"Opóźniona" elektryka - wina kluczyka

Jedrzejbiz
Posty: 8
Rejestracja: 2006-08-17 11:46
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

"Opóźniona" elektryka - wina kluczyka

Post autor: Jedrzejbiz »

Witam ponownie, po problemie z dmuchawą nastał kolejny, mianowicie:
po przekręceniu stacyjki do pozycji tuz przed odpaleniem zapalają się wszystki kontrolki, wyswietlacz od "komputerka" wskazuje wszystkie mozliwe znaczki, kontrolki pod lusterkiem pala sie tak jak powinny. I tak jest i bardzo mnie cieszy, lecz po odpaleniu wyswietlacz komputerka jest ciemny, kiedy naciskam guziczki od komputerka nie wydzielaja zadnego dzwieku. Co ciekawe kiedy jechalem na rezerwie nie palila sie jej kontrolka ( a na pewno bylo pusciutko). Do tego wszystkiego nie działa tylna wycieraczaka ani spryskiwacz. Dopiero po kilkuminutowej jezdzie (raz 2minutki, raz godzina) wlacza sie wyswietlacz od kompu, zapala kontrolka rezerwy i... wycieraczka działa! Nie mam pojęcia od czego sie zabrac, czy ktos ma moze jakąs ciekawa diagnoze?
Pozdrawiam serdecznie.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Może akumulator i alternator nawalają???
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

:arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=7415
Robert pisze:...u mnie kluczyk po odpaleniu potrafi stanąć w takim martwym polu, że nie działają wycieraczki (ale u mnie widać to od razu po braku wskazań tripa). Wystarczy wtedy leciutko go cofnąć (o kilka stopni) i wszystko zaczyna działać.
Jedrzejbiz pisze:Dopiero po kilkuminutowej jezdzie (raz 2minutki, raz godzina) wlacza sie wyswietlacz od kompu, zapala kontrolka rezerwy i... wycieraczka działa! Nie mam pojęcia od czego sie zabrac, czy ktos ma moze jakąs ciekawa diagnoze?
Ciekawa diagnoza: Zależy po jakich wertepach i jak szybko jedziesz. Wytrzęsło się, kluczyk się odrobinę obrócił przyjmując właściwą pozycję i wszystko.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Jedrzejbiz
Posty: 8
Rejestracja: 2006-08-17 11:46
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jedrzejbiz »

Akumulator i alternator na pewno sa dobre. A co diagnozy z kluczykiem to rzeczywiscie musze dzisiaj sprawdzic. dzieki
Jedrzejbiz
Posty: 8
Rejestracja: 2006-08-17 11:46
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jedrzejbiz »

Robert, miałes racje! To byl kluczyk, pobawilem sie dzis nim i pokrecilem we wszystkie strony i rzeczywiscie raz bylo ok, raz tak jak pisalem.
Dzieki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”