Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Awatar użytkownika
quarth
Posty: 958
Rejestracja: 2011-09-02 19:52
Samochód: '93 USDM KL-DE
Lokalizacja: Łódź

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: quarth »

mysz pisze:A i owszem :) generalnie to prawie cały jest usa... Brakuje tylko lusterek, tylnego zderzaka i pozycji ;)
i vinu i miliona innych rzeczy ktorych nie zmienisz, bo ci sie nie chce xD
Destroyer pisze:Problem jest taki, że nie mam ochoty pruć plastików, wykładziny itd, żeby dowiedzieć się, gdzie dochodzi kabel.
Od żarówki kabel idzie do wiązki, a później do wspomnianej kostki, z kostki dalej idzie wiązką do przodu, ale co mi to daje?
Znajdę miejsce, w które kabel wchodzi i co dalej?
a kto ci kaze pruc pol auta? wystarczy rzucic okiem do kostki i stwierdzic, ze kabel nie jest podlaczony, trudne?
life's 2 short 4 seals                                                         ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
     only ziligon
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: mysz »

MatiLP640 pisze:oooo to nie wiedziałem ale to sam przerabiałeś nie? nie jest ori USA...
No samemu. Kupiłem lampy usa 92-94, przerobiłem wiązkę- tak, żeby świeciły po hamerykańsku, zakupiłem liczniki usa, podłokietnik, eQ(który i tak wywaliłem) i lampy przód z długimi daszkami+ tablica rej. przód na wymiary usa 30x15 cm

quarth pisze:
mysz pisze:A i owszem :) generalnie to prawie cały jest usa... Brakuje tylko lusterek, tylnego zderzaka i pozycji ;)
i vinu i miliona innych rzeczy ktorych nie zmienisz, bo ci sie nie chce xD
Powaga, tylko lusterka, tylny zderzak i pozycje zostały do wymiany ;)
Niestety w związku z zaistniałą (w nocy) sytuacją, możliwe, że będę musiał szukać innego probka :(
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Samochód: II gen 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: Destroyer »

quarth pisze: a kto ci kaze pruc pol auta? wystarczy rzucic okiem do kostki i stwierdzic, ze kabel nie jest podlaczony, trudne?
Rzucam okiem na kostkę i widzę, że kabel jest podłączony, wchodzi dalej do wiązki i idzie do przodu. Później być może wpada w próżnię ale jakie to ma znaczenie? Nie działa i widocznie tak ma być.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside :( :( :(
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya :)
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM :D
Awatar użytkownika
quarth
Posty: 958
Rejestracja: 2011-09-02 19:52
Samochód: '93 USDM KL-DE
Lokalizacja: Łódź

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: quarth »

mysz pisze:A i owszem :) generalnie to prawie cały jest usa... Brakuje tylko lusterek, tylnego zderzaka i pozycji ;)
zmartwie cie myszonie, ale usdm to nie tylko swiatla, lusterka i zderzaki
life's 2 short 4 seals                                                         ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
     only ziligon
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: MatiLP640 »

mysz pisze:Niestety w związku z zaistniałą (w nocy) sytuacją, możliwe, że będę musiał szukać innego probka :(
??? Tzn? Tylko nie mów że go rozwaliłeś!!!
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: mysz »

quarth pisze:
mysz pisze:A i owszem :) generalnie to prawie cały jest usa... Brakuje tylko lusterek, tylnego zderzaka i pozycji ;)
zmartwie cie myszonie, ale usdm to nie tylko swiatla, lusterka i zderzaki
Rozwiń swoją myśl, wyprowadź mnie z błędu ;)


MatiLP640 pisze:
mysz pisze:Niestety w związku z zaistniałą (w nocy) sytuacją, możliwe, że będę musiał szukać innego probka :(
??? Tzn? Tylko nie mów że go rozwaliłeś!!!
No, tak jakby, ważne, że mi dupsko uratował. Szkoda osiemnastek, ale gdybym był na piętnastkach, to tego posta już pewnie bym nie napisał ;)
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: MatiLP640 »

cos wymlodzil? opowiadaj co sie stalo! a jak nie chcesz tu to wal na PW :D
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
quarth
Posty: 958
Rejestracja: 2011-09-02 19:52
Samochód: '93 USDM KL-DE
Lokalizacja: Łódź

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: quarth »

mysz pisze:Rozwiń swoją myśl, wyprowadź mnie z błędu ;)
wiazki, wyposazenie i chociazby glupia puszka filtra powietrza, to sa dziesiatki takich drobiazgow. Ze o dziurach w blotnikach to juz nawet nie wspomne.
life's 2 short 4 seals                                                         ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
     only ziligon
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: mysz »

