lampka przy lusterku???
lampka przy lusterku???
czy ktoś wie jak dostać się do zaróweczki przy lusterku jak to się wogule rozbiera bez mocnych uszkodzeń??aha jest to model 2.2 turbo USA 92.r
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
No nie! Bogdan! Znów rzucasz się od razu z pomocą
A gdzie teksty o konieczności przywitania się we właściwym wątku, itp...
A gdzie teksty o konieczności przywitania się we właściwym wątku, itp...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
Bogdan ty niesforny!!
Krzewimy tu dobre wychowanie
Jasne ze sie pomoze
ale po kolei
Oj Bogdan Bogdan... Ty to zawsze.....
Oczywiscie witamy Pit w klubie.
Krzewimy tu dobre wychowanie
Jasne ze sie pomoze
ale po kolei
Oj Bogdan Bogdan... Ty to zawsze.....
Oczywiscie witamy Pit w klubie.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Kurde chłopaki nie spojrzałem że to jest nowy a więc witamy w klubie I zaprasza do przywiatania się w odpowiednim temacie
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4336
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4336
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
pit
sorry nie wiedziałem o takich sprawach , już się poprawiam , a dzięki za pomoc już lecę wymienić żaróweczke, a i jeszcze jedno jeśli jesteśmy już na temacjie żaróweczek to powiedzcie mi jak można ja wymienić w tym bajerze do zapięcia pasów (kolor czerwony) i tam gdzie przełancza się zawieszenie tzn. soft,normal,sport sofcik mi nie świeci i do czego służy ten mały potencjiometr po prawej od kierownicy z symbolem świecącej żarówki????
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Dobra - Pit się przywitał gdzie trzeba, więc Bogdan może mu zaproponować rozwiązanie problemu z CPU (jeśli się odważy po doświadczeniach we wcześniejszym wątku)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
pit
a gdzie te przewodziki pod siedzeniem idą???nic nie widzę???a co z podświetleniem trybu zawieszenia???jak to można rozebrać i co to jest CPV???chłopaki i dziewczyny wybaczcie jestem tu nowy i nie mam bladego pojęcja .
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
Kula pisze:zaroweczka w pasach
jaka zaroweczka?? znow mnie probek czyms zaskoczy??
ja mam manula pasy nie automat.
mam miec jakies zaroweczki??
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Re: pit
Jest podświetlany.pit pisze:CZY U WAS ZEGAREK JEST PODSWIETLANY
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Wszystkie żaróweczki to jest banalna sprawa aby wymienić gorzej z dostaniem się do nich aby wymienić żaróweczkę w zegarku trzeba go najpierw wyciągnąć i to tyczy się też przełącznika od zawieszenia (soft sport norm) aby wyciągnąć zegarek to należy wyciągnąć popielniczkę wraz z obudową aby ją wyciągnąć to należy odkręcić głakę od biegów i podwadzic czarny plastyk do którego jest przykręcona guma od lewarka zmiany biegów. Po wyciągnięcu tego nalezy się przychylić i wtedy powinieneś dostrzec dwie śrubki trzymające radio i zegarek i włącznik od przeciwmgelnych. A wtedy zegarek od wewnątrz ma zatrzaski czy coś w tym rodzaju. Ale nigdy nie podwadzaj na chama od przodu zegarka bo pourywasz zaczepy. No teraz to już powinieneś sobie poradzić. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Re: pit
pit pisze:ja piernicze to jest trudniejsze niż myślałem!!!
Bo jak ktoś sobie to utrudnia to jest trudne.
nie lepiej po prostu podważyć ten zegarek z lewej lub prawej strony nożem i go wydłubać?
po co odkręcać gałkę od biegów w ogóle jeśli ona jest nba gumie... :D:D
Oj Bodzio, Bodzio.... miłość do kręcenia śrubek w probku przeradza się widzę w ortodoksyjną pasję.. :D:D
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
dziś naprawiłem podświetlenie zegara, żarówa była o.k. powodem był odczepiony kabelek dostarczający prąd po włączeniu świateł. Pit , tak jak pisali koledzy trochę babrania w tym jest. Cała operacja trwała15 minut. Po zdjęciu obudowy dżwigni zmiany biegów i wyjęciu popielniczki z jej podstawą w której umieszczone jest gniazdo zapalniczki, ukażą Ci się dwie śrubki . Wykręć je a wtedy wyciągniesz panel na którym znajdują się przełącznik przeciwmgielnych oraz zegarek nie wyłączając kieszeni radia. Wyciągnij całość na zewnątrz uważając aby nie wyrwać kabli. Odepnij wszystkie kostki na tym panelu i jeśli masz już dostęp do jego tylnej części wciśnij dwie blaszki przytrzymujące zegarek od środka , po czym pchnij zegar do zewnątrz. W ten oto sposób masz wyjęty zegar z którego od tyłu wykręć okrągły koreczek , pod nim znajduje się żaróweczka.uuuuffffffff. wiesz już wszystko? A co do żarówki w pasach to ni cholery nie wiem jak się do niej dostać. Myślę że trochę ułatwi Ci to walkę z podświetleniem.
Był I GEN. 2,2 GT 92r. Jest II GEN 2.5 V6
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
Mozę troszkę zmienię temat, ale nie będę zakładał nowego: Czy można zamiast żarówek wewnetrznych, tych które świecą na nogi pasażerom zastosować .np. małe neonki takie króciutkie z allegro ( albo inne) czy spali się ten komputer sterujący. Jak to jest ?? musi być koniecznie ta sam moc żarówek??
GG:9377317 white GT1 90'
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
raczej komp nie wytrzyma.
Ale możesz zrobić to przez dodatkowy przekaźnik.
Trochę dłubania, ale masz pewność że nie popsujesz kompa
Ale możesz zrobić to przez dodatkowy przekaźnik.
Trochę dłubania, ale masz pewność że nie popsujesz kompa
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(