kierunkowskazy

Awatar użytkownika
maverick
Posty: 256
Rejestracja: 2006-03-19 12:56
Galeria: viewtopic.php?t=8029
Lokalizacja: Poznań

Post autor: maverick »

Jedrek pisze:Miałem coś podobnego.
Jesteśmy z Oleyem nad morzem, a tu lewa strona nie chce działać.
Okazało się, że był walnięty lut na przekaźniku.
Cośmy się naszukali lutownicy to bajka, chyba ze 4 ośrodki zeszliśmy ale się udało.

Puszkę sterującą masz przy pedale sprzęgła. Musisz ściągnąć plastik nad nogami i dostaniesz bez problemu.

Pozdrawiam! :wink:
właśnie naprawiłem przekaźnik - dzięki Wam chłopaki.
(walnięty lut na przekaźniku).
Bez Was nie wiedziałbym jak się za to zabrać.

Pozdrawiam
Żółty 2.2 GT '92
509355093
Awatar użytkownika
mm26
Posty: 89
Rejestracja: 2007-07-27 15:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: mm26 »

Witam, teraz ja mam problem z lewym kierunkowskazem. Miga jak szalony. Co doradzicie?
Red FORD USA
PROBE II (ECP)
2.5 V6 24V
Kod silnika KL
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Jeśli to koniec opisu Twojego problemu (nic nie kombinowałeś, nie zmieniałeś żarówek na LEDy, itd.) to wymień spaloną żarówkę.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
mm26
Posty: 89
Rejestracja: 2007-07-27 15:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: mm26 »

Dodam jeszcze ze światła awaryjne chodzą bez zarzutu. Miarowo i razem.
Red FORD USA
PROBE II (ECP)
2.5 V6 24V
Kod silnika KL
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

domownik pisze:kuźwa czy już Probki na komunie rozdają :?: :twisted: :twisted:
Facet, nie dodawaj tylko włącz te awaryjne i znajdź różnicę między ilością i położeniem zapalonych żarówek po prawej i lewej. :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Robert pisze:[Facet, nie dodawaj tylko włącz te awaryjne i znajdź różnicę między ilością i położeniem zapalonych żarówek po prawej i lewej. :roll:
A co to żarówka :shock: :shock: :shock:

:wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
mm26
Posty: 89
Rejestracja: 2007-07-27 15:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: mm26 »

śmieszne, co?
Red FORD USA
PROBE II (ECP)
2.5 V6 24V
Kod silnika KL
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Nie bierz tego tak do siebie (choć właściwie to czemu nie? :P ).
Oczko puszczone przez Jędrka na końcu sugeruje żart, na forum panuje dość luzacka atmosfera, być może z racji niewielkiego stażu jeszcze jej nie wyczułeś, tak jak do tej pory nie zauważyłeś wielu wątków, np. :arrow: tego... :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
enduro
Posty: 510
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro »

podpinam się pod temat "kierunkowskazy".jak w Probku jest rozwiązane "odbijanie"dźwigni kierunkowskazu po wykonaniu skrętu?
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity :(
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Z tego co pamietam to pod kierownicą jest taki "dynksik" :D który odbija kierunek
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

A mi się wydaje, że jest to sprawa elektroniki.
Coś na zasadzie elektromagnesu.

Mam ten mechanizm przed sobą i nie ma tu nic, co mogłoby mechanicznie
odpychać wajchę z powrotem.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
enduro
Posty: 510
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro »

:shock: wow... dwie odpowiedzi i dwie zupełnie różne... to w końcu jak jest faktycznie?
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity :(
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

OLEY pisze:A mi się wydaje, że jest to sprawa elektroniki.
Coś na zasadzie elektromagnesu.

Mam ten mechanizm przed sobą i nie ma tu nic, co mogłoby mechanicznie
odpychać wajchę z powrotem.
Oley ma rację jest elektromagnes który odbija dzwigienke
:wink: :wink:
Awatar użytkownika
enduro
Posty: 510
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro »

Piotrek,a mógłbys mi przyblizyc temat?tzn skąd jest sterowany ten elektromagnes?chciałbym to w końcu naprawic...
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity :(
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

toja może podpowiem i połączę te 2 odpowiedzi.

to TEN lisiowy "dynksik"załącza TEN OLEY'owy "elektromagnes" na takiej właśnie to zasadzie działa
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

A widzisz.
To jest logiczne.
David ma rację.