MatiLP640 pisze:cos wymlodzil? opowiadaj co sie stalo! a jak nie chcesz tu to wal na PW :D
Lot samochodem :D Tak na poważnie to ludzka głupota. Przyznaję się bez bicia. Wychodzi na to, że ograniczenia prędkości po coś są... Ja się śpieszyłem, samochód z naprzeciwka mnie oślepił, a że prędkość była prawie 3 razy większa od dozwolonej, nie zauważyłem zwężenia i wpierniczyłem się na krawężnik wysoki na ~20cm...
quarth pisze:
mysz pisze:Rozwiń swoją myśl, wyprowadź mnie z błędu ;)
wiazki, wyposazenie i chociazby glupia puszka filtra powietrza, to sa dziesiatki takich drobiazgow. Ze o dziurach w blotnikach to juz nawet nie wspomne.
Wiązki są przerobione, jedyna rzecz, która mi jeszcze przychodzi do głowy, to komp z ograniczeniem prędkości do 180km/h, którego nie chcę. Jeśli chodzi o puszkę filtra powietrza, to jej również nie potrzebuję, bo mam CAI ;)
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: MatiLP640 »

mysz pisze:Lot samochodem :D Tak na poważnie to ludzka głupota. Przyznaję się bez bicia. Wychodzi na to, że ograniczenia prędkości po coś są... Ja się śpieszyłem, samochód z naprzeciwka mnie oślepił, a że prędkość była prawie 3 razy większa od dozwolonej, nie zauważyłem zwężenia i wpierniczyłem się na krawężnik wysoki na ~20cm...
No ale to pewnie tylko felga z oponą poszły... Chyba że przywaliłeś naprawdę konkretnie to zawieszenie też mogłeś pogiąć ale tylko tyle zrobiłeś czy poprawiłeś później? :D
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: mysz »

Wysłałem Ci pw, coby tutaj nie śmiecić.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
quarth
Posty: 958
Rejestracja: 2011-09-02 19:52
Samochód: '93 USDM KL-DE
Lokalizacja: Łódź

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: quarth »

mysz pisze:Wiązki są przerobione, jedyna rzecz, która mi jeszcze przychodzi do głowy, to komp z ograniczeniem prędkości do 180km/h, którego nie chcę. Jeśli chodzi o puszkę filtra powietrza, to jej również nie potrzebuję, bo mam CAI ;)
Mruganie dlugimi, podnoszenie lamp, glupi buzzerek. Nie wiem co zrobiles z tymi wiazkami z przodu, ale wydaje mi sie ze na zdjeciach w galeri to sa nadal lampy euro? :] Kolejne: proponuje sie zainteresowac oznaczeniami na zderzaku.
life's 2 short 4 seals                                                         ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
     only ziligon
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: mysz »

No bo w galerii są stare zdjęcia... Lampy tylne są też euro w galerii, a w rzeczywistości są usa 92-94.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: arko »

Witam .Podpinam się pod temat bo nie wiem jak powinno być #-o .Opiszę to tak - lewa strona :dwie pozycje dwa stopy , prawa strona :jedna pozycja dwa stopy .Czy tak ma być , czy tylko należy wymienić żarówkę ? Powiem że nie wiem jak się dostać do żarówek , przez tyle lat nie było potrzeby więc jest to chyba skomplikowane bo trzeba zdemontować całe lampy ( tego jeszcze nie przerabiałem) więc nie chcę coś popsuć . Może ktoś coś podpowie :?: :wink:
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: Kocureq »

Trzeba zdemontować lampy, 5 minut roboty i potrzebny tylko śrubokręt krzyżakowy. Potem wymiana żarówki jest trywialna.
Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: arko »

Kocureq pisze:Trzeba zdemontować lampy, 5 minut roboty i potrzebny tylko śrubokręt krzyżakowy. Potem wymiana żarówki jest trywialna.
Zżarówką napewno sobie poradzę :lol: tylko z demontażem lampy , tu zaczynają się schody jeśli wcześniej tego się nie robiło :D
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: Kocureq »

odkrecasz zaslepke na srube i wysuwasz lampe w bok (wymaga troche sily, nie ciagnij za zagieta czesc lampy ktora zachodzi na bok auta bo urwiesz). pewnie na forum gdzies jest lepsza instrukcja :)
Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: arko »

Przeglądałem ale nic nie znalazłem :oops:
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: vitek »

Rozjaśniło się coś ?
Załączniki
CAM00597.jpg
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: arko »

Teraz to co innego . dzięki vitek :lol: Jutro zobaczę tą żarowkę :wink:
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: vitek »

był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: arko »

Dzięki vitek :wink: Żarówka wymieniona i wszystko jest ok :D Sam załącznik wystarczył żeby wiedzieć jak zdjąć tą lampę . Bez tego miałem obawy czy czegoś nie popsuję . Dzięki :lol:
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: vitek »

Drobnostka. Kiedyś sam miałem podobne obawy ale pomogła mi instrukcja obsługi, którą dostałem, jako suwenir, przy zakupie Probka :P
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Samochód: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: Światła stopu euro - czemu tylko jedno?

Post autor: arko »

vitek pisze:Drobnostka. Kiedyś sam miałem podobne obawy ale pomogła mi instrukcja obsługi, którą dostałem, jako suwenir, przy zakupie Probka :P
To mialeś farta z ta instrukcją , tak zawsze łatwiej i nie trzeba z niczym ryzykować przy drobnych naprawach :wink:
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”