Wariujace zegary

Awatar użytkownika
laidback
Posty: 27
Rejestracja: 2005-09-26 21:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Wariujace zegary

Post autor: laidback »

Witam,

mam od jakiegos czasu problem z elektryka.

Otoz po odpaleniu silnika zegary dzieczeja...wskaznik paliwa idzie na maxa w gore, temperatura tez poza skale wyskakuje, poziom akumluatora spada do zera, podswietla sie kontrolka dlugich swiatel oraz lewego migacza...po jakims czasie objawy ustepuja...
no i musze dodac, ze co jakis czas jak odpalam rano auto to zonk - ako padniete.
,,..Ja mam proboszcza, ty masz proboszcza...''
KULT - ,,Zgroza''

PROBE MK1 USA'89 GL
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

na 99% padnięty alternator/regulator napięcia
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Opcja Obrazek Szukaj, wpisz: regulator napięcia, zaznacz: szukaj wszystkich słów i poczytaj 10 wyników 8)
edit: Ktoś mnie uprzedził :wink:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

Robert pisze:Opcja Obrazek Szukaj, wpisz: regulator napięcia, zaznacz: szukaj wszystkich słów i poczytaj 10 wyników 8)
edit: Ktoś mnie uprzedził :wink:
\



Teraz juz 11 :)
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Sory panowie, ale wyjeżdżacie z debilną opcją szukaj wpisaniem weń "regulator napięcia", a skąd do jasnej cholery człowiek ma wiedzieć że to alternator/regulator napięcia, hę ???

Domeną tego forum jest besztanie ludzi którzy mają problem z błotem.

Każdy mundry jest i oczytany to wie, ale nie każdy czyta forum od deski do deski.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

regulator napięcia w alternatorze marki Mitsubishi - to jest pięta achillesowa tych alternatorów przerabiałem to w 626 GD. Regulatora napięcia rozebrać się nie da bo jest to wielowarstwowy układ scalony zalany plastikiem. I trzeba go po prostu wymienić, a ceny są wysokie.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Ale za to da się założyć ten od poloneza, z niewielkimi przeróbkami każdy elektryk powinien sobie poradzić, a i nie psuje się tyle :D
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Sqad pisze:Ale za to da się założyć ten od poloneza, z niewielkimi przeróbkami każdy elektryk powinien sobie poradzić, a i nie psuje się tyle :D
I tak dokładnie zrobiłem i śmiga już 3 rok
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
cevinek
Posty: 363
Rejestracja: 2004-08-28 12:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: cevinek »

to proponuję zapodać jakiś schemacik zmiany połączeń z naszego na polonezowy....to ułatwi sprawę nowym w tym temacie.
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Zgodnie z zasada snajpera - jeden strzal jedna smierc wszystkie watki ktore zasrywaja topicki beda usowane, co niniejszym uczynilem. Niech tylko ustabilizuje mi sie sprawa netu to beda noworoczne porzadki.

Jesli nie masz nic do powiedzenia sensownego na dany temat to... nic nie mow.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Wariujace zegary

Post autor: OLEY »

Winger pisze: jeden strzal jedna smierc
Oooo!
I to mi się podoba. :D

Wracając do tematu,to jak tam sytuacja?Bo bardzo jestem ciekaw.
Jest bardzo prawdopodobne,że to alternator,ale czy nikt z Was nie pomyślał,że może to być jakieś zwarcie?
laidback pisze: Otoz po odpaleniu silnika zegary dzieczeja...wskaznik paliwa idzie na maxa w gore, temperatura tez poza skale wyskakuje, poziom akumluatora spada do zera, podswietla sie kontrolka dlugich swiatel oraz lewego migacza
Fakt,że mogłoby to wskazywać na regulator napięcia,ale:
laidback pisze:...po jakims czasie objawy ustepuja...
Na zdrowy,chłopski rozum,jak padnie regulator,to nie ma cudów,że raz działa,a raz nie.Prawda?
Do tego:
laidback pisze:no i musze dodac, ze co jakis czas jak odpalam rano auto to zonk - ako padniete.
Co jakiś czas,a więc akumulator musi być w jakiś sposób ładowany,a rozładowanie może być powodowane przez zwarcie.

Co myślicie o mojej teorii :D :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
laidback
Posty: 27
Rejestracja: 2005-09-26 21:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: laidback »

jutro jade do znajomego elektryka...niech pogrzebie w nim troche bo ja kołas jestem jesli chodzi o takie sprawy :)
,,..Ja mam proboszcza, ty masz proboszcza...''
KULT - ,,Zgroza''

PROBE MK1 USA'89 GL
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”