Niedziałające sterowanie szybami i nawiewem.
Niedziałające sterowanie szybami i nawiewem.
Witam wszystkich.
Wczoraj kombinowałem sobie troche przy moim probku. Mianowicie, przełożyłem wiązkę elektryczną(tą co idzie wzdłuż konsoli przedniej) na taką z rocznika '89 (od ravena), wsadziłem też cały elektryczny nawiew i tripa. (tripa tylko podpiąłem w te wtyczki od wiązki, później się bede bawił w podłączanie do innych miejsc). I efekt jest taki, że nawiew wogóle nie działa(nawet nie drgnie), a dodatkowo nie działają mi elektryczne szyby.
Czy ktoś ma pomysł co to może być??
Czy w wiązce z rocznika 89 może czegoś brakować? Czy do instalacji nawiewu elektrycznego potrzebne są jakieś dodatkowe przeróbki?Trzeba coś dołożyć?(wydawało mi się że podpiąłem wszystko).
Przyznaje że zależy mi na czasie, bo mam opuszczoną jedną szybę i nie mogę samochodu zostawić pod blokiem. A i zrobienie nawiewów też by się przydało.
I na koniec Uwaga!
Dla tego kto pomoże, albo jakoś mnie naprowadzi.
Nagroda w postaci 0,5L czystej, polskiej wódki.
Nagrode już mam, więc nie będzie tak że komuś nie dam.
A jak już naprawie to napisze co było nie tak.
POZDRAWIAM
Wczoraj kombinowałem sobie troche przy moim probku. Mianowicie, przełożyłem wiązkę elektryczną(tą co idzie wzdłuż konsoli przedniej) na taką z rocznika '89 (od ravena), wsadziłem też cały elektryczny nawiew i tripa. (tripa tylko podpiąłem w te wtyczki od wiązki, później się bede bawił w podłączanie do innych miejsc). I efekt jest taki, że nawiew wogóle nie działa(nawet nie drgnie), a dodatkowo nie działają mi elektryczne szyby.
Czy ktoś ma pomysł co to może być??
Czy w wiązce z rocznika 89 może czegoś brakować? Czy do instalacji nawiewu elektrycznego potrzebne są jakieś dodatkowe przeróbki?Trzeba coś dołożyć?(wydawało mi się że podpiąłem wszystko).
Przyznaje że zależy mi na czasie, bo mam opuszczoną jedną szybę i nie mogę samochodu zostawić pod blokiem. A i zrobienie nawiewów też by się przydało.
I na koniec Uwaga!
Dla tego kto pomoże, albo jakoś mnie naprowadzi.
Nagroda w postaci 0,5L czystej, polskiej wódki.
Nagrode już mam, więc nie będzie tak że komuś nie dam.
A jak już naprawie to napisze co było nie tak.
POZDRAWIAM
Probe I 2.2 GT '91
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Re: HELP! Niedziałające sterowanie szybami i nawiewem. (NAGR
He, he bezpiecznik, albo nie podpięta jakaś kostka.edi_pg pisze:I efekt jest taki, że nawiew wogóle nie działa(nawet nie drgnie), a dodatkowo nie działają mi elektryczne szyby.
Czy ktoś ma pomysł co to może być??
Nagrodę proszę dostarczyć osobiście na ogólnopolskim zlocie.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Haha..
A tak na prawdę to tylko połowa tego zwycięstwa.
W GT z 92 brakuje całego kilometra przewodów, to że znalazłeś łącznik miądzy kostką zieloną a niebieską to tylko popierdułka.
teraz kolego czeka iekawsze zadanie, odpalenie wszystkiego co idzie do niebieskiej kostki.
tak się składa że w GT92 kostka jest tylko do połowy obsadzona kablami a od 89 jest naszpikowana po uszy kablami.
niestety różnice w kolorach, ilościach kabli itp itd są tak porąbane że nie da się tutaj tego opisać na szybko. Robiłem to dwa lata temu i już nie pamiętam ale edi masz głowę na karku więc jeszcze 2-3 tygodnie zarwanych nocek i poukładasz tam wszystko łącznie z tripem.
co do tripa to zaposiłkuj się moim opisem, który chyba sqad gdzieś nawet zamieścił, będzie bardzo przydatny.
pozdro.
MrC.
A tak na prawdę to tylko połowa tego zwycięstwa.
W GT z 92 brakuje całego kilometra przewodów, to że znalazłeś łącznik miądzy kostką zieloną a niebieską to tylko popierdułka.
teraz kolego czeka iekawsze zadanie, odpalenie wszystkiego co idzie do niebieskiej kostki.
tak się składa że w GT92 kostka jest tylko do połowy obsadzona kablami a od 89 jest naszpikowana po uszy kablami.
niestety różnice w kolorach, ilościach kabli itp itd są tak porąbane że nie da się tutaj tego opisać na szybko. Robiłem to dwa lata temu i już nie pamiętam ale edi masz głowę na karku więc jeszcze 2-3 tygodnie zarwanych nocek i poukładasz tam wszystko łącznie z tripem.
co do tripa to zaposiłkuj się moim opisem, który chyba sqad gdzieś nawet zamieścił, będzie bardzo przydatny.
pozdro.
MrC.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
HA!Mr. Cynk pisze:Haha..
A tak na prawdę to tylko połowa tego zwycięstwa.
W GT z 92 brakuje całego kilometra przewodów, to że znalazłeś łącznik miądzy kostką zieloną a niebieską to tylko popierdułka.
teraz kolego czeka iekawsze zadanie, odpalenie wszystkiego co idzie do niebieskiej kostki.
tak się składa że w GT92 kostka jest tylko do połowy obsadzona kablami a od 89 jest naszpikowana po uszy kablami.
niestety różnice w kolorach, ilościach kabli itp itd są tak porąbane że nie da się tutaj tego opisać na szybko. Robiłem to dwa lata temu i już nie pamiętam ale edi masz głowę na karku więc jeszcze 2-3 tygodnie zarwanych nocek i poukładasz tam wszystko łącznie z tripem.
co do tripa to zaposiłkuj się moim opisem, który chyba sqad gdzieś nawet zamieścił, będzie bardzo przydatny.
pozdro.
MrC.
I tu mam ułatwienie, bo od Ravena kupiłem nie tylko tripa, ale prawie całą instalacje. Co prawda przewody były cięte, bo nie dało się wyciągnąć nie przecinając połączenia przewodów spod maski ze środkiem. Ale może jakoś dam rade. Jeszcze łatwiej by było jakbym serwisówkę miał.
Powiedzcie, czy serwisówka na płycie dużo różni się od papierowej Chilton`sa?
PS. Kupiłem też Overhead z czujnikami itp. ale żeby to zainstalować to chyba urlop musiałbym wziąć
Probe I 2.2 GT '91