkie dzieki. A Ty nie chcesz wpasc na browarka;)???
Czerwona jedynka GT 91'
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”