Obrotomierz nie działa
- Onkel Schneider
- Posty: 76
- Rejestracja: 2013-07-17 19:38
- Samochód: 2.2 GT, 1991
Re: Obrotomierz nie działa
Witam,
Temat stary ale właśnie mi się to przytrafiło. Od pewnego czasu pod odpaleniu na zimnym, obrotomierz czasem chwile działa, czasem nawet całkiem dobrze a potem zazwyczaj spada do zera i juz sie nie podnosi. Nie uważam jednak, ze to wina samego obrotomierza bo podpiąłem drugi i efekty są dokładnie takie same. Przerabiał ktoś może taki temat ? Jakieś sugestie ? Wszystko inne w aucie działa !
Temat stary ale właśnie mi się to przytrafiło. Od pewnego czasu pod odpaleniu na zimnym, obrotomierz czasem chwile działa, czasem nawet całkiem dobrze a potem zazwyczaj spada do zera i juz sie nie podnosi. Nie uważam jednak, ze to wina samego obrotomierza bo podpiąłem drugi i efekty są dokładnie takie same. Przerabiał ktoś może taki temat ? Jakieś sugestie ? Wszystko inne w aucie działa !
Wolniej pojedziesz, dalej dojedziesz.... Easy Driver mode: ACTIVATED
- Onkel Schneider
- Posty: 76
- Rejestracja: 2013-07-17 19:38
- Samochód: 2.2 GT, 1991
Re: Obrotomierz nie działa
Nikt nic nie wie ? No to dodam troche faktów:
1) Sprawdzone 2 obrotomierze - obydwa zachowują się tak samo
2) Sprawdzone 2 aparaty zapłonowe - na obydwu taki sam efekt
3) Wyczyszczone styki wszystkich bezpiecznikow (pod maska i przy lewej nodze kierowcy) i przekazników (tak się chyba nazywają te 4 kwadratowe pudełeczka wiszące w czarnej skrzynce zamontowanej na scianie grodziowej, po prawej stronie nad/za silnikiem)
4) Obrotomierz wydaję się zachowywać poprawnie dopóki auto jest na "ssaniu", czyli po odpaleniu na zimno pracuje na okolo 1250 obrotach, potem spada na zero !
Czy po drodze od aparatu zapłonowego do obrotomierza sygnał przechodzi jeszcze przez jakąś elektronikę ? Jakieś inne pomysły ???
1) Sprawdzone 2 obrotomierze - obydwa zachowują się tak samo
2) Sprawdzone 2 aparaty zapłonowe - na obydwu taki sam efekt
3) Wyczyszczone styki wszystkich bezpiecznikow (pod maska i przy lewej nodze kierowcy) i przekazników (tak się chyba nazywają te 4 kwadratowe pudełeczka wiszące w czarnej skrzynce zamontowanej na scianie grodziowej, po prawej stronie nad/za silnikiem)
4) Obrotomierz wydaję się zachowywać poprawnie dopóki auto jest na "ssaniu", czyli po odpaleniu na zimno pracuje na okolo 1250 obrotach, potem spada na zero !
Czy po drodze od aparatu zapłonowego do obrotomierza sygnał przechodzi jeszcze przez jakąś elektronikę ? Jakieś inne pomysły ???
Wolniej pojedziesz, dalej dojedziesz.... Easy Driver mode: ACTIVATED