problem z alternatorem

mario6264
Posty: 74
Rejestracja: 2005-09-14 16:26
Samochód: ford probe I 2.2 gt 91 r
Lokalizacja: Jasło

problem z alternatorem

Post autor: mario6264 »

Witam wszystkich i mam prośbę potrzebuję schematu do alternatora dokładnie to do czego idą dwa przewody od alternatora mitsubishi Mam książkę serwisowa haynes lecz w niej niema takiego schematu.może ktoś z was ma inne zródło lub wiedzę do czego idą te dwa przewody od alternatora. Potrzebne mi to do sprawdzenia alternatora bo nie wiem przez co dostaje wzbudzenie z góry dziękuję za podjecie tematu .
PROBE GT 89r FULL OPCJA TAK BYŁO A JEST TERAZ GT 91r NIESTETY BEZ KOMPA I TEMPOMATU ALE ZDROWSZY
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

jakie wzbudzenie??
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
mario6264
Posty: 74
Rejestracja: 2005-09-14 16:26
Samochód: ford probe I 2.2 gt 91 r
Lokalizacja: Jasło

Post autor: mario6264 »

poprostu zakupiłem alternator załozyłem i nie działa .Rozebrałem i sprawdziłem stojan ok diody też ale nieda sie sprawdzic regulatora. Złozyłem go i myśle że może mam cos z tymi kablami co idą do alternatora i chciałbym sprawdzic podpinając sie bezposrednio dwoma przewodami tylko niewiem gdzie one idą
PROBE GT 89r FULL OPCJA TAK BYŁO A JEST TERAZ GT 91r NIESTETY BEZ KOMPA I TEMPOMATU ALE ZDROWSZY
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Robiłem przy tym ale dość dawno i nie pamiętam który gdzie idzie, nie chcę cię wprowadzać w błąd.
Jedna ważna rzecz: Jak źle podepniesz to uszkodzisz cały regulator napięcia.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

proszę bardzo - oto schemat
Obrazek

tylko prośba: w zamian opisz sposób naprawy, oczywiście jeżeli naprawisz :wink:
Awatar użytkownika
Pluto
Posty: 597
Rejestracja: 2006-04-23 17:57
Galeria: viewtopic.php?t=11609
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Pluto »

Mam problem z alternatorem. Mianowicie przedwczoraj samochód zgasł mi na światłach i poczułem smród spalenizny. Pchanie na parking i hol. To co zauważyłem to to że w ten dzień ładowanie było trochę ponad normę (na wskaźniku). Paliła się kontrolka Low oil a wcale nie było go za mało. Jak dobrze pamiętam to kontrolka ta zapala sie również z braku ładowania. Dzisiaj jak naładowałem akumulator to zapalił ale ładowanie jest poniżej normy ale nie na zero. Idę właśnie wyjąć alternator.
Co proponujecie? Cały alternator? Diody, jak sie da oczywiście? Czy może to tylko z regulatora smród poszedł?
P.S. jutro dociera do mnie moja druga jedyneczka gt. :D
ObrazekObrazekI love Skyline
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Ja bym zaczął od regulatora. Niestety można go tylko wymienić na inny. :cry:
Jeżeli znasz się troszkę, to skombinuj sobie regulator od Poloneza i załóż.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Jacuś
Posty: 90
Rejestracja: 2005-04-01 14:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jacuś »

Ja kilka dni temu też wymieniałem regulator. Na zimnym silniku zawsze ładował. Po rozgrzaniu się silnika i alternatora raz ładował raz nie. Do poloneza jest kilka rodzai . Ja kupiłem mały srebrny, z przewodami na wierzchu żółty, zielony, i opisami który gdzie podpiąć inne tego nie mają.
Awatar użytkownika
Pluto
Posty: 597
Rejestracja: 2006-04-23 17:57
Galeria: viewtopic.php?t=11609
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Pluto »

A ja dzisiaj miałem troche czasu i rozebrałem i sprawdziłem. Regulator padł. Diody ok. Kupiłem dziś oryginalny + odrazu nowe szczotki włoże. 107zł
Pozdro
ObrazekObrazekI love Skyline
Awatar użytkownika
kicur
Posty: 290
Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Galeria: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno

Post autor: kicur »

regulator jest w alternatorze? moglbys podac jakies oznaczenie tego oryginalnego - bo w sklepie rzadko kiedy maja katalog do proba ;) -dzieki i pozdro
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. ;) PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
mario6264
Posty: 74
Rejestracja: 2005-09-14 16:26
Samochód: ford probe I 2.2 gt 91 r
Lokalizacja: Jasło

Post autor: mario6264 »

Kiedyś już podawałem poszukaj moich tematów
PROBE GT 89r FULL OPCJA TAK BYŁO A JEST TERAZ GT 91r NIESTETY BEZ KOMPA I TEMPOMATU ALE ZDROWSZY
Awatar użytkownika
Pluto
Posty: 597
Rejestracja: 2006-04-23 17:57
Galeria: viewtopic.php?t=11609
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Pluto »

Podałbym ci ale zanim przeczytałem tego posta to poskladalem juz fure. :? Regulator jest w alternatorze.
P.S. Laduje pieknie :D
ObrazekObrazekI love Skyline
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”