Teraz pytanie. Co padło?
Czy Lisiowy dynksik, czy mój elektromagnes?

Stawiam na dynksik. :wink: Rzecz mechaniczna, bardziej podatna na uszkodzenia.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Zdjąć kierownicę - 2 wkręty od tyłu trzymające włącznik klaksonu, przewód klaksonu i 1 nakrętka po byku - i pokręcić białymi plastikiem. W "rzeczy mechanicznej" ;) popsuć się mogą chyba tylko styki.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Heh, no że ja się nie domyśliłem. :D
Czyli jednak wszystko ma związek z prądem tak, jak przypuszczałem.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Post autor: Xp »

witam.
nie dzialal mi ostatnio prawy kierunek i awaryjne.przegladajac forum dowiedzialem sie ze przyczyna tego moze tkwic w kabelkach pod nogami kieowcy.dowiedzialem sie ze za kazdy kieunek jest odpowiedzialna srebna ,mala puszka a za awaryjne wieksza ,czarna puszka:) dostalem sie tam (nie wiem co tam ostatni wlasciciel tego samochodu tam majstrowal ale jest tam po prostu SAJGON!!) czarna puszka lezala luzem sklejona tasma izolacyjna ,tak samo dwie srebne sa sklejone tasma...ale znalazlem przyczyne awarii...kabelek idacy od puszki odpowiedzialnej za prawy kieunek wypial sie z "gniazda" tak samo kabelek od awaryjnych...zeby tego bylo malo to przez przypadek wypiely mi sie pozostale kabelki z gniazda i teraz nie mam zielonego pojecia jak je podlaczyc.... ma moze ktos scheat podlaczenia wszystkich tych przewodow? pleaseeeeeeee....nie dlugo mam wyjazd z Dziewczyna na Bieszczady a bez kierunkow bedzie ciezko...jak dorwe aparat to porobie zdjecia...

HELP!!
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Sh(.)(.)ters [i](w wątku sprzed 4 lat)[/i] pisze:Wrzuciłem schematy do strefy. Może znajdziesz coś dla siebie.

Pzdrv
:arrow: http://www.fordprobe.pl/upload/index.php?m=&sr_user=198
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Post autor: Xp »

nie jestem dobry w tych schematach i szczerze powiedziawszy nic z nich nie rozumiem.... czy moglby ktos zajrzec do swojego probka i mi to jakos rozpisac....albo w jaki kolwiek sposob pomoc...pleassss.. :roll:
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Ja moge ci pomóc jedynie fotkami tego jak powinno to wyglądac od strony wewnętrznej chodzi mi pod plastykiem co wpina sie wszystkie przekaźniki jak ci pasuje to napisz. Mozesz powpinać te kabelki w swoje miejsce.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Post autor: Xp »

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

potrzebuje aby ktos mi powiedzial jak mam podpiac do gniazdka(zdjecie nr) przewody z drugiego i trzeciego zdjecia.tzn w jakiej kolejnosci bo to wazne.sa dwie srebrne puszki obklejone tasma,od kazdej ida dwa wolne przewody ktore nalezy podpiac.trzecia czarna puszka ma jeden przewod. nie wiem po jakiego kija ktos oblepial to tasma ale coz...

zdjecie nr1 jest od Bogdana z GT,a zdjecie nr 4 jest z mojego GLa ,nie wiem czy robi to jakas roznice,ale nie zaszkodzi o tym napisac.
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Słuchaj to co masz na zdjęciu numer 2 to w ogóle nie jest od probe w ogóle co to jest ? Podejrzewam że komuś oryginalny przerywacz do kierunków zrobił wysiadkę i postanowił cos jakiś idiota udoskonalić idiotów pełno wokoło :evil:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Post autor: Xp »

to jak to zrobic zeby to dzialalo?co musze kupic? ..
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”