Odcina dopływ paliwa/ANTILOCK

bombel1201
Posty: 9
Rejestracja: 2006-01-26 09:08

Odcina dopływ paliwa/ANTILOCK

Post autor: bombel1201 »

Witam grupowiczów,
pojawił się u mnie taki dziwny objaw że gdy przekraczam prędkość ok 140 km/h to w momencie zapalenia się kontrolki ANTI-LOCK odcinany jest dopływ paliwa. Najpierw myslałem że to może być kwestia założonego zabezpieczenia - odcięcia pompy paliwa, ale elektryk który to zakładał twierdzi że nie ma takiej mozliwości, że to może być blokowany wtrysk przy pewnej prędkości. Może ktoś z was miał podobny problem i mógłby mnie trochę oświecić?

pozdrawiam

p.s. w archiwum znalazłem tylko cos na temat gaśnięcia na zakrętach i wyłącznika wstrząsowego czy to może mieć z tym związek?
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

To bardzo dziwny objaw. Pewny jesteś że poprzedni właściciel nie grzebał przy instalacji elektrycznej? Wyłącznik wstrząsowy jest w bagażniku obok zbiornika na płyn spryskiwacza tylnej wycieraczki. Po lewej stronie. Obsługuje pasy i pompę paliwa.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
bombel1201
Posty: 9
Rejestracja: 2006-01-26 09:08

Post autor: bombel1201 »

Nie mam pojęcia czy nikt nie grzebał, jak go sprowadziłem w styczniu to wszystko było ok. Dopiero po założeniu zabezpieczenia wystąpiła powyższa sytuacja, ale koleś który mi to instalował twierdzi że nie ma prawa to wystapić od jego zabezpieczenia.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

A wcześniej jadąc te 140 nie miałeś problemu czy tak?
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
bombel1201
Posty: 9
Rejestracja: 2006-01-26 09:08

Post autor: bombel1201 »

Wcześniej było ok, 180-190 na Niemieckich autostradach jechał bez problemu.
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

może filtr paliwa zasyfiony :?:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

umówmy się... :) ANTI LOCK jest od ABS a ABS działa tak że jeśli się coś skopało to zapala kontrolkę i idzie "spać"

jesli pan ci założył odcięcie paliwa to może poproś go albo samodzielnie sobie to wymontuj i zrób jak było fabrycznie.



sprawdź.



od razu wszystko stanie się jasne.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Może pociągnięto z ABSu plus do układu :lol: :lol: :lol:

:wink: (mam nadzieję)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
bombel1201
Posty: 9
Rejestracja: 2006-01-26 09:08

Post autor: bombel1201 »

To moze być pomysł ;)
Jeszcze jedno - elektryk jak podłączał to był trochę zdziwiony, że po założeniu odcięcia na jednym przewodzie nadal działa, więc znalazł jeszcze jeden i stwierdził że to jest dodatkowe zabezpieczenie (znaczy powtórzony ten sam obieg) i zwarł je razem. Może to na coś naprowadziłoby grupowych fachowców.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Jeżeli wpinał się w same przewody to dobrze zrobił, bo "+" na pompę jest zdublowany.

Ja osobiście nie ingerowałbym w przewody, a zrobił odcięcie przekaźnika sterującego.

Czy wcześniej pojawiała się kontrolka Anti-lock?? Jeżeli nie to albo coś namieszał przy podłączeniu i wziął zasilanie nie stąd co trzeba, albo podczas montażu poluzował jakiś kabel.

Najlepiej zrób jak pisze Cynki ;)

Pozamiatane.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
bombel1201
Posty: 9
Rejestracja: 2006-01-26 09:08

Post autor: bombel1201 »

Anti-lock wczesniej też się zapalał.
Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”