Co trzeba przerobić?

Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Co trzeba przerobić?

Post autor: cevinek »

Szukałem i nie znalazłem odpowiedzi ....
Ciekawy jestem co trzeba przerobić aby była możliwość zapalenia halogenów bez zapalania światełek ....?

Czy jest to do zrobienia?
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

No proszę - następny. :D
Poczytaj tu:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4795
Przecież w jedynkach są przeciwmgielne(montowane seryjnie).Chyba,że masz jakieś dodatkowe.
Czy dobrze zrozumiałem?Chcesz,nie włączając oczek jezdzić na przeciwmgielnych?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

No właśnie....chcę zamienić przeciwmgielne na światełka do jazdy dziennej...i dlatego pytam...
Z powodu :
BARDZO Zniszczone szkiełka dotychczasowych lamp.

Ale czy bez rozbierania tablicy rozdzielczej się nie obejdzie?
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Musisz rozebrać tylko to co są na niej wszystkie wskaźniki czyli zdjąć kierownice, odkręcić te czarne plastyki osłaniające0 i tam już masz dojście do włącznika świateł a i właśnie w nim musisz tak wykombinować żeby to zrobić góra jakieś 4 godziny roboty biorąc pod uwagę że będziesz robił to sam pierwszy raz i dokładnie.
Pzdro........ :D :D :D :D :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

generalnie nie widzę powodu żeby w ogóle się babrać w elektryce....
nie prościej po prostu podpiąć sobie prąd spod zapłonu/stacyjki/bezpiecznika czyli z miejsca które ma prąd gdy zapłon jest "ON"
potem pociągnąć nowe własne kabelki prosto pod te halogeny i powrócić z tymi kablami do kajuty kapitańskiej gdzie montujesz jakiegoś czyraka/przełącznika na tapicerce dowolnej maści/rozmiarów.... możesz sobie nawet przełącznik z pozytywką i tancerką topless zapodać.
(w przypadku żarówek większych niż 2x21W polecam jednak zastosowanie prostego przekaźnika po drodze.)


szkoda gmerać w elektryce auta bo łątwo kiszki narobić.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Cynki ma absolutną rację.
Zostaw elektrykę w spokoju i podepnij nowe przewody z włącznikiem.
Kiedyś może będziesz chciał wrócić do przeciwmgielnych albo podłączyć dodatkowo oprócz tych dziennych i masz wszystko przygotowane,bez żadnych kombinacji.Podpinasz tylko światła w stare przewody i gotowe.
Być może kiedyś sprzedaż auto i nowy właściciel będzie chciał oryginalne przeciwmgielne zamontować.Wtedy przynajmniej nie będzie musiał zachodzić w głowę co żeś tam nakombinował.
No i następna sprawa,że puszczenie nowych przewodów będzie o wiele prostszą sprawą.
Jeżeli masz choćby jako takie pojęcie o elektryce,to na pewno dasz sobie radę.Jeżeli nie,to pytaj wtedy Ci doradzimy co i jak.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

No dobra ...oryginał zostawię tak jak jest....
ale mam jeszcze jeden problem...
Nie pali mi się przeciwmgielny z tyłu :(
Problem jest pewnie w samej lampie....grrr i tu jest haczyk . Nie mogę odkręcić klosza , zapieczone śrubki.
Ale diagnoza pewnie jest tylko jedna ? zmienić lampę?
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Cevinek tylne przeciwmgielne pali się tylko po włączeniu świateł mijania. Może to jest cała tajemnica 8) .

Halogenów ja też chętnie będę używał jako świateł do jazdy dziennej. Te w I gen. Euro spełniają wymogi jeśli chodzi o rozmieszczenie (co najmniej 20 cm od obrysu auta, co najmniej 20 cm nad ziemią i odległość między nimi co najmniej 60 cm). W przypadku seryjnych halogenów z I gen. (rozpraszające) różnica w oświetleniu w stosunku do świateł jazdy dziennej, jest nie do udowodnienia bez odpowiedniego przyrządu (luminometr?).

Przyłączam się do prośby Cevinka.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

[quote="Sh(.)(.)ters"]Cevinek tylne przeciwmgielne pali się tylko po włączeniu świateł mijania. Może to jest cała tajemnica 8) .
quote]

Wiem wiem...

I znalazłem już przyczynę , urwany kabelek przy samej lampie.
Czyli i tak muszę ją wymienić , bo rozkręcić się nie da!
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3828
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Co się nie da - a próbowałeś popryskać WD 40, albo PEPSI :!:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”