brak ładowania

Awatar użytkownika
Natan
Posty: 1521
Rejestracja: 2005-03-13 22:13
Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=7333
Lokalizacja: Zawidów

brak ładowania

Post autor: Natan »

MÓJ probasek wyciął mi taki numer że mało co to pod ziemię się nie zapadłem otóż bedąc w POLANICY w sanatorium stał przy rzece na parkingu niepowiem że cały czas jezdził bo po to nim pojechałem aż pewnego czasu odmówił mi posłuszenstwa zostałem zciągnięty z drogi tym bardziej że nie sam to był szok aku naładowane wszystkie bezpieczniki okey PROBEK nie gada postał chwilke na sznurek 5m i Probek jezdzi tak kilka dni pojechałem do Kłodzka wracam swiatła krzyżówka w miescie Probas staje deba spada ładowanie znowu linka i hol do POLANICY BOŻE szok wstyd jak niewiem co juz nie jezdziłem zregenerował sie aku koniec turnusu trzeba wracac do domu wiec jade na Świdnicę ujechałem z 20km PROBEK staje deba i koniec jazdy wiec lina i do przodu aby bliżej domu dojechałem niewiem jak pod Wałbrzych i tam utknołem wołam MIŚKA przyjechał a tu koniec swiata tak leje wiec PROBEK na parking ja do hotelu aku do ładowania na drugi dzien rano szybciutko w kierunku domu bez swiateł na wariata dojechałem alternator do remontu zrobił go dobry fachowiec bezpieczniki sprawdzone wczoraj jazda próbna zrobiona wracam pod garaz a moj PROBEK znowu bez ładowania i co dalej?????????????? POMOCY
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

widze kolego że masz podobne zhizy w probku co ja mi sie same śwatła zapalają itd wogule już mi ręce opadły :( trzymaj się a i dam ci jedną rade sprawdzi czy gdzieś nie masz przebicia i może dlatego ci siadać ładowanie. Pozrdo.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Może już aku nie trzyma.

Sprawdź pobór prądu przy wyłączonym (koniecznie bo spalisz miernik) zapłonie. Jeżeli będzie powyżej 0,5A to masz zwarcie. :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Wybacz stary, ale cięzko ci pomóc nie rozumiejąc tego co piszesz. Może na drugi raz wysilisz się bardziej i opiszesz swój problem w więcej niż jednym zdaniu. Szczerze mówiąc nie byłem w stanie doczytać go nawet do końca...
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

ty lepiej graty pakuj a nie tu za czytanie jeszcze się bierzesz... :)

jutro jestem wieczorkiem w wawie więc macham ci, masz odmachać z okienka, pamiętaj... ten kropek na ziemii z ręką w górze to będę ja... :D
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Cynki pisze:ty lepiej graty pakuj...
Stary, co ja mogę zabrać aby nie przekroczyć 20 kilo, waciki chyba :?: :D
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Kula
Posty: 138
Rejestracja: 2004-12-22 22:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubań

Post autor: Kula »

Sh(.)(.)ters pisze:Zwracam się z gorącą prośbą o zaprzestanie spamowania w działach technicznych:

I gen,
II gen,
Ford Probe,
LPG.

Jak sami zauważacie coraz trudniejsze jest korzystanie z "Szukaj" - coraz trudniej znaleźć wartościowe odpowiedzi, wśród setek żartów i OFF postów.

Jeżeli musicie coś skomentować, to założcie nowy temat i dajcie odnośny cytat ze starego.

Wszystkich spamerów i miłośników off topic zapraszam do działu osobliwości.
Latwo krytykowac innych prawda :-)?
Czerwona jedynka GT 91'
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Re: brak ładowania

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Nataniahu pisze:MÓJ probasek wyciął mi taki numer że mało co to pod ziemię się nie zapadłem otóż bedąc w POLANICY w sanatorium stał przy rzece na parkingu niepowiem że cały czas jezdził bo po to nim pojechałem aż pewnego czasu odmówił mi posłuszenstwa zostałem zciągnięty z drogi tym bardziej że nie sam to był szok aku naładowane wszystkie bezpieczniki okey PROBEK nie gada postał chwilke na sznurek 5m i Probek jezdzi tak kilka dni pojechałem do Kłodzka wracam swiatła krzyżówka w miescie Probas staje deba spada ładowanie znowu linka i hol do POLANICY BOŻE szok wstyd jak niewiem co juz nie jezdziłem zregenerował sie aku koniec turnusu trzeba wracac do domu wiec jade na Świdnicę ujechałem z 20km PROBEK staje deba i koniec jazdy wiec lina i do przodu aby bliżej domu dojechałem niewiem jak pod Wałbrzych i tam utknołem wołam MIŚKA przyjechał a tu koniec swiata tak leje wiec PROBEK na parking ja do hotelu aku do ładowania na drugi dzien rano szybciutko w kierunku domu bez swiateł na wariata dojechałem alternator do remontu zrobił go dobry fachowiec bezpieczniki sprawdzone wczoraj jazda próbna zrobiona wracam pod garaz a moj PROBEK znowu bez ładowania i co dalej?????????????? POMOCY
Prawda. A zrozumiałeś coś z tego co wkleiłem :?: :twisted:

