Regulacja kierownicy - pytanie

Awatar użytkownika
Raafaaell
Posty: 420
Rejestracja: 2006-01-14 16:39
Galeria: viewtopic.php?t=7400
Lokalizacja: Kraków

Regulacja kierownicy - pytanie

Post autor: Raafaaell »

Jak zmienię położenie kierownicy na dół , w kabinie słychać dźwięk tykającego przekaźnika - tyka dość szybko. Jak podniosę kierownicę do góry to przestaje. Co to jest ?? :roll:
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Zwarcie :shock:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Robert pisze:Zwarcie :shock:
Bzdura :D

Masz ciut za krótką linkę napędu licznika. Wystarczy, że skrócisz pancerz o ok 5mm i będzie git
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Raafaaell
Posty: 420
Rejestracja: 2006-01-14 16:39
Galeria: viewtopic.php?t=7400
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Raafaaell »

:shock: A jaki przekaźnik tyka ???
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Linka od prędkościomierza jak sie obraca daje dźwiek tykanie, ale jeśli to jest na postoju to nie wiem, nie jestem pewien czy linka sie obraca. 8)
Awatar użytkownika
Raafaaell
Posty: 420
Rejestracja: 2006-01-14 16:39
Galeria: viewtopic.php?t=7400
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Raafaaell »

Sqad pisze:Linka od prędkościomierza jak sie obraca daje dźwiek tykanie, ale jeśli to jest na postoju to nie wiem, nie jestem pewien czy linka sie obraca. 8)
Na postoju. Na pewno jakiś przekaźnik. :roll:
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

No fakt, nie pomyślałem, że robi to na postoju :twisted:
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Nie dosc ze kupiles auto z "93r" ;) to jeszcze zaminowane bomba zegarowa ;)
Mysle ze jak pisal Robert - masz jakies zwarcie, nim rozbierzesz deske proponuje zdjac maskownice nad pedalami i tam sprawdzic.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
R.K
Posty: 286
Rejestracja: 2005-11-25 20:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczuczyn

Post autor: R.K »

Korzystając z tematu,chciałbym zapytać czy trudne jest ustawienie kierownicy "na wprost"?(jak jadę prosto,kierownica jest skręcona lekko w lewo).
Ford Probe USA 2.0 1993r BASE
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Proponuje zrobić geometrie w samochodzie, a jak zawieche masz ok, to jeszcze możesz maskownice na klaksonie zdjąć tam jest duża śruba chyba 21 albo 24 odkręcasz, przestawiasz o kilka zębów i po kłopocie.
Ale najpierw zrób geometrie bo kierownica sama z siebie nie ma prawa się przesunąć. Tylko przygotuj się na to że kółko lekko nie zejdzie.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Sqad pisze:
Ale najpierw zrób geometrie bo kierownica sama z siebie nie ma prawa się przesunąć.
Święte słowa :D Nie ma co kombinować z przekładaniem kierownicy,
bo potem nie wyrobisz na opony.Jest to moim zdaniem ostateczność.
Zwróć uwagę (przyjrzyj się oponom),czy aby bieżnik nie zdziera się nierównomiernie.Być może były wymieniane końcówki drążków,może maglownica i ktoś ustawił to na "oko".A może był zdrowy dzwon i wtedy faktycznie może zostać tylko przełożenie kierownicy.

Co do regulacji wysokości kierownicy,to u mnie występuje podobne zjawisko.Z tym,że nie pyka przekaźnik,a wyłącza się i włącza oświetlenie tablicy rozdzielczej.Oczywiście podczas jazdy na włączonych światłach :D
no i gdy kierownica jest na samym dole.Być może jest tam coś nie do końca dopracowane.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Może KTOŚ nie do końca wcisnął którąś taśmę w gniazdo przy składaniu?
Wszystko jest dopracowane (choć folie przewodzące sygnały przypominają technologię wielkiego brata zza wschodniej granicy).
Moja kierownica też jest skręcona w prawo, ale po prostu źle ją założyłem po zdejmowaniu deski, a ponieważ działo się to już tej jesieni to mi się ponownie nie chciało grzebać na zimnie. Ale jak nie znasz powodu to rób jako rzecze Sqad.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Raafaaell
Posty: 420
Rejestracja: 2006-01-14 16:39
Galeria: viewtopic.php?t=7400
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Raafaaell »

Znalazłem ten tykający przekaźnik. Jest bezpośrednio za zegarkiem , troszkę dalej , można go dotknąć przez miejsce na radio. Co to jest ??? Przypominam , że tyka TYLKO przy włączonych światłach mijania , świateł drogowych nie można wtedy włączyć , świecą jedynie jak trzymam dźwigienkę pociągniętą do siebie. :roll:
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Hehe. Parę miesięcy to trwało. :D
Sqad swego czasu napisał pisze:Straszycie chłopaka z tym CPU. Za radiem są kabelki i przekaźniki wszystkie od świateł i tym innych pierdół kiedyś tak zrobiłem że źle docisnęłem radio. Musisz wyjąć radio, i pogmerać tam przy kablach. ja to tak je bez sensu poprzewracałem włożyłem radio i już było git.
:D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Mi też zaczął kiedyś ten przekaźnik tykać, a że byłem w trasie i strasznie mnie to denerwowało to go odczepiłem i o dziwo wszystko było ok i wszystkie światła działały. Sam jestem ciekawy od czego jest ten przekaźnik.
Obrazek I GT, Black & Red
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Może to Wam coś pomoże?

Obrazek
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Ten przekaźnik jest pod radiem przed ECA ale według rysunku z serwisówki nic tam nie ma. Miałem problem z tym przekaźnikiem w poprzednim probku, w moim obecnym go nie ma. Może to jakieś przeróbki.
Obrazek I GT, Black & Red
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Jak ktoś założył wątek w złym dziale to dostaje obrazki z I generacji... :twisted:
Raafaaell (w stopce) pisze:PROBE 2.2 GT '93
:lol:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
archeolog
Posty: 276
Rejestracja: 2009-02-08 14:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Regulacja kierownicy - pytanie

Post autor: archeolog »

Ja wstawiałem foty tych przekaźników w temacie z dziwnymi wtyczkami u mnie on raz tyknie w momencie klknięcia na krótkie światła :wink:
Obrazek
===GT 2.2 I Gen. "prawie" :)93r===
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”