Co trzeba przerobić?
Co trzeba przerobić?
Szukałem i nie znalazłem odpowiedzi ....
Ciekawy jestem co trzeba przerobić aby była możliwość zapalenia halogenów bez zapalania światełek ....?
Czy jest to do zrobienia?
Ciekawy jestem co trzeba przerobić aby była możliwość zapalenia halogenów bez zapalania światełek ....?
Czy jest to do zrobienia?
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
No proszę - następny.
Poczytaj tu:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4795
Przecież w jedynkach są przeciwmgielne(montowane seryjnie).Chyba,że masz jakieś dodatkowe.
Czy dobrze zrozumiałem?Chcesz,nie włączając oczek jezdzić na przeciwmgielnych?
Poczytaj tu:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4795
Przecież w jedynkach są przeciwmgielne(montowane seryjnie).Chyba,że masz jakieś dodatkowe.
Czy dobrze zrozumiałem?Chcesz,nie włączając oczek jezdzić na przeciwmgielnych?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
No właśnie....chcę zamienić przeciwmgielne na światełka do jazdy dziennej...i dlatego pytam...
Z powodu :
BARDZO Zniszczone szkiełka dotychczasowych lamp.
Ale czy bez rozbierania tablicy rozdzielczej się nie obejdzie?
Z powodu :
BARDZO Zniszczone szkiełka dotychczasowych lamp.
Ale czy bez rozbierania tablicy rozdzielczej się nie obejdzie?
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Musisz rozebrać tylko to co są na niej wszystkie wskaźniki czyli zdjąć kierownice, odkręcić te czarne plastyki osłaniające0 i tam już masz dojście do włącznika świateł a i właśnie w nim musisz tak wykombinować żeby to zrobić góra jakieś 4 godziny roboty biorąc pod uwagę że będziesz robił to sam pierwszy raz i dokładnie.
Pzdro........
Pzdro........
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
generalnie nie widzę powodu żeby w ogóle się babrać w elektryce....
nie prościej po prostu podpiąć sobie prąd spod zapłonu/stacyjki/bezpiecznika czyli z miejsca które ma prąd gdy zapłon jest "ON"
potem pociągnąć nowe własne kabelki prosto pod te halogeny i powrócić z tymi kablami do kajuty kapitańskiej gdzie montujesz jakiegoś czyraka/przełącznika na tapicerce dowolnej maści/rozmiarów.... możesz sobie nawet przełącznik z pozytywką i tancerką topless zapodać.
(w przypadku żarówek większych niż 2x21W polecam jednak zastosowanie prostego przekaźnika po drodze.)
szkoda gmerać w elektryce auta bo łątwo kiszki narobić.
nie prościej po prostu podpiąć sobie prąd spod zapłonu/stacyjki/bezpiecznika czyli z miejsca które ma prąd gdy zapłon jest "ON"
potem pociągnąć nowe własne kabelki prosto pod te halogeny i powrócić z tymi kablami do kajuty kapitańskiej gdzie montujesz jakiegoś czyraka/przełącznika na tapicerce dowolnej maści/rozmiarów.... możesz sobie nawet przełącznik z pozytywką i tancerką topless zapodać.
(w przypadku żarówek większych niż 2x21W polecam jednak zastosowanie prostego przekaźnika po drodze.)
szkoda gmerać w elektryce auta bo łątwo kiszki narobić.
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Cynki ma absolutną rację.
Zostaw elektrykę w spokoju i podepnij nowe przewody z włącznikiem.
Kiedyś może będziesz chciał wrócić do przeciwmgielnych albo podłączyć dodatkowo oprócz tych dziennych i masz wszystko przygotowane,bez żadnych kombinacji.Podpinasz tylko światła w stare przewody i gotowe.
Być może kiedyś sprzedaż auto i nowy właściciel będzie chciał oryginalne przeciwmgielne zamontować.Wtedy przynajmniej nie będzie musiał zachodzić w głowę co żeś tam nakombinował.
No i następna sprawa,że puszczenie nowych przewodów będzie o wiele prostszą sprawą.
Jeżeli masz choćby jako takie pojęcie o elektryce,to na pewno dasz sobie radę.Jeżeli nie,to pytaj wtedy Ci doradzimy co i jak.
Zostaw elektrykę w spokoju i podepnij nowe przewody z włącznikiem.
Kiedyś może będziesz chciał wrócić do przeciwmgielnych albo podłączyć dodatkowo oprócz tych dziennych i masz wszystko przygotowane,bez żadnych kombinacji.Podpinasz tylko światła w stare przewody i gotowe.
Być może kiedyś sprzedaż auto i nowy właściciel będzie chciał oryginalne przeciwmgielne zamontować.Wtedy przynajmniej nie będzie musiał zachodzić w głowę co żeś tam nakombinował.
No i następna sprawa,że puszczenie nowych przewodów będzie o wiele prostszą sprawą.
Jeżeli masz choćby jako takie pojęcie o elektryce,to na pewno dasz sobie radę.Jeżeli nie,to pytaj wtedy Ci doradzimy co i jak.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
No dobra ...oryginał zostawię tak jak jest....
ale mam jeszcze jeden problem...
Nie pali mi się przeciwmgielny z tyłu
Problem jest pewnie w samej lampie....grrr i tu jest haczyk . Nie mogę odkręcić klosza , zapieczone śrubki.
Ale diagnoza pewnie jest tylko jedna ? zmienić lampę?
ale mam jeszcze jeden problem...
Nie pali mi się przeciwmgielny z tyłu
Problem jest pewnie w samej lampie....grrr i tu jest haczyk . Nie mogę odkręcić klosza , zapieczone śrubki.
Ale diagnoza pewnie jest tylko jedna ? zmienić lampę?
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Cevinek tylne przeciwmgielne pali się tylko po włączeniu świateł mijania. Może to jest cała tajemnica .
Halogenów ja też chętnie będę używał jako świateł do jazdy dziennej. Te w I gen. Euro spełniają wymogi jeśli chodzi o rozmieszczenie (co najmniej 20 cm od obrysu auta, co najmniej 20 cm nad ziemią i odległość między nimi co najmniej 60 cm). W przypadku seryjnych halogenów z I gen. (rozpraszające) różnica w oświetleniu w stosunku do świateł jazdy dziennej, jest nie do udowodnienia bez odpowiedniego przyrządu (luminometr?).
Przyłączam się do prośby Cevinka.
Halogenów ja też chętnie będę używał jako świateł do jazdy dziennej. Te w I gen. Euro spełniają wymogi jeśli chodzi o rozmieszczenie (co najmniej 20 cm od obrysu auta, co najmniej 20 cm nad ziemią i odległość między nimi co najmniej 60 cm). W przypadku seryjnych halogenów z I gen. (rozpraszające) różnica w oświetleniu w stosunku do świateł jazdy dziennej, jest nie do udowodnienia bez odpowiedniego przyrządu (luminometr?).
Przyłączam się do prośby Cevinka.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
[quote="Sh(.)(.)ters"]Cevinek tylne przeciwmgielne pali się tylko po włączeniu świateł mijania. Może to jest cała tajemnica .
quote]
Wiem wiem...
I znalazłem już przyczynę , urwany kabelek przy samej lampie.
Czyli i tak muszę ją wymienić , bo rozkręcić się nie da!
quote]
Wiem wiem...
I znalazłem już przyczynę , urwany kabelek przy samej lampie.
Czyli i tak muszę ją wymienić , bo rozkręcić się nie da!
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
-
- Klubowicz
- Posty: 3828
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów