brak ładowania
- Natan
- Posty: 1521
- Rejestracja: 2005-03-13 22:13
- Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=7333
- Lokalizacja: Zawidów
brak ładowania
MÓJ probasek wyciął mi taki numer że mało co to pod ziemię się nie zapadłem otóż bedąc w POLANICY w sanatorium stał przy rzece na parkingu niepowiem że cały czas jezdził bo po to nim pojechałem aż pewnego czasu odmówił mi posłuszenstwa zostałem zciągnięty z drogi tym bardziej że nie sam to był szok aku naładowane wszystkie bezpieczniki okey PROBEK nie gada postał chwilke na sznurek 5m i Probek jezdzi tak kilka dni pojechałem do Kłodzka wracam swiatła krzyżówka w miescie Probas staje deba spada ładowanie znowu linka i hol do POLANICY BOŻE szok wstyd jak niewiem co juz nie jezdziłem zregenerował sie aku koniec turnusu trzeba wracac do domu wiec jade na Świdnicę ujechałem z 20km PROBEK staje deba i koniec jazdy wiec lina i do przodu aby bliżej domu dojechałem niewiem jak pod Wałbrzych i tam utknołem wołam MIŚKA przyjechał a tu koniec swiata tak leje wiec PROBEK na parking ja do hotelu aku do ładowania na drugi dzien rano szybciutko w kierunku domu bez swiateł na wariata dojechałem alternator do remontu zrobił go dobry fachowiec bezpieczniki sprawdzone wczoraj jazda próbna zrobiona wracam pod garaz a moj PROBEK znowu bez ładowania i co dalej?????????????? POMOCY
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Może już aku nie trzyma.
Sprawdź pobór prądu przy wyłączonym (koniecznie bo spalisz miernik) zapłonie. Jeżeli będzie powyżej 0,5A to masz zwarcie.
Sprawdź pobór prądu przy wyłączonym (koniecznie bo spalisz miernik) zapłonie. Jeżeli będzie powyżej 0,5A to masz zwarcie.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Latwo krytykowac innych prawda ?Sh(.)(.)ters pisze:Zwracam się z gorącą prośbą o zaprzestanie spamowania w działach technicznych:
I gen,
II gen,
Ford Probe,
LPG.
Jak sami zauważacie coraz trudniejsze jest korzystanie z "Szukaj" - coraz trudniej znaleźć wartościowe odpowiedzi, wśród setek żartów i OFF postów.
Jeżeli musicie coś skomentować, to założcie nowy temat i dajcie odnośny cytat ze starego.
Wszystkich spamerów i miłośników off topic zapraszam do działu osobliwości.
Czerwona jedynka GT 91'
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Re: brak ładowania
Prawda. A zrozumiałeś coś z tego co wkleiłemNataniahu pisze:MÓJ probasek wyciął mi taki numer że mało co to pod ziemię się nie zapadłem otóż bedąc w POLANICY w sanatorium stał przy rzece na parkingu niepowiem że cały czas jezdził bo po to nim pojechałem aż pewnego czasu odmówił mi posłuszenstwa zostałem zciągnięty z drogi tym bardziej że nie sam to był szok aku naładowane wszystkie bezpieczniki okey PROBEK nie gada postał chwilke na sznurek 5m i Probek jezdzi tak kilka dni pojechałem do Kłodzka wracam swiatła krzyżówka w miescie Probas staje deba spada ładowanie znowu linka i hol do POLANICY BOŻE szok wstyd jak niewiem co juz nie jezdziłem zregenerował sie aku koniec turnusu trzeba wracac do domu wiec jade na Świdnicę ujechałem z 20km PROBEK staje deba i koniec jazdy wiec lina i do przodu aby bliżej domu dojechałem niewiem jak pod Wałbrzych i tam utknołem wołam MIŚKA przyjechał a tu koniec swiata tak leje wiec PROBEK na parking ja do hotelu aku do ładowania na drugi dzien rano szybciutko w kierunku domu bez swiateł na wariata dojechałem alternator do remontu zrobił go dobry fachowiec bezpieczniki sprawdzone wczoraj jazda próbna zrobiona wracam pod garaz a moj PROBEK znowu bez ładowania i co dalej?????????????? POMOCY
Proszę moderatora o wyczyszczenie topiku od postu Cynkiego. Swoją drogą ciekawe czy to nastąpi przed moim powrotem z urlopu .
