kontrolka "DYSTRYBUTOR" (2.5 v6 EURO)

Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

kontrolka "DYSTRYBUTOR" (2.5 v6 EURO)

Post autor: Yaneeck »

witam!

mam pytanie a propos wskazników zuzycia paliwa - mam oczywiscie wskaznik "wskazówkowy" po lewej stronie - ale dzis jadąc sobie beztrosko średnicówką oniemiałem widząc piekny pomarańczowy DYSTRYBUTOREK łypiący na mnie spod prędkościomierza...

w tym czasie wskazówka ilości paliwa był mniej więcej na poziomie rezerwa + troszke :twisted:

PYTANIE: fakt, że swieci się dystrybutor oznacza ze mam jeszcze xx litrów rezerwy czy raczej "ZJEZDZAJ NATYCHMIAT NA STACJE" ??

ps. mam wersje EURO 2.5 v6 - zaznaczam bo w 2.0 EURO NIE MIAŁEM TEGO DYSTRYBUTORKA :!:
Ostatnio zmieniony 2004-06-16 22:55 przez Yaneeck, łącznie zmieniany 1 raz.
<(k)night rider>

miałem probe :)
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Hehe - nie wiem jak europejscy, ale amerykańscy "księgowi" są pobłażliwi i nie trzeba od razu atakować stacji.
U mnie wskazówka zbliża się do końca czerwonego pola (nie mam "księgowego" w postaci lampki) a nