Jak odłączyć komputer ?

Awatar użytkownika
skorpion2.2
Posty: 24
Rejestracja: 2005-04-07 19:46
Samochód: brak
Lokalizacja: Będzin

Jak odłączyć komputer ?

Post autor: skorpion2.2 »

Pozdrowienia !!!

Przeszukałem prawie całe forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Chciałbym w czerwcu zająć się trochę swoim autkiem od spodu, bo jest tam parę dziurek.Problem polega na tym że podczas spawania może dojść do uszkodzenia kompa a ja nie wiem jak się przed tym ustrzec.Czy mógłbym prosić starych wyjadaczy o wskazówkę - jak go odłączyć ?

Poza tym tematem mam jeszcze jedno pytanie. Szukałem w necie książki napraw do Probe ale już wiem że darmowej nie ma. Nawet ściągałem Emulem poradniki "Haynes Manuals" i są do wszystkich autek za wyjątkiem Probe( Nawet do Lotus Elise gdyby ktoś chciał).Tak więc zwracam się do was z prośbą o udąstępnienie takiej książeczki w miarę możliwości. W moim Probe jest jeszcze dużo do zrobienia a metodą prób i błędów więcej zepsuję niż naprawię. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrowienia !!!
PROBE 89 2.2 GT USA FULL bez skóry
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

A masz może takiego manuala do Lotusa Elana 96 bo bym potrzebował.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
skorpion2.2
Posty: 24
Rejestracja: 2005-04-07 19:46
Samochód: brak
Lokalizacja: Będzin

Post autor: skorpion2.2 »

Nie . Do tego akurat nie mam.
PROBE 89 2.2 GT USA FULL bez skóry
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Nie widze potrzeby wyciągania kompa. Jest on schowany pod nawiewem (radiem) czyli centralnie na środku a od spodu nad tłumikiem. Chyba tam nie masz dziur???

Jeśli już uprzesz się na odpięcie go to wystarczy wyciągnąć z niego kilka wtyczek (może nawet jedną - nie wiem bo nawet się mu nigdy nie przyglądałem szczegółowo) i odkręcić parę śrub. I po bólu.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

nie wystarczy odłączyć akumulator?

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Istnieje w klubie cos takiego ja CD serwisowe wszytkich fordow USA. Niestety dla "wybrancow" a przynjamnie dla osob udzielajacych sie na forum.
Coz, nie mozna tego powiedziec o Tobie :roll:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

winger... on dopiero co dołączył miesiąc temu! przywitał się, używa opcji "szukaj"... może byś mu chociaż wysłał jakiś schemat albo coś jeśli nie chcesz mu dać serwisówki?

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
skorpion2.2
Posty: 24
Rejestracja: 2005-04-07 19:46
Samochód: brak
Lokalizacja: Będzin

Post autor: skorpion2.2 »

W porządku. Postaram się na nią zapracować.A co do kompa, to chodzi o jego odłączenie ponieważ spawanie łukiem elektrycznym podobno skutkuje jego uszkodzeniem. Posłucham fachowców i po prostu spróbuję wyciągnąć wtyczkę. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrowienia !
PROBE 89 2.2 GT USA FULL bez skóry
Awatar użytkownika
zydoooo
Posty: 28
Rejestracja: 2005-06-01 20:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Lublin

Post autor: zydoooo »

Nie wiem jak w waszych Fordzikach (ja dopiero zamierzam kupić) ale w innych autkach trzeba po prostu odłączyć szeroką, płaską wtyczkę która sie znajduje u spodu kompa...
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

spawanie łukiem elektrycznym należy poprzedzić odłączeniem akumulatora. kompa nie trrzeba odpinać.
Jakoś nie pamiętam żebym w autach, które spawałem biegał po kablach i odpinał komputery... Za to zawsze odpinaliśmy akumulator bo inaczej..... awaria.
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

mój tłumikarz spina klemy jakimś magicznym ustrojstwem i nie odłącza akumulatora - spawałem już u niego kilka razy i wszystko w porządku...
Ostatnio zmieniony 2007-10-12 19:04 przez Gacek Wrocław, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

kollek pisze:Nie widze potrzeby wyciągania kompa. Jest on schowany pod nawiewem (radiem) czyli centralnie na środku a od spodu nad tłumikiem. Chyba tam nie masz dziur???

Jeśli już uprzesz się na odpięcie go to wystarczy wyciągnąć z niego kilka wtyczek (może nawet jedną - nie wiem bo nawet się mu nigdy nie przyglądałem szczegółowo) i odkręcić parę śrub. I po bólu.

a jak najprościej sie dostać do tego kompa??
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

A w jakim celu? :D
Najprościej wykręcić z boków plastiki, takie a'la trójkątne.
Znajdują się: lewy, przy pedale gazu, a prawy (wiadomo) identyczny w prawej strony. Komp ma trzy wtyczki z wiązkami przewodów.
Przykręcony jest na cztery śruby.
Do kostek najprościej dostać się od przodu, czyli zdemontować panel
z zegarkiem i włącznikiem przeciwmgielnego. W niektórych (starszych)
modelach w tym miejscu są schowki.

Cholera nie wiem, czy takie wiadomości powinny się tu znaleźć. :roll:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

dzieki Oley :D , a w jakim celu??....chip trafia do tej "skrzyneczki" 8) :twisted:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Hehe, tak się jakoś dziwnie domyślałem. :D :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

hehe :lol: , trzeba Probkowi kilka "mustangów" dodać 8)
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

Daniel skąd masz chipa ?? ile dales ? bedzie pasowal do 92??
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

flyke(vasil) pisze:Daniel skąd masz chipa ?? ile dales ? bedzie pasowal do 92??

flyke :wink: sam mam rocznik 92 8) , a Ty najpierw opanuj autko na 12psi :twisted: 8) a potem wiecej :lol: hehe
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

daniel pisze:
flyke(vasil) pisze:Daniel skąd masz chipa ?? ile dales ? bedzie pasowal do 92??

flyke :wink: sam mam rocznik 92 8) , a Ty najpierw opanuj autko na 12psi :twisted: 8) a potem wiecej :lol: hehe
a naj,najpierw zmień ten grający przegub :twisted:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

hehehe lisiu juz zrobione:) 8)
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”