sygnał przy załączaniu świateł
sygnał przy załączaniu świateł
witam może ktoś będzie wiedział jaka może być przyczyna tego iż załącza się sygnał dźwiękowy wtedy kiedy załączę światła, jest to sygnał taki jak przy otwartych drzwiach. pomóżcie
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Może byś uzupełnił profil
A jeśli jest to jeden sygnał i dodatkowo zapala się na zielono trip - to walnięta (przepalona lub o złej mocy) żarówka w światłach pozycyjnych. Powinna się jeszcze zapalać wtedy kontrolka tail lamp.
Kay pisze:byłem tak zaabsorbowany pisaniem że uleciało mi z głowy a samochód mam I generacji 2.2 gt turbo 91 r.
Kay pisze:zapalają mi się kontrolki (oleju i anti lock) wraz z nimi wszystkie wskaźniki komputera
Czy masz ciągłe dzwonienie, jak przy otwartych drzwiach? Czujnik (jak wspomniał Pelot) lub zwarcie.Kay pisze:załączają się kontrolki z oświetleniem wewnętrznym i z całym wyświetlaczem komputera
A jeśli jest to jeden sygnał i dodatkowo zapala się na zielono trip - to walnięta (przepalona lub o złej mocy) żarówka w światłach pozycyjnych. Powinna się jeszcze zapalać wtedy kontrolka tail lamp.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
A światło wewnętrzne gaśnie po zamknięciu drzwi (niezależnie od świateł), czy wyłączyłeś w ogóle, bo nie gasło? - czujnik w drzwiach
Jeśli nie powyższe, to jednak zwarcie w okablowaniu, w przełączniku, padnięty komp.od tripa?
Wszystkie kontrolki ok? Żadnych problemów z alternatorem?
P.S. Model wpisz w stopce, to nie będziesz musiał przy każdym pytaniu tłumaczyć.
Jeśli nie powyższe, to jednak zwarcie w okablowaniu, w przełączniku, padnięty komp.od tripa?
Wszystkie kontrolki ok? Żadnych problemów z alternatorem?
P.S. Model wpisz w stopce, to nie będziesz musiał przy każdym pytaniu tłumaczyć.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
po zamknięciu drzwi światła wewnętrzne gasną, alternator miałem niedawno wymieniany bo jak kiedyś pisałem miałem dyskotekę w środku a kontrolki po odpaleniu silnika wszystkie też gasną.jedynie po przekręceniu kluczyka kontrolka coolant świeci się na czerwono i zastanawiam się czy ten dźwięk nie sygnalizuje mi że czujnik poziomu płynu chłodzenia jest walnięty
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Kolejny... Ale ta kontrolka daje jeden "dzyń" i milknie.Kay pisze:jedynie po przekręceniu kluczyka kontrolka coolant świeci się na czerwono
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
A mianowicie po załączeniu świateł (obojętnie jakich) na wyświetlaczu koło lusterka wstecznego zapala mi się Tail lamp i świeci cały czas. Nie przeszkadzałoby mi to gdyby przy okazji nie pojawiał się sygnał dźwiękowy który co pewien czas daje znać że coś jest nie tak.Muszę jeszcze dodać że wszystkie żarówki mam sprawne. Może ktoś wie jak tą sytuację rozwiązać.Dzięki za wszystkie rady
2,2GT turbo USA 91r.
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Dokładnie, można dołączyć równolegle rezystor (o opornosci kilkunastu lub kilkudziesięciu Ohm - trzeba by wyliczyć) ale prościej będzie dołozyć jedną żarówke do pozycyjnych tylnych świateł.
Oryginalne żarówki mają moc 8W, a te dostępne w polsce maja 5W.
Są cztery żarówki więc, 8W x 4 = 32W a 5W x 4 = 20W.
Wynika z tego że brakująca moc to 12W i właśnie żarówkę o zbliżonej mocy powinieneś wstawić.
Oryginalne żarówki mają moc 8W, a te dostępne w polsce maja 5W.
Są cztery żarówki więc, 8W x 4 = 32W a 5W x 4 = 20W.
Wynika z tego że brakująca moc to 12W i właśnie żarówkę o zbliżonej mocy powinieneś wstawić.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W Polsce mamy 5W i 10W - więc może dać na każdą stronę symetrycznie 1x5W + 1x10W?skorik pisze:Oryginalne żarówki mają moc 8W, a te dostępne w polsce maja 5W.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Pewnie, że można. Ja myślałem o żarówce, która nie będzie wykorzystana w światłach. Po prostu byłaby sobie schowana gdzieś w bagażniku za tymi wszystkimi plastikami i wtedy nieważne czy to będzie na każdą ze stron po 5W czy jakoś inaczej. Bo wstawianie kolejnych żarówek wiązałoby się z dodatkowym rozwiercaniem lustra lampy, dopasowywaniem oprawek itp.
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń