Wariujace zegary
Wariujace zegary
Witam,
mam od jakiegos czasu problem z elektryka.
Otoz po odpaleniu silnika zegary dzieczeja...wskaznik paliwa idzie na maxa w gore, temperatura tez poza skale wyskakuje, poziom akumluatora spada do zera, podswietla sie kontrolka dlugich swiatel oraz lewego migacza...po jakims czasie objawy ustepuja...
no i musze dodac, ze co jakis czas jak odpalam rano auto to zonk - ako padniete.
mam od jakiegos czasu problem z elektryka.
Otoz po odpaleniu silnika zegary dzieczeja...wskaznik paliwa idzie na maxa w gore, temperatura tez poza skale wyskakuje, poziom akumluatora spada do zera, podswietla sie kontrolka dlugich swiatel oraz lewego migacza...po jakims czasie objawy ustepuja...
no i musze dodac, ze co jakis czas jak odpalam rano auto to zonk - ako padniete.
,,..Ja mam proboszcza, ty masz proboszcza...''
KULT - ,,Zgroza''
PROBE MK1 USA'89 GL
KULT - ,,Zgroza''
PROBE MK1 USA'89 GL
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Opcja Szukaj, wpisz: regulator napięcia, zaznacz: szukaj wszystkich słów i poczytaj 10 wyników
edit: Ktoś mnie uprzedził
edit: Ktoś mnie uprzedził
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
\Robert pisze:Opcja Szukaj, wpisz: regulator napięcia, zaznacz: szukaj wszystkich słów i poczytaj 10 wyników
edit: Ktoś mnie uprzedził
Teraz juz 11
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Sory panowie, ale wyjeżdżacie z debilną opcją szukaj wpisaniem weń "regulator napięcia", a skąd do jasnej cholery człowiek ma wiedzieć że to alternator/regulator napięcia, hę ???
Domeną tego forum jest besztanie ludzi którzy mają problem z błotem.
Każdy mundry jest i oczytany to wie, ale nie każdy czyta forum od deski do deski.
Domeną tego forum jest besztanie ludzi którzy mają problem z błotem.
Każdy mundry jest i oczytany to wie, ale nie każdy czyta forum od deski do deski.
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
regulator napięcia w alternatorze marki Mitsubishi - to jest pięta achillesowa tych alternatorów przerabiałem to w 626 GD. Regulatora napięcia rozebrać się nie da bo jest to wielowarstwowy układ scalony zalany plastikiem. I trzeba go po prostu wymienić, a ceny są wysokie.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
Zgodnie z zasada snajpera - jeden strzal jedna smierc wszystkie watki ktore zasrywaja topicki beda usowane, co niniejszym uczynilem. Niech tylko ustabilizuje mi sie sprawa netu to beda noworoczne porzadki.
Jesli nie masz nic do powiedzenia sensownego na dany temat to... nic nie mow.
Jesli nie masz nic do powiedzenia sensownego na dany temat to... nic nie mow.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Wariujace zegary
Oooo!Winger pisze: jeden strzal jedna smierc
I to mi się podoba.
Wracając do tematu,to jak tam sytuacja?Bo bardzo jestem ciekaw.
Jest bardzo prawdopodobne,że to alternator,ale czy nikt z Was nie pomyślał,że może to być jakieś zwarcie?
Fakt,że mogłoby to wskazywać na regulator napięcia,ale:laidback pisze: Otoz po odpaleniu silnika zegary dzieczeja...wskaznik paliwa idzie na maxa w gore, temperatura tez poza skale wyskakuje, poziom akumluatora spada do zera, podswietla sie kontrolka dlugich swiatel oraz lewego migacza
Na zdrowy,chłopski rozum,jak padnie regulator,to nie ma cudów,że raz działa,a raz nie.Prawda?laidback pisze:...po jakims czasie objawy ustepuja...
Do tego:
Co jakiś czas,a więc akumulator musi być w jakiś sposób ładowany,a rozładowanie może być powodowane przez zwarcie.laidback pisze:no i musze dodac, ze co jakis czas jak odpalam rano auto to zonk - ako padniete.
Co myślicie o mojej teorii
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]