Przepraszam za OT - zostałem perfidnie sprowokowany .
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
czy ten dobry fachowiec ci wymienil regulator napiecia?
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Natan
- Posty: 1521
- Rejestracja: 2005-03-13 22:13
- Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=7333
- Lokalizacja: Zawidów
brak ładowania
czy 80A bezpiecznik jest od ładowania czy sa jeszcze jakies przekazniki jezeli są to gdzie je szukać
Igen 89r 2,2GT USA FULL VERSION
Igen 89r 2,2GT USA FULL VERSION
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Natan
- Posty: 1521
- Rejestracja: 2005-03-13 22:13
- Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=7333
- Lokalizacja: Zawidów
brak ładowania
Wszystko sprawdzone miał elektryk to ustrojstwo na ręce tak ze chyba zrobił wszystko
2.2 GT 89r USA fulik bez skóry
2.2 GT 89r USA fulik bez skóry
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
nie da sie sprawdzic regulatora napiecia.
jest sprzet niby do tego za duzo tysiecy dolarow ale jego skutecznosc jest znikoma a niepoprawnosc pomiarow duza.
uzwojenia teoretycznie sprawdzic elektryk moze np pod 220v w alternatorze,
ale regulatora nie da sie na 100% sprawdzic, moze np na tescie pokazac ze jest ok ale w samochodzie dzialal nie bedzie, wymien regulator, caly zespol ze szczotkami i juz, i tak bedziesz musial to zrobic kiedys
a najlepiej podstaw inny alternator na chwile.
jest sprzet niby do tego za duzo tysiecy dolarow ale jego skutecznosc jest znikoma a niepoprawnosc pomiarow duza.
uzwojenia teoretycznie sprawdzic elektryk moze np pod 220v w alternatorze,
ale regulatora nie da sie na 100% sprawdzic, moze np na tescie pokazac ze jest ok ale w samochodzie dzialal nie bedzie, wymien regulator, caly zespol ze szczotkami i juz, i tak bedziesz musial to zrobic kiedys
a najlepiej podstaw inny alternator na chwile.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Natan
- Posty: 1521
- Rejestracja: 2005-03-13 22:13
- Samochód: IIGen 95' 2,5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=7333
- Lokalizacja: Zawidów
brak ładowania
Juz niewiem co jest grane dzis mój Probasek pokazał że ładuje tak z niczego odpaliłem autko patrze a wskazówka idzie do góry ale jaja i co o tym sadzić niewiem co mam robić a jak znowu gdzies mu sie odwidzi i przestanie ładowac a załaduje mnie pod h...................... wtedy beda wielkie j..................ja
Igen 2.2GT 89r USA full bez skóry
Igen 2.2GT 89r USA full bez skóry
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
regulator napiecia wymien. kiedys ci znow wywinie numer i bedziesz narzekał. wymienia sie caly zespol: regulator+szczotki i masz spokój.
pozdro.
pozdro.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
no nie powiedziałbym.pelot pisze:Lepszą alternatywą jest regulator od poloneza za 20pln.
lepiej dac te 250 i miec pewnosc ze bedzie oks, a nie zastanawiac sie kiedy ten poldekowy regulator wysiadke zrobi.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
nie jedna osoba już jeżdzi za takim regulatorem i jak na razie nic się nie działo.
A jesli chodzi o ścisłość to jest lepszy. ponieważ taki regulator jest na zewnątrz alternatora i jeżeli coś mu się stanie to w ciągu 10 minut można go wymienić.
A już nie wspomnę ile jest zabawy zeby wyciągnąć alternator...
A jesli chodzi o ścisłość to jest lepszy. ponieważ taki regulator jest na zewnątrz alternatora i jeżeli coś mu się stanie to w ciągu 10 minut można go wymienić.
A już nie wspomnę ile jest zabawy zeby wyciągnąć alternator...
regulator napięcia alternatora motor 3.0v6
witam czy wie może ktoś jaki inny regulator mogę wsadzić do alternatora z 3.0 v6 lx albo do jakich samochodów był montowanny taki alternator pomóżcie bo samemu to znaleść to prze będe wdzieczny