Odcina dopływ paliwa/ANTILOCK
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2006-01-26 09:08
Odcina dopływ paliwa/ANTILOCK
Witam grupowiczów,
pojawił się u mnie taki dziwny objaw że gdy przekraczam prędkość ok 140 km/h to w momencie zapalenia się kontrolki ANTI-LOCK odcinany jest dopływ paliwa. Najpierw myslałem że to może być kwestia założonego zabezpieczenia - odcięcia pompy paliwa, ale elektryk który to zakładał twierdzi że nie ma takiej mozliwości, że to może być blokowany wtrysk przy pewnej prędkości. Może ktoś z was miał podobny problem i mógłby mnie trochę oświecić?
pozdrawiam
p.s. w archiwum znalazłem tylko cos na temat gaśnięcia na zakrętach i wyłącznika wstrząsowego czy to może mieć z tym związek?
pojawił się u mnie taki dziwny objaw że gdy przekraczam prędkość ok 140 km/h to w momencie zapalenia się kontrolki ANTI-LOCK odcinany jest dopływ paliwa. Najpierw myslałem że to może być kwestia założonego zabezpieczenia - odcięcia pompy paliwa, ale elektryk który to zakładał twierdzi że nie ma takiej mozliwości, że to może być blokowany wtrysk przy pewnej prędkości. Może ktoś z was miał podobny problem i mógłby mnie trochę oświecić?
pozdrawiam
p.s. w archiwum znalazłem tylko cos na temat gaśnięcia na zakrętach i wyłącznika wstrząsowego czy to może mieć z tym związek?
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
To bardzo dziwny objaw. Pewny jesteś że poprzedni właściciel nie grzebał przy instalacji elektrycznej? Wyłącznik wstrząsowy jest w bagażniku obok zbiornika na płyn spryskiwacza tylnej wycieraczki. Po lewej stronie. Obsługuje pasy i pompę paliwa.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2006-01-26 09:08
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2006-01-26 09:08
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Może pociągnięto z ABSu plus do układu
(mam nadzieję)
(mam nadzieję)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2006-01-26 09:08
To moze być pomysł
Jeszcze jedno - elektryk jak podłączał to był trochę zdziwiony, że po założeniu odcięcia na jednym przewodzie nadal działa, więc znalazł jeszcze jeden i stwierdził że to jest dodatkowe zabezpieczenie (znaczy powtórzony ten sam obieg) i zwarł je razem. Może to na coś naprowadziłoby grupowych fachowców.
Jeszcze jedno - elektryk jak podłączał to był trochę zdziwiony, że po założeniu odcięcia na jednym przewodzie nadal działa, więc znalazł jeszcze jeden i stwierdził że to jest dodatkowe zabezpieczenie (znaczy powtórzony ten sam obieg) i zwarł je razem. Może to na coś naprowadziłoby grupowych fachowców.
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Jeżeli wpinał się w same przewody to dobrze zrobił, bo "+" na pompę jest zdublowany.
Ja osobiście nie ingerowałbym w przewody, a zrobił odcięcie przekaźnika sterującego.
Czy wcześniej pojawiała się kontrolka Anti-lock?? Jeżeli nie to albo coś namieszał przy podłączeniu i wziął zasilanie nie stąd co trzeba, albo podczas montażu poluzował jakiś kabel.
Najlepiej zrób jak pisze Cynki
Pozamiatane.
Ja osobiście nie ingerowałbym w przewody, a zrobił odcięcie przekaźnika sterującego.
Czy wcześniej pojawiała się kontrolka Anti-lock?? Jeżeli nie to albo coś namieszał przy podłączeniu i wziął zasilanie nie stąd co trzeba, albo podczas montażu poluzował jakiś kabel.
Najlepiej zrób jak pisze Cynki
Pozamiatane.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2006-01-26 09:08