Proszę moderatora o wyczyszczenie topiku od postu Cynkiego. Swoją drogą ciekawe czy to nastąpi przed moim powrotem z urlopu :twisted: .
Przepraszam za OT - zostałem perfidnie sprowokowany :lol: .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

czy ten dobry fachowiec ci wymienil regulator napiecia?
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Gość

Post autor: Gość »

Sprawdz ten kabel przykrecany na srubke do alternatora, lubi sie przypalic, zasniedziec lub w inny sposob nie dopuscic do przeplywu pradu (wiem z autopsji).
Awatar użytkownika
Natan
Posty: 1521
Rejestracja: 2005-03-13 22:13
Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=7333
Lokalizacja: Zawidów

brak ładowania

Post autor: Natan »

czy 80A bezpiecznik jest od ładowania czy sa jeszcze jakies przekazniki jezeli są to gdzie je szukać :( :( :( :(









Igen 89r 2,2GT USA FULL VERSION
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

regulator napięcia był wymieniany?
szczotki są dobre?
czy wszystkie uzwojenia są ok?
Obrazek
Awatar użytkownika
Natan
Posty: 1521
Rejestracja: 2005-03-13 22:13
Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=7333
Lokalizacja: Zawidów

brak ładowania

Post autor: Natan »

Wszystko sprawdzone miał elektryk to ustrojstwo na ręce tak ze chyba zrobił wszystko :( :( :( :( :( :( :(







2.2 GT 89r USA fulik bez skóry
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

ja bym nie był do końca pewny, że oni zawsze wszystko robią ok!!
Pojedz do niego i popytaj się i niech pomierzy miernikiem,jak wspomniał Andrzej na wyłączonym silniku i na włączonym czy na pewno nie ma ładowania
Obrazek
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

nie da sie sprawdzic regulatora napiecia.
jest sprzet niby do tego za duzo tysiecy dolarow ale jego skutecznosc jest znikoma a niepoprawnosc pomiarow duza.

uzwojenia teoretycznie sprawdzic elektryk moze np pod 220v w alternatorze,
ale regulatora nie da sie na 100% sprawdzic, moze np na tescie pokazac ze jest ok ale w samochodzie dzialal nie bedzie, wymien regulator, caly zespol ze szczotkami i juz, i tak bedziesz musial to zrobic kiedys :wink: :wink:
a najlepiej podstaw inny alternator na chwile.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Natan
Posty: 1521
Rejestracja: 2005-03-13 22:13
Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=7333
Lokalizacja: Zawidów

brak ładowania

Post autor: Natan »

Juz niewiem co jest grane dzis mój Probasek pokazał że ładuje tak z niczego odpaliłem autko patrze a wskazówka idzie do góry ale jaja i co o tym sadzić niewiem co mam robić a jak znowu gdzies mu sie odwidzi i przestanie ładowac a załaduje mnie pod h...................... wtedy beda wielkie j..................ja :o :o :o :o :(







Igen 2.2GT 89r USA full bez skóry
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

regulator napiecia wymien. kiedys ci znow wywinie numer i bedziesz narzekał. wymienia sie caly zespol: regulator+szczotki i masz spokój.
pozdro.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

tak tylko że koszt takiego regulatora jest ok.250pln jak się dowiadywałem.
Lepszą alternatywą jest regulator od poloneza za 20pln.
Obrazek
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

pelot pisze:Lepszą alternatywą jest regulator od poloneza za 20pln.
no nie powiedziałbym.

lepiej dac te 250 i miec pewnosc ze bedzie oks, a nie zastanawiac sie kiedy ten poldekowy regulator wysiadke zrobi.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

nie jedna osoba już jeżdzi za takim regulatorem i jak na razie nic się nie działo.
A jesli chodzi o ścisłość to jest lepszy. ponieważ taki regulator jest na zewnątrz alternatora i jeżeli coś mu się stanie to w ciągu 10 minut można go wymienić.
A już nie wspomnę ile jest zabawy zeby wyciągnąć alternator...
Obrazek
melepeto
Posty: 3
Rejestracja: 2009-03-17 14:46

regulator napięcia alternatora motor 3.0v6

Post autor: melepeto »

witam czy wie może ktoś jaki inny regulator mogę wsadzić do alternatora z 3.0 v6 lx albo do jakich samochodów był montowanny taki alternator pomóżcie bo samemu to znaleść to prze będe wdzieczny
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”