Druga wtyczka
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Druga wtyczka
Witam pytanie kieruję do posiadaczy GT. Kto wie do czego jest przeznaczona druga wtyczka obok tej którą podłącza się do masy aby odczytać kody błędów. Dzisiaj z zapędu podłączyłem ją do masy, przekręciłem kluczyk na zapłon a tu słyszę jakby wodą się gdzieś przy silniku lała i odgłos jakby jakiejś pompy. Na szczęście po poprawce autko odpala i chodzi bez problemowo. Jestem ciekaw po co ją zostawili tak luźno.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Jak możecie pisać, że zwieramy do masy. Oczywiście można. Ale są tam dwa piny z których jeden jest masą a drugi to ten do którego podłączamy masę. Więc zamiast próbować do którego podłączyć lepiej zrobić zworę.
Bo gdybyś podłączał przez jakiś przewód to masz 50% szans że dobrze podłączysz. Bo albo trafisz w ten pin do którego ma być podłączona masa albo podłączysz masę do masy
Czerwony przewód łączymy z masą - to do odczytania kodów.
A te dwa piny w tej drugiej wtyczce zwieramy - test pompy.
Przewody te znajdują się (po podniesieniu maski) przy amortzatorze po stronie kierowcy.
Zaznaczam że obrazek nie jest moją własnością i pochodzi z forum .net
Bo gdybyś podłączał przez jakiś przewód to masz 50% szans że dobrze podłączysz. Bo albo trafisz w ten pin do którego ma być podłączona masa albo podłączysz masę do masy
Czerwony przewód łączymy z masą - to do odczytania kodów.
A te dwa piny w tej drugiej wtyczce zwieramy - test pompy.
Przewody te znajdują się (po podniesieniu maski) przy amortzatorze po stronie kierowcy.
Zaznaczam że obrazek nie jest moją własnością i pochodzi z forum .net
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
No właśnie - w jednej z tych kostek, w ktorych przewody idą do nikąd - jest kabel czerwony - myslalem wczesniej ze to jest kabel do kompa (zczytanie bledow) - zmasowalem go i polecialy bezpieczniki ENGINE..od tego czasu mam jakies problemy z check engine i z odpalaniem (ale tylko czasami).moze ktos wie co moglem spaprać masując czerwony kabel?Mr. Cynk pisze:do niczego, jeśli masz na myśli te zaraz obok silnika od wycieraczek to jest taka konstrukcja-podpucha do której są powsadzane kostki różnych wiązek testowych (po to żeby nie latały jak cebula po reklamówce)
jak se taką kostkę wyjmiesz to zobaczysz że ona tam w nic nie jest wpięta elektrycznego.
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
czy ten kabel(wtyczka) do badania błędów - jest w coś wpięta czy jest luzem?mam problem z ustaleniem tej wtyczki od kompa.
na probeperformance.com jest fotka zlacza STI ale nie jest zabardzo czytelna. poza tym czy to złącze jest pojedyncze czy sa w niej jakieś inne przewody?
na probeperformance.com jest fotka zlacza STI ale nie jest zabardzo czytelna. poza tym czy to złącze jest pojedyncze czy sa w niej jakieś inne przewody?
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Powtórzę zdjęcie które jest wyżej:
Ten czerwony przewód zakończony czarną wtyczką, jest właśnie od badania błędów.
Ta wtyczka wisi sobie luzem, nie jest w nic wpięta. I jak już ktoś pisał, jest ona obok mocowania amortyzatora, a nie za silnikiem wycieraczek.
Dodam, że wtyczki testowe, które są wpięte w tą plastikową atrapkę to też jedna - ta mniejsza - wtyczka do testu wspomagania.
Ten czerwony przewód zakończony czarną wtyczką, jest właśnie od badania błędów.
Ta wtyczka wisi sobie luzem, nie jest w nic wpięta. I jak już ktoś pisał, jest ona obok mocowania amortyzatora, a nie za silnikiem wycieraczek.
Dodam, że wtyczki testowe, które są wpięte w tą plastikową atrapkę to też jedna - ta mniejsza - wtyczka do testu wspomagania.
wielkie dzieki. problem jest taki ze u mnie nie ma takiej wtyczki i dlatego podlaczylem czerwony kabel w tej kostce ktora jest wpieta w proznie....i cos sobie popalilem...
moze ta wlasciwa (widoczna na fotce) jest gdzies glebiej schowana...cholera wie...
poszukam jeszcze.
jeszcze raz dzieki!
moze ta wlasciwa (widoczna na fotce) jest gdzies glebiej schowana...cholera wie...
poszukam jeszcze.
jeszcze raz dzieki!
Ford Probe 2.2 GT, 1992, I GEN