dziwne wtyczki...

Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Co to i do czego służy?

Post autor: spown »

Co to jest za część i do czego służy, gdzie powinna być zamontowana?

Obrazek
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

ja wiem ja wiem!! 8)
to jest: wtyczka :P
mozna tam cos podłączyc.

powaznie to tez mam takie cos i mi wisi.
podłączam sie do pytania.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Jest nas 2, więc działamy ze wzmożoną siłą :) Lepiej tak niż w pojedynkę :) Więc czekamy na odpowiedź!
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

A ja wiem, a ja wiem do czego to idzie :D
ale w Waszych GL chyba Wam nie potrzebne.

Zaraz wrzucę do strefy jak to jest u mnie.
Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Post autor: Gość »

Obrazek

Oley, ale żeś doje...ł obrazek :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

:D :evil: :D :evil:
Sorki już usunąłem.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

No dobra i z czystej ciekawości (jeśli mówicie, że niepotrzebne) do czego służy?
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Mówiąc,że Wam nie potrzebne kierowałem się wyglądem
elementu (nad alternatorem) na zdjęciu.
U mnie to wygląda troszkę inaczej niż u Was.U mnie wychodzi z tego
przewód z wtyczką a u Was nie.
Obaj macie wersję GL więc doszedłem do wniosku,że ...wiecie
A co do tego co to jest to Qrna sam nie wiem :D :oops:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

no to jest nas trzech.
zaluzmy osobny dzial:
pt. "do czego to"
:)
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

przydaje sie raczej w kazdym...

czujnik polozenia zaworu EGR

wchodzi to w w/w czujnik znajdujacy sie po lewej stronie filtra oleju a z drugiej strony podpina sie do wiazki z elektryki silnika (wtryski itd.)

posdro
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Ja jestem ciemny w sprawach mechaniki samochodowej, więc co to jest to EGR... :) Dokładniej po prostu proszę...
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

takie cus co pcha w okreslonych warunkach czesc spalinek spowrotem do ssacego, celem obnizenia temp. w komorze spalania oraz redukcji NOx.... ale tu ciut wiecej mechaniorow z prawdziwego zdazenia i oni pefno wypowiedza sie bardziej rzeczowo - ja w sumie tez lajkonik 8)
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Dobra, powoli kumam, a gdyby ktoś mi jeszcze napisał gdzie to podłączyć, żeby było git... Byłoby wspaniale :)
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Gość

Post autor: Gość »

Tomi pisze:takie cus co pcha w okreslonych warunkach czesc spalinek spowrotem do ssacego, celem obnizenia temp. w komorze spalania oraz redukcji NOx.... ale tu ciut wiecej mechaniorow z prawdziwego zdazenia i oni pefno wypowiedza sie bardziej rzeczowo - ja w sumie tez lajkonik 8)
Z Twojego opisu wynika że jest to EGR - chodzi Ci o to że to jest od jakiegoś kompa do EGR'a?? bo sam zawór jest z drugiej strony silnika??
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

niee no... staralem sie tak jak najprosciej wytlumaczyc no...

a ta wtyczka jest wlasnie od czujnika sterujacego zaworem EGR... i wlazi ona sobie w silnik, jak napisalem ciut wyzej - na lewo od filtra oleju patrzac na silnik od strony grodzi...

a tak btw spown - nie wywala ci przypadkiem bledu nr 16?

posdro
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

No tak.Ale u mnie wychodzą z wiązki dwie takie wtyczki.
U Spowna widać tylko jedną.
U mnie jedna idzie w dół (patrz zdjęcie) między alternator a silnik,
a druga dochodzi do tego okrągłego elementu z rurką nad alternatorem.
U Spowna ten element jest jednak inny i tam nie ma gdzie podłączyć.
Tak mi się wydaje. :roll:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

oley - masz w podpisie GT no nie? bo jest roznica miedzy egrem w GT a GL...

mowie of koz o wiazce do sterowania praca silnika, gdyz jest jeszcze jedna wiazka idaca z drugiej strony, dochodzaca az do alternatora....
Ostatnio zmieniony 2005-02-11 08:36 przez Tomi, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Wiem,że jest różnica. :D Dlatego napisałem,że w GL chyba im nie potrzebna ta wtyczka.
A zdjęcie ,które zamieścił Sqad to zdjęcie zrobione u mnie,w moim aucie :D
Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

ta.. za pozno zawedrowalem do strefy zrzutu heh.. co nie zmienia faktu - jesli byles taki zagubiony to juz chyba wiesz za co to odpowiada ;p

a GL to ciut inna bajka - aczkolwiek to co wchodzi w blok silnika jest to samo (mowa o EGR)
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

No i wszystko jasne :D
Jeszcze raz pozdrowionka.
:)
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Czyli muszę iść poszukać gdzie to powinno wejść i podłączyć, bo lipa jest jednym słowem??? :|
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

To zależy czy masz dwie takie kostki czy jedną.
Jeżeli dwie tak jak w GT to jedna chyba zostaje wolna.(w GL)
U mnie też jest kupa kostek,które są wyprowadzone a do niczego nie podłączone.Przypuszczam,że tak są skonstruowane te instalacje.
Oczywiście mogę się mylić ale tak mi się wydaje.
Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

ta kostka POWINNA byc podlaczona....
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

No to ja już nie wiem...
Panowie z GL - spójrzcie u siebie i ratujcie chłopaków.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Przecież taka kostka sama nie wypadnie.
Chyba,że ktoś majsterkował i zapomniał podłączyć.
Tylko,że mamy (jak na razie)już dwa takie przypadki gdzie kostka sobie wisi i oba to GL
Pozdro.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”