Alarm z odpalaniam fajna sprawa

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Mam co prawda I gen. (więc nie wiem, czy mogę się tu wypowiedzieć), ale urzekła mnie "-funkcja Pro Turbo, przeznaczona dla silników z turbo doładowaniem." Może to taka niedroga odmiana chiptuningu? :lol:
Jestem w ogóle pod wrażeniem możliwości "zdalnego lub automatycznego uruchamiania silnika pojazdu (w trybie automatycznym: uruchomienie np. o określonej godzinie.)". Wymieniamy tłumik (na GŁOŚNY), wiemy, że sąsiadka o 12 słucha mszy na cały blok to programujemy automatyczne włączenie o 12.05 (i jeszcze żeby uruchomiło się PRO TURBO). :twisted:
A z drugiej strony technika zdobywa coraz większą władzę nad człowiekiem: "-funkcja przywołania kierowcy do pojazdu" :?
:wink:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3828
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Nie znam się wprawdzie na alarmach, ale poczytałem trochę o tym alarmie i wygląda to ciekawie.

- Funkcja Pro Turbo polega na tym, że po wyłączeniu zapłonu silnik chodzi jeszcze przez dwie minuty na wolnych obrotach, dając czas na ochłodzenie się turbinki. Jak wiemy jest to bardzo korzystne dla turbiny szczególnie po ostrej jeździe. A sami nie zawsze pamiętamy o tym aby odczekać chwilę !!!

- Funkcja przywołania kierowcy do samochodu - na szybie naklejamy jakiś tam czujniczek, idziemy na zakupy, jeśli ktoś chce nas znaleźć, lekko uderza w szybę palcem (nie młotkiem) w miejscu czujnika a pilot generuje jakąś tam melodyjkę, która informuje nas że ktoś przy samochodzie czeka na nas.

Nie wiem co fachowcy od alarmów o tym sądzą, ale wydaje sie że ma ten alarmik kilka przydatnych funkcji - szczególnie tą do straszenia sąsiadki podczas słuchania mszy :wink:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

:-k Chyba już kiedyś było omawiane ... Co z immobilajzerem ? Jak pominąć kluczyk , a w zasadzie chip w nim ... Zmienić immo ?
Grzebanie w elektronice przez rodzimych fahmanów :arrow: [-X
... ale sam pomysł - przedni !
jankiel ! jeśli zamontujesz - pochwal się

:1111_bye:
Awatar użytkownika
jankiel
Posty: 3
Rejestracja: 2005-09-06 16:21
Samochód: brak
Lokalizacja: W-Wa
Kontakt:

Post autor: jankiel »

Ja ma leciwe już trochę autko (eskort cabrio 92r) wiec nie ma immo w kluczyku, ale z tego co wiem są fachowcy którzy potrawią obejść ten problem, w ostateczności można wygrzebać transport z kluczyka i go przykleić przy stacyjce i zrobić jakieś inne odciecie.
Pozdrawiam jankiel
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

albo wypierdzielić immo - pytania w tym zakresie do voodoo
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Mnie interesuje sprawa odpalania auta z pilota, a właściwie sygnałów, które musi centralka analizować, żeby móc odpalić silnik.
Np. skąd centralka będzie wiedzieć że jest luz :twisted:

Ciekawe czy koszt montażu nie będzie droższy od samej centralki :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3828
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Z tego co wiem, przy alarmach z zdalnym uruchamianiem montuje się czujnik położenia skrzyni biegów. Kiedy samochód jest na biegu alarm nie pozwoli uruchomić samochodu...

Też mnie interesuje ile kosztuje montaż takiego alarmu ?
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
jankiel
Posty: 3
Rejestracja: 2005-09-06 16:21
Samochód: brak
Lokalizacja: W-Wa
Kontakt:

Post autor: jankiel »

Koszt montażu takiego alarmu to około 300zł

Co do zdalnego odpalania , to muszą być spełnione pewne warunki.
- po zaparkowaniu samochodu,zanim wyłączy się silnik wrzucamy na luz
- następnie zaciagamy hamulec reczny i zdejmujemy nogę z hamulca nożnego,
- wyciągamy kluczyk ze stacyjki, a silnik bedzie pracował jeszcze przez 2 minuty po wyjsciu z auta.
Spełnienie w/w procedury umożliwi nam zdalnie odpalić auto.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

W przypadku odpalania na pilota ważną rzeczą jest długość trwania sygnału na rozrusznik. Są 3 opcje. Sydnal trwa tak dlugo jak trzymamy przycisk. Wszak auto w zależnosci od warunków potrzebuje innego czasu "kręcenia". Druga opcja , czas regulowany potencjometrem . Trzecia stały czas.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

W podanym powyżej linku czas programowany pilotem - ustawiany na stałe (tzn. do następnej zmiany) niezależnie od długości wciśnięcia przycisku.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

klikam w ten link ale widzę komunikat "Nie znaleziono produktu!" :(

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Pewnie wykupili go kolesie ganiający I gen. w której do odpalenia samochodu niezbędne jest naciśnięcie sprzęgła :twisted: . Hmm...a może i to potrafi ten inteligentny zapalnik.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

Zmostkowanie krańcówki pedału sprzęgła to żaden problem. Większość alarmów motocyklowych posiada funkcję włączenia zapłpnu i uruchomienia silnika. Takie alarmy za pomocą sterownika centralnego zamka i detektorów można spokojnie adaptować do auta.
Piękna sprawa zimą, gdy wsiadamy do cieplutkiego auta.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

M-Pro pisze:Piękna sprawa zimą, gdy wsiadamy do cieplutkiego auta.
To fakt. Dobry argument.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Sh(.)(.)ters pisze:Pewnie wykupili go kolesie ganiający I gen. w której do odpalenia samochodu niezbędne jest naciśnięcie sprzęgła :twisted:
U mnie też inaczej nie odpalisz autka. A mam II USA 8) :D
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”