no i zaczelo sie:P male problemy z elektryka...

Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

no i zaczelo sie:P male problemy z elektryka...

Post autor: pytlar »

a mianowicie jest taka sprawa: wczoraj bylem na przegladzie jeszcze i wszystko oczywiscie cacy z autkiem:P zadnych luzow ani stukow!! ale mniejsza o to...
dzisiaj odkrylem ze mi przestalo dzialac podswietlanie licznikow i wszystkich pokretel( wszystko inne dziala) i tylne swiatla pozycyjne...
czo moze byc potencjalna przyczyną?? a i bezbiecznik nowy wsadzilem to odrazu po wlaczeniu swiatel z impetentem wystrzelil:] czy to moze byc winna zwykla glupia spalona zarowka od podswietlania (tzn. czy moze robic zwarcie spalona zarowka??)??

o regulacji twardosci zawieszenia juz czytalem, wiec jutro poszukam usterki:P a i zauwazylem ze nie dzialaja mi diody podswietlajace "normal" i "soft"!! idzie je wymienic?? od Sport sie swieci:]

ale zastanawia mnie jedna rzecz: jak mam wlaczone swiatla mijania wszystko normalnie. Ale jak przelacze na pozycyjne tym malym pokretlem od siwatel to slychac ze silnik zaczyna jakos inaczej troszke chodzic i na wskazniku od ladowania wskazowka idzie lekko w dol!!:/ ale swiatla swiecą! co to moze byc??


a i czy silnik u was tez tak mocno sie grzeje?? tzn. wskazowka od temp niby jest na normal ale wentylator zaraz sie wlacza a silnik caly goracy ze nic nie idzie dotknac pod maska!! nawet drut od podtrzymywania maski cholernie sie nagrzewa!!
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: no i zaczelo sie:P male problemy z elektryka...

Post autor: Sqad »

pytlar pisze:
o regulacji twardosci zawieszenia juz czytalem, wiec jutro poszukam usterki:P a i zauwazylem ze nie dzialaja mi diody podswietlajace "normal" i "soft"!! idzie je wymienic?? od Sport sie swieci:]
To nie są diody tylko żarówki, cena około 50gr, ja kupiłem na giełdzie elektronicznej.
pytlar pisze: a i czy silnik u was tez tak mocno sie grzeje?? tzn. wskazowka od temp niby jest na normal ale wentylator zaraz sie wlacza a silnik caly goracy ze nic nie idzie dotknac pod maska!! nawet drut od podtrzymywania maski cholernie sie nagrzewa!!
W normie czyli gdzie?? było na forum już sporo razy, ale i tak napisze. Generalnie temperatura maksymalnie powinna iść do połowy skali i nie wyżej. A to że masz wszystko gorące pod maską to nic dziwnego to jest silnik :P , obejżyj sobie kolektor wydechowy po jeździ w nocy, świeci się jak świetlik :D
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

no to sie uporalem ze swiatlami!! :) okazalo sie ze jakis debil juz grzebal przy kabelkach i chyba czyms goracym przylozyl do wiazki kabli i sie stopily dwa kalbe i sie zlaczyly...:/ no i odrazu okazalo sie ze te male pokretlo nie wlacza pozycyjnych tylko halogeny :lol: :lol: :lol:

tylko odkrylem ze mi samochod cos bardzo duzo pali... tzn. nawet 20/100.. :roll: :roll: i wcale az tak nie szaleje!! przewaznie starm sie zmieniac biegi przy 2-2,5tys obrotow:] od czego moze zalezec takie spalanie??

a i probowalem sprawdzic bledy wg. wskazowek i wyszlo ze kontrolka "chek engine" zgasla i juz nie chciala mrygac... nie ma bledow?? czy co??
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

tak, to znaczy że nie masz błędów.
spalanie rzeczywiście spore...wymień może świece na początek,podejrzewam że długo mogły być nie wymieniane.
P.S.zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza
Obrazek
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

ten filtr powietrza to juz od wczoraj zabieram sie obejrzec ale zawsze albo zapomne albo musze gdzies isc:[ swiece tez watpie czy gosciu wymienial... kupilem od goscia ktory mial radio za poltora tys., eleganckie glosniki pozakladane, piekne felgi 16", a nie wymianil nawet paska rozrzadu (dobrze, ze przynajmniej mi powiedzial zebym wymienil!!) ani nawet uszczelki pod pokrywa zaworow (byla na sylikon:evil: )!! i caly silnik az zalalo olejem od gory do dolu...

a i mam jeszcze jeden problem!! wyczytalem, ze silnik powinien zgasnac jak sie odkreci korek od oleju!! a u mnie nie ma najmniejszej roznicy!! czy odkrecony czy zakrecony silnik chodzi tak samo!! co to moze byc??
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

z tym korkiem jest wiele opini, u mnie jest tak samo nic się nie dzieje-ani nie chlapie olejem i mnie się wydaje że tak powinno być.
Niech się wypowiedzą ludzie którzy twierdzą inaczej
Obrazek
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

no wlasnie u mnie tez nic nie pluje, nie dmucha ani nic takiego!! silniczek chodzi pieknie, cichutko i rowniutko!!:D w escorcie to mi ciagle plulo spod tego korka!! a jak go zdjelem to mi spaliny uciekaly z korka :twisted: :twisted:

a filtr powietrza faktycznie masakra... pelno piachu i piur w srodku...:/ chyba trzeba zalozyc stozek:D:D:D
a do tego silnika trzeba koniecznie duzo wiekszy stozek?? :roll:
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Z korkiem oleju u mnie było tak samo chłopaki tak powinno byc moim zdaniem.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

a do tego silnika trzeba koniecznie duzo wiekszy stozek??
może nie tyle duży,co z odpowiednim dolotem zimnego powietrza,
Obrazek
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

ze zrobic porzadny dolot i najlepiej odseperowac od silnika to wiem 8) tylko teraz nazbierac kaske na stozek... chyba bedzie trzeba na rowerze pojezdzic.. :roll:
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Co to za mit z tym korkiem od oleju, czytać dokładnie jest cały temat w FAQ. To V6 gaśnie. Co do plucia olejem to zależy gdzie są koła zaębate i ogólna konstrukcja pod deklem.
Awatar użytkownika
kosmita
Posty: 282
Rejestracja: 2006-02-03 15:38
Galeria: viewtopic.php?t=8651
Lokalizacja: Lubin

Nietypowe diody

Post autor: kosmita »

Witam orientuje sie moze ktos jaki symbol maja diody zamontowane w przełączniku regulacji zawieszenia w GT1 92r lub jakas strone www gdzie takie mozna zamowic
Dzieki
Black Shadow GT 92r
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Nietypowe diody

Post autor: Bogdan9999 »

tam nie ma diód tylko są małe żaróweczki o średnicy 3mm. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Re: Nietypowe diody

Post autor: Jedrek »

Bogdan9999 pisze:tam nie ma diód tylko są małe żaróweczki o średnicy 3mm. Pozdro
i to na dodatek 3V albo 6V

Zamówisz np. w TME
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”