Niedziałające sterowanie szybami i nawiewem.

edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Niedziałające sterowanie szybami i nawiewem.

Post autor: edi_pg »

Witam wszystkich.

Wczoraj kombinowałem sobie troche przy moim probku. Mianowicie, przełożyłem wiązkę elektryczną(tą co idzie wzdłuż konsoli przedniej) na taką z rocznika '89 (od ravena), wsadziłem też cały elektryczny nawiew i tripa. (tripa tylko podpiąłem w te wtyczki od wiązki, później się bede bawił w podłączanie do innych miejsc). I efekt jest taki, że nawiew wogóle nie działa(nawet nie drgnie), a dodatkowo nie działają mi elektryczne szyby.
Czy ktoś ma pomysł co to może być??
Czy w wiązce z rocznika 89 może czegoś brakować? Czy do instalacji nawiewu elektrycznego potrzebne są jakieś dodatkowe przeróbki?Trzeba coś dołożyć?(wydawało mi się że podpiąłem wszystko).

Przyznaje że zależy mi na czasie, bo mam opuszczoną jedną szybę i nie mogę samochodu zostawić pod blokiem. A i zrobienie nawiewów też by się przydało.

I na koniec Uwaga!

Dla tego kto pomoże, albo jakoś mnie naprowadzi.
Nagroda w postaci 0,5L czystej, polskiej wódki.
Nagrode już mam, więc nie będzie tak że komuś nie dam.
A jak już naprawie to napisze co było nie tak.

POZDRAWIAM
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

A gdzie stacjonuje probe?? Wypijemy pomyślimy :)
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

W tej chwili stoi pod Warszawą, Za zalesiem Górnym.
Problem w tym że mam mało czasu. Więc jak masz jakiś pomysł, to pisz. Jak trafisz, to flaszka twoja :)
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
kosmita
Posty: 282
Rejestracja: 2006-02-03 15:38
Galeria: viewtopic.php?t=8651
Lokalizacja: Lubin

Post autor: kosmita »

Witam
Prawie jak kolo fortuny :lol:
Co jest panowie nikt nie wie czy nikt nie pije czystej :twisted:
Sqad pisze:A gdzie stacjonuje probe?? Wypijemy pomyślimy :)
To jak najpierw wypijecie, a pozniej pomyslicie to napewno bedzie dzialac :twisted:

Pozdrawiam mocnej wygranej
Black Shadow GT 92r
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Re: HELP! Niedziałające sterowanie szybami i nawiewem. (NAGR

Post autor: Jedrek »

edi_pg pisze:I efekt jest taki, że nawiew wogóle nie działa(nawet nie drgnie), a dodatkowo nie działają mi elektryczne szyby.
Czy ktoś ma pomysł co to może być??
He, he bezpiecznik, albo nie podpięta jakaś kostka.

Nagrodę proszę dostarczyć osobiście na ogólnopolskim zlocie. :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

hehe z chęcią bym zgarnął nagrodę ale na odległość nic nie poradzę :( :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

HA HA!

Niestety zwycięzcą jestem ja :D

Nie był to bezpiecznik, ani niepodpięta kostka.
Okazało się że jest różnica w instalacji i zamiast + po ACC podawana jest masa. Zajęło mi pół nocy dojście do tego ale nareszcie działa :)

Pozdrawiam i dzieki wszystkim nawet za próbe pomocy.
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

Haha.. :)


A tak na prawdę to tylko połowa tego zwycięstwa. :)

W GT z 92 brakuje całego kilometra przewodów, to że znalazłeś łącznik miądzy kostką zieloną a niebieską to tylko popierdułka.
teraz kolego czeka iekawsze zadanie, odpalenie wszystkiego co idzie do niebieskiej kostki.


tak się składa że w GT92 kostka jest tylko do połowy obsadzona kablami a od 89 jest naszpikowana po uszy kablami.

niestety różnice w kolorach, ilościach kabli itp itd są tak porąbane że nie da się tutaj tego opisać na szybko. Robiłem to dwa lata temu i już nie pamiętam ale edi masz głowę na karku więc jeszcze 2-3 tygodnie zarwanych nocek i poukładasz tam wszystko łącznie z tripem.
co do tripa to zaposiłkuj się moim opisem, który chyba sqad gdzieś nawet zamieścił, będzie bardzo przydatny.

pozdro.
MrC.
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Cynki ale zapomniałeś go ukończyć :(
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Mr. Cynk pisze:Haha.. :)


A tak na prawdę to tylko połowa tego zwycięstwa. :)

W GT z 92 brakuje całego kilometra przewodów, to że znalazłeś łącznik miądzy kostką zieloną a niebieską to tylko popierdułka.
teraz kolego czeka iekawsze zadanie, odpalenie wszystkiego co idzie do niebieskiej kostki.


tak się składa że w GT92 kostka jest tylko do połowy obsadzona kablami a od 89 jest naszpikowana po uszy kablami.

niestety różnice w kolorach, ilościach kabli itp itd są tak porąbane że nie da się tutaj tego opisać na szybko. Robiłem to dwa lata temu i już nie pamiętam ale edi masz głowę na karku więc jeszcze 2-3 tygodnie zarwanych nocek i poukładasz tam wszystko łącznie z tripem.
co do tripa to zaposiłkuj się moim opisem, który chyba sqad gdzieś nawet zamieścił, będzie bardzo przydatny.

pozdro.
MrC.
HA!

I tu mam ułatwienie, bo od Ravena kupiłem nie tylko tripa, ale prawie całą instalacje. Co prawda przewody były cięte, bo nie dało się wyciągnąć nie przecinając połączenia przewodów spod maski ze środkiem. Ale może jakoś dam rade. Jeszcze łatwiej by było jakbym serwisówkę miał.
Powiedzcie, czy serwisówka na płycie dużo różni się od papierowej Chilton`sa?

PS. Kupiłem też Overhead z czujnikami itp. ale żeby to zainstalować to chyba urlop musiałbym wziąć :D
Probe I 2.2 GT '91
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”