spalony bezpiecznik

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

spalony bezpiecznik

Post autor: daniel »

witam wszystkich....mam maly problem. Dzisiaj stalem sie szczęśliwym posiadaczem probka I generacji gt wersja usa z pełną elektryka:)
Problem jest taki że przez calą jazde jak wracalem do domu( jakieś 210km) wszystko bylo super, aż tu nagle podjechalem pod dom i zobaczylem ze radio troche wyszlo, chcialem je wsunąć i nagle problem....zero podswietlania przy lusteku, przy nogach, radio nie dziala ogolnie wszystko zgaslo, chyba jakies zwarcie sie zrobilo i bezpiecznik poszedl ( po wlaczeniu zaplonu licznik sie podświetla normlanie) i tu moje pytanie jaki to bezpiecznik poszedl i gdzie on sie znajduje


Prosze pomocyyyy!!!:)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

W nogach po lewej stronie. Otwórz skrzynkę i przeczytaj, albo poszukaj który bezpiecznik jest przepalony.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

:)

Post autor: daniel »

po stronie kierowcy??? bo ponoć też jakieś bezpieczniki są pod siedzeniem pasażera
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Tak po stronie kierowcy.
Jutro mogę Ci podać DOKŁADNIE który to bezpiecznik. Bo teraz już jestem w piżamie :P :lol: 8)
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

...

Post autor: daniel »

hehe, oki;) byłbym wdzięczny, bo ja raczej w tym zielonyyyy jestem heh
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Sprawdz tez pod maska w waskim pudelku miedzu akku a silnikiem.

PS. Wyjmij pozniej to radio i znajdz przewod ktory sie przetarl. Czy radio wysunelo sie samo czy wyszlo razem ze stalowa prowadnica i dolna polka?
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

.

Post autor: daniel »

radio wsumie bylo wsunięte bo wsuniete, to jakies stare radio blaupunkta w "kieszeni", chcialem je wyciągnąc, zeby kogos nie kusilo po nie wejsc no i po chwili doszlem do wniosku ze wychodzi z cala kieszenia, wiec wsunąlem je z powrotem i wtedy to sie stalo, nawet central zamek przestal dzialac


ps. radio i tak będe chyba jutro wyciągal bo wloze alpina wiec i tak musze do tych wszystkich kabli dojsc
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

miej tylko nadzieje że Ci się przepalił bezpiecznik, w najgorszym wypadku spaliłeś CPU
Obrazek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

pelot pisze:miej tylko nadzieje że Ci się przepalił bezpiecznik, w najgorszym wypadku spaliłeś CPU
Nie straszcie chłopaka!
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

:(

Post autor: daniel »

może być aż tak źle??


to "Drzymek" jakbyś mógł jutro luknąc jaki to bezpiecznik..... to bardzo byś mi pomugl :D no to dzisiaj nie pozostaje nic jak tylko sie modlic zeby to bezpiecznik byl :lol:
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

ja nie straszę, informuję jednak że zwarcie jednego kabelka może się tak skończyć, ja już raz wymieniałem CPU...


to "Drzymek" jakbyś mógł jutro luknąc jaki to bezpiecznik..... to bardzo byś mi pomugl no to dzisiaj nie pozostaje nic jak tylko sie modlic zeby to bezpiecznik byl
nierób scen :lol: na bezpiecznik jest klapka a na klapce opis każdego :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

taaa.. tylko ze ja od elektryki z daleka sie trzymam:P zwlaszcza w samochodzie
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Poczytaj sobie ten temat to dowiesz sie jak w kilkadziesiat sekund wyjac radio wraz z jego fabrycznym stelazem, tylko wtedy bedziesz mogl dostac sie do wiazek elektrycznych ktore ida za nim i dobrze zamocowac nowe badz swoje stare radio.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

tak.. tylko ze umnie całe radio praktycznie luźne... i wedlug mnie to one fabryczne nie jest,

a i jeszcze jedno, mam nadzieje że uda mi sie dzisiaj zrobić ten bezpiecznik :lol: i czy przed wymiana rada odlaczyc akumulator?? zeby znowu cos nie pierdyklo
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

jaki narwaniec :twisted: niewazne czy radio oryginalne czy nie, jesli chcesz je dobrze zalozyc to musisz wjac FABRYCZNY stelaz radia, ktory wyjdzie z dolna polka. Potem Potem musisz rozkminic "rozgryzc" wszystkie kable , ktory gdzie iidzie i do czego.
Jak uzyjesz funkcji Obrazek szukaj na forum to zobaczysz ze temat byl niejednokrotnie omawiany a i rozpiske wszystkich kabli tez znajdziesz.

