Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Awatar użytkownika
J@cekW
Posty: 199
Rejestracja: 2006-03-28 01:49
Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: J@cekW »

U mnie było podobnie ale wina leżała po stronie alternatora, po prostu nie ładował. Skończyło się na wymianie łożyska, tulei i szczotek. Koszt około 200zł u porządnego elektryka ale warto było, mam teraz na długo spokój. Jeżeli okaże się że to alternator to warto zainwestować w ściągacz do łożysk.
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Awatar użytkownika
Jabcol
Posty: 71
Rejestracja: 2007-09-11 21:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: Jabcol »

witam sprawdzalem(prubowalem) dzis sprawdzic kody abs ale zamiast voltomierza mialem zarowke(elektryk mi powiedzila ze moge go zastapic zarowka).
wnioski zarowka nie mrugnela aby kontrolka anti-lock raz krutko! co to moze znaczyc??/
Był blue126p jest ferrari dla ubogich 2.2GT 91r.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Chłopie, weź Ty troszkę popracuj nad pisownią.

Po co Ci woltomierz, albo żarówka do sprawdzenia kodów?

W jedynce spokojnie sprawdzisz błędy bez tego.
Na forum jest dokładny opis jak to zrobić. Wystarczy poszukać.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Jabcol
Posty: 71
Rejestracja: 2007-09-11 21:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: Jabcol »

wiec wystarczy polaczyc czarny kabel z zielono czarnym i obserwowac kontrolke anti-lock??
Był blue126p jest ferrari dla ubogich 2.2GT 91r.
Awatar użytkownika
J@cekW
Posty: 199
Rejestracja: 2006-03-28 01:49
Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: J@cekW »

o bosz....
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Awatar użytkownika
Jabcol
Posty: 71
Rejestracja: 2007-09-11 21:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: Jabcol »

nie jestem elektromechanikiem!! okazalibyscie sie cierpliwoscia, wiem ze pewnie przerabiacie ten temat 10 raz! ale mi trzeba wszystko krok po kroku ladnie wytlumaczyc!! PROSZE
pzdr
Był blue126p jest ferrari dla ubogich 2.2GT 91r.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Czy w tym wątku jest napisane jak sprawdzić kody ABS? Czy jest coś o mostkowaniu przewodów, o których piszesz?<p align="center">NIE!</p>Skoro (jak widać) znalazłeś temat, w którym zostało to opisane i nie jest to ten temat, to czego oczekujesz? Że ktoś przeklei tu tamten opis?<p align="center">PO CO?</p>Nie prościej byłoby kontynuować tam? Ten dotyczy o awarii regulatora napięcia...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
mardan_pl
Posty: 146
Rejestracja: 2008-06-04 23:09
Galeria: viewtopic.php?t=13863
Lokalizacja: Środa Śląska - Wrocław

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: mardan_pl »

witam.
podepnę sie tutaj ponieważ szukajka nic nie znalazlła.

dzisiaj pojawił mi sie problem z kontrolka LOW OIL
na poczatek powiem tak mam od 3 dni nowy akumulator i sprawdzone napiecie ładowania przez dobrego elektryka i wszystko było ok.
teraz do sedna .
sprawa wyglada tak zaswieciła mi sie ta kontrolka
na wolnych obrotach swieci słabiej niz normalnie (czyt. dobrze sie jarzy)
po dodaniu gazu zapale sie na ful czyli mocno swieci, co ciekawe na wolnych obrotach wskaznik ładowania jest w pozycji poziomej czyli norma a gdy dodam gazu to idzie do góry pod górna granice norm.
co do poziomu oleju to nie sprawdzałem bo miałem gorący silnik
druga zecz to po nagrzaniu silnika obroty zaczeły spadac w dół i trzymaja sie na ok 600 650 obr i silnik tak delikatnie nie równo pracuje.

panowie czy macie jakies rady co to moze byc gdzie szukac przyczyny??
Po remoncie kapitalnym Probe gotowe
Obrazek
Awatar użytkownika
Bendek
Posty: 553
Rejestracja: 2007-01-22 20:53
Galeria: viewtopic.php?t=14998
Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: Bendek »

regulator napięcia w alternatorze ci pada...a antilock się zapala czasem?
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
Awatar użytkownika
mardan_pl
Posty: 146
Rejestracja: 2008-06-04 23:09
Galeria: viewtopic.php?t=13863
Lokalizacja: Środa Śląska - Wrocław

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: mardan_pl »

nie zapala sie bo mam niesprawny abs i nie ma tam zarówki :idea: :oops:
Po remoncie kapitalnym Probe gotowe
Obrazek
Awatar użytkownika
Bendek
Posty: 553
Rejestracja: 2007-01-22 20:53
Galeria: viewtopic.php?t=14998
Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: Bendek »

w takim razie wymień alternator... ;)
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: Pelot »

a po co cały alternator? regulator do wymiany i po sprawie. Tylko nie wolno jeżdzić jak masz za wysokie ładowanie, grozi to popaleniem instalacji.
Obrazek
Awatar użytkownika
Bendek
Posty: 553
Rejestracja: 2007-01-22 20:53
Galeria: viewtopic.php?t=14998
Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: Bendek »

tak...już niejeden wymieniał sam regulator <ja również> i nic nie pomogło... bo nowy nie oznacza dobry...

