Klakson - raz działa, raz nie

Awatar użytkownika
Michał_krk
Posty: 10
Rejestracja: 2006-04-26 16:21

Klakson - raz działa, raz nie

Post autor: Michał_krk »

cze
Mam problem z klaksonem, a mianowicie dzieje się tak ze raz zadzwoni a potem już nie działa a i ten pierwszy raz to tez tak ledwo co.
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

sa po obydwu stronach (przynajmniej u mnie) wykrec i wymien :lol:
ja mam juz tylko jeden bo drugi po wjeciu rozpadl mi sie w rekach :twisted:
ewentualnie oczyszczenie wsuwek cos moze pomoc
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
hubal
Posty: 4
Rejestracja: 2006-03-12 12:29
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

klakson

Post autor: hubal »

jak co mam klaksony na sprzedanie
mazda xedos 2,0 V6
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Ja wymieniałem na nowe za chyba 45PLN. (dwutonowe) :wink:

Starych nie ma co reanimować, bo pewnie rudy je zażarł. :twisted:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Mi też nie działały...odkręciłem je przeczyściłem wszystkie styki i nadal nic. Dopiero WD 40 i wkręciłem te śrubki (nie wiem - chyba do regulacji tonów, jedna na każdym klaksonie, są na wkrętak) i wtedy zaczęły działać.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: klakson

Post autor: Sqad »

UltimateWarrior pisze:cze
Mam problem z klaksonem, a mianowicie dzieje się tak ze raz zadzwoni a potem już nie działa a i ten pierwszy raz to tez tak ledwo co.
Klakson prawy może się posypać gdyż pod prawym błotnikiem jest też powiedzy hłodniczka od wspomagania, ów rurki lubią parcieć a płyn leci po klaksonie. zobacz czy nie masz tam wilgotno bo warto to zrobić waraz z wymianą trąbek.
Awatar użytkownika
emce
Posty: 351
Rejestracja: 2006-05-08 14:09
Galeria: viewtopic.php?t=10155
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: emce »

Seryjnie mamy dwa klaksony z tego co czytam. Obawiam się, że w moim przypadku trąbi tylko jeden (ten wyższy wg. mnie, bo sygnał taki trochę piszczący jakby, ale nie do końca). Tak czy inaczej, po poznaniu nie daleko szukać baranów (bez urazy dla kierowców oczywiście), na których nie raz zawiesza się rękę na klaksonie, i tutaj pojawia się pytanie, na allegro znalazłem dwa modele klaksonów, jak piszą b. głośne :twisted: . Jak to jest z montażem? Wywalam tamte, wkładam nowe i wszystko si? Do czego przekaźniki jakie oferują na tych aukcjach?

http://moto.allegro.pl/item198920722_kl ... ne_ss.html
lub
http://moto.allegro.pl/item200253235_ba ... akson.html

PS.
Ale mnie wzięło coś ostatnio na dodatki do probasa :lol: obym nie przesadził 8)
Obrazek
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Oryginalne klaksony mają jedno wyjście "plusowe" i przykręcane są do nadwozia (czyli do masy). Nowe mogą mieć dwa wyjścia - wtedy jedno wyjście musisz podłączyć do masy, drugie normalnie do "plusa".

Co do przekaźników - podejrzewam, że oryginalne powinny wystarczyć.

Obawiam się, że te blaszki na zdjęciu mogą być za krótkie bo trzeba je będzie wygiąć o 45 stopni, jeżeli nie wykorzystasz mocowań oryginalnych.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
SaHaL
Posty: 50
Rejestracja: 2007-06-18 21:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Zdw

Post autor: SaHaL »

a jest jakis bezpiecznik gdzies od tego ??
Ford Probe 2.2GT
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
SaHaL
Posty: 50
Rejestracja: 2007-06-18 21:57
Samochód: brak
Lokalizacja: Zdw

Post autor: SaHaL »

a klakson idzie jeszcze przez jakis przekaznik ?? bo od pewnego czasu mi nie dziala i po nacisnieciu sygnalu slysze takie klikniecie, pozatym przy braku bezpiecznika od chowania swiatel swiatla mi nie swieca wiec spioch nie dziala :/ i nie wiem co jest grane czy 2 problemy czy moze tylko gdzies jakis przekaznik ??
Ford Probe 2.2GT
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

W strefie masz zrarowane schematy elektryczne do jedynki.
Jeśli problemem będzie "doklikać się" do nich, to odszukaj wątek "Kupie serwisówke (instrukcje obsługi)".
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”