Przypominam o naszych zasadach.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Straszycie chłopaka z tym CPU. Za radiem są kabelki i przekaźniki wszystkie od świateł i tym innych pierdół kiedyś tak zrobiłem że źle docisnęłem radio. Musisz wyjąć radio, i pogmerać tam przy kablach. ja to tak je bez sensu poprzewracałem włożyłem radio i już było git.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Jak ci padło cpu to koszt naprawy z 10 zł :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Bogdan9999 pisze:Jak ci padło cpu to koszt naprawy z 10 zł :lol:
Bogdan! Nie strasz chłopaka :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Daniel. Wsadź głowę pod kierownicę i popatrz na sprzęgło i na lewo od sprzęgła masz taką czarną pokrywkę plastikową. To są bezpieczniki. Weź ją otwórz i sprawdź bezpiecznik room i door lock (czerwone bezpieczniki 10A). A najlepiej to sprawdź wszystkie. Wyjmuj po kolei i sprawdzaj pod światło czy drucik nie jest przerwany. Jak już znajdziesz ten spalony to go wymień na taki sam. I to chyba wszystko.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Galeria: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM »

dokładnie zrób tak jak kolega powyżej napisał!!!
Obrazek
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

:D dzieki za pomoc, już wszystko chodzi 8) zmienilem przy okazji radyjko na alpine bo bylo jakies balupunkta, co sie okazalo bezpieczniki byly wszystkie dobre, ale cosik z kablami za radiem bylo nie tak, w rezultacie pojechalem do elektryka :twisted: ktory ponoc juz majstrowal przy probe tylko ze II gen. no ale na szczęscie wszystko gra;) autem buja jak podkreci sie muzyke :P tylko lewy glosnik w drzwiach nie chodzi bo nie szlo od niego kabla znalezc.

Dzieki wszystkim za pomoc :lol:

heh a teraz nowe zagadki zeby kolejnego tematu nie zakladac:P
- jakie cisnienie powinno byc w oponach?? bo u mnie z tego co sie dzisiaj dowiedzialem to mam 4 zimowki zalozone z przodu 205/65/15 a tyl to 195/65/15
- zagadka nr.2:P czy to normalne ze przy ostrej jeździe tzn, jakies 2 moze 3 razy szybko do ok. 140 i raptownie po heblach( tak w przeciagu moze 5 min.) to juz na ostatnim hamowaniu praktycznie nie bylo hamulcow tylko "zwalniacze" prawie nic nie hamowalo, no ale fakt ze az para z tarcz poszlo i jak dotknelem tarcze juz na parkingu :P to sie popazylem, ale czy to mozliwe ze tak szybko sie nagrzewaja?? fakt ze z takiej predkosci to raczej normalne hehe ale w probku nie czuc tak jak w passacie tych 140 wydaje sie jakby czlowiek 80 jechal
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

daniel pisze::D dzieki za pomoc, już wszystko chodzi 8) zmienilem przy okazji radyjko na alpine bo bylo jakies balupunkta, co sie okazalo bezpieczniki byly wszystkie dobre, ale cosik z kablami za radiem bylo nie tak,
A pisałem to coś truli o bezpiecznikach i CPU :lol:
Sqad pisze:Straszycie chłopaka z tym CPU. Za radiem są kabelki i przekaźniki wszystkie od świateł i tym innych pierdół kiedyś tak zrobiłem że źle docisnęłem radio. Musisz wyjąć radio, i pogmerać tam przy kablach. ja to tak je bez sensu poprzewracałem włożyłem radio i już było git.
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Skoro wszystko sie wjasnilo to zamykam topic.
A daniela zapraszam koniecznie do poswiecenia 2min. na przeczytanie tego topicka.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”