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=10402
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: Lisiu »

Alternator do I gen kupujesz za +- 50zł, godzina roboty i jedziesz dalej :D
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
mardan_pl
Posty: 146
Rejestracja: 2008-06-04 23:09
Galeria: viewtopic.php?t=13863
Lokalizacja: Środa Śląska - Wrocław

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: mardan_pl »

alternatora w dobrym stanie nie kupisz za 50 zł.
wymiana trwa nieco dłuzej niz godzine.
ja juz sobie poradziłem z tym problemem padł regulator napiecia kupiłem nowy uzywany alternator i z oszołomem go wymienilismy problem znikł

a tak przy okazji alternatora to wbrew obiegowym opiniom mozna go łatwo wyciagnac od góry odkrecajac EGR


fotka poglądowa hehe
Obrazek
Po remoncie kapitalnym Probe gotowe
Obrazek
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: Jedrek »

mardan_pl pisze:a tak przy okazji alternatora to wbrew obiegowym opiniom mozna go łatwo wyciagnac od góry odkrecajac EGR
No nie tak prosto jeżeli ma się klimę, zachacza o przewód klimy i można go uszkodzić..
Można oczywiście wyszarpać ale polecam podłożyć kawałek blachy, będzie łatwiej i nie uszkodzi się przewód.

Pozdrawiam.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: OLEY »

mardan_pl pisze:alternatora w dobrym stanie nie kupisz za 50 zł.
wymiana trwa nieco dłuzej niz godzine.
Kupisz, kupisz, bo sam tak sprzedawałem. :D
I jeżeli wyciągasz alternator górą mając klimę, to faktycznie zejdzie dłużej niż godzina. :D
A po co sobie utrudniać życie, jak dołem wyjdzie o wiele szybciej i sprawniej? :D :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: pytlar »

ja wymienialem regulator napiecia pierw na niby zamiennik taki jak powinien byc - ladowal ale za duzo, pozniej kombinacje z regulatorami od polonezow itp. i w cholere!! po miesiacu padalo!! prawie 300zl i pelno nerwow w bloto!! kupilem drugi alternator od SHADOWA i spokoj!! :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: Pelot »

Ja mam u siebie od poldka i nie narzekam, jest na zewnątrz alternatora :) w ciągu 3 lat tylko raz musiałem wymienić.
Obrazek
mati54
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-28 14:56
Samochód: Ford Probe I 2,2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=17280
Lokalizacja: Bierutów Wrocław

Brak prądu (ładowania?) II

Post autor: mati54 »

-- oryginalny post 2010-04-23 21:39 --

hej mam problem kupiłem od kolegi z jelcza alternator noi dalej brak ładowania co może się dziac i dalej świecą mi się kontrolki lov oil oraz anti look;/ co moze się dziac

-- dodano 2010-05-09 23:01 --

Potrzebuje pomocy zna może ktoś numer regulatora napiecia do naszych alternatorów już autko mi 3 tygodnie stoji i gościumi ściema wali pomocy

-- dodano 2010-06-13 22:46 --

wymieniłem 4 razy regulatory napięcia w sumie 3 całe alternatory i jeden nowy orginalny regulator i co dalej je pali;. ładowanie 14,6 wytrzymują max 20 km wiec tak sprawdzałem masę jest prześwietliłem kable okej ale co dalej?? czemu je pali:( miał ktoś podobny przypadek??
Życie to nie łatwa gra nie każdy do niej szczęście ma
<a href="http://www.gazeta.policja.pl"> ... r="0"></a>
bogdan296
Posty: 4
Rejestracja: 2010-06-15 00:43

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: bogdan296 »

miałem coś podobnego,zapalały się czasami,pierwszym razem odkręciły się dwie śruby stopki wałka rozrządu ,
dokręciłem i było o.k sytuacja powtórzyła się po roku myślałem,że to coś z ładowaniem i niestety zatarł się
silnik i trzeba było wymienić bo do remontu nie nadawał się.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Re: Brak prądu (ładowania?) II

Post autor: Jedrek »

mati54 pisze:
wymieniłem 4 razy regulatory napięcia w sumie 3 całe alternatory i jeden nowy orginalny regulator i co dalej je pali;. ładowanie 14,6 wytrzymują max 20 km wiec tak sprawdzałem masę jest prześwietliłem kable okej ale co dalej?? czemu je pali:( miał ktoś podobny przypadek??
Najbardziej prawdopodobnym powodem jest zbyt duże obciążenie alternatora poprzez zwarcie lub zbyt duży pobór prądu przez urządzenia zainstalowane w aucie.

Najlepiej podjedź do elektryka niech sprawdzi jaki prąd pobiera układ podczas pracy - ale dosłownie prąd - czyli ma się wpiąć amperomierzem w układ i go zmierzyć (pomiar napięcia jest niewystarczający, niestety nie każdy elektryk będzie miał taki amperomierz) może się bowiem okazać że pali regulator bo układ nie pobiera prądu - czyli przerwany przewód.

Napisz czy przed tym jak to się stało montowałeś np dodatkowe oświetlenie, zmieniałeś coś w aucie??

Pozdrawiam
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: Prezes »

U mnie też ostatnio zaczął zapalac się LOW OIL zaraz po odpaleniu silnika. Jak lekko przygazuję to gaśnie, potem jak ruszam to znów zapali się na jakieś 15 sek. i potem jest już cały czas ok. Ale i to nie też za każdym razem kiedy odpalam silnik. Oczywiście poziom oleju w normie, przypuszczam, że to regulator napięcia.
bogdan296 pisze:miałem coś podobnego,zapalały się czasami,pierwszym razem odkręciły się dwie śruby stopki wałka rozrządu ,
dokręciłem i było o.k sytuacja powtórzyła się po roku myślałem,że to coś z ładowaniem i niestety zatarł się
silnik i trzeba było wymienić bo do remontu nie nadawał się.
Dziwny objaw, ale nie zaszkodzi sprawdzic po ostatniej wymianie popychaczy :) . Czasem też jak odpalę i silnik ma obroty poniżej 700 to też się pali i po dodaniu gazu objaw ustępuje.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Awatar użytkownika
wojtas89
Posty: 2193
Rejestracja: 2006-09-21 21:43
Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
Galeria: viewtopic.php?t=14148
Lokalizacja: Illinois - Chicago

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: wojtas89 »

Prezes pisze:U mnie też ostatnio zaczął zapalac się LOW OIL zaraz po odpaleniu silnika. Jak lekko przygazuję to gaśnie, potem jak ruszam to znów zapali się na jakieś 15 sek. i potem jest już cały czas ok.
Dolej oliwy prawie pod górny stan, i zobaczysz że nie będzie ci się zapalać. Ja miałem 1/3 przed stanem LOW i już się zapalała :wink: .
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
kwiatek8902
Posty: 109
Rejestracja: 2010-01-06 12:13
Samochód: ford probe 2,2 GT 1991r.
Galeria: viewtopic.php?t=17158
Lokalizacja: świecie
Kontakt:

Re: Lampka LOW OIL i ANTI LOCK się świecą ????

Post autor: kwiatek8902 »

witam dzis rano wsiadam do auta i chce zapalac a tu pusty akumulator niestety zapomniał0em wyłaczyc wzmacniacz i auto stało 2 dni no i ok szybko zamieniłem na 2 akumulator i ok odpaliłem i jak wracałem z pracy to troche mu przycisnołem no i jak zaczołem hamowac z 200 to cos tam w prawym przednim kole zaczeło piszczec i tak ciagle i wtedy zaczeły sie problemy , obroty zaczeły same rosnac , i spadac , jak zgasiłem auto to wentylator sie właczał i wyłaczał co chwile , jak właczyłem zapłon to sie swieciło LOW OIL i ANTI LOCK i auto nie chce teraz zapalac jak je zgasze dopiero jak postoji i ostygnie to zapala ale słabo wkreca sie na poczatku na obroty i obroty sa za duze bo az 1500 trzyma i jak delikatnie przyspieszam to szarpie autem pozniej juz ok aha i raz na jakis czas na odpalonym silniku zaswieciło mi sie chec engine. wie ktos co to jest??



przed chwila byłem sprawdzic czy auto odpali.( stało jakies 2 moze 3 godzinki) No i ok odpaliło ale tak nierowno wkrecił sie na swoje obroty tym razem normalne jakies 600-700 , sprwdziłem stan oleju oczywiscie zanim go odpaliłem :D no i tez jest ok tak jak było wczesniej ponad stan i nie wiem co to moze byc wyzej widziałem ze to moze cos z alternatorem czy regulatorem napiecia ale nikt nie podawał takich objawow jak u mnie ;/
probe 2,2 gl USA 1989 był.. jest probe 2,2GT euro 1991 GG-13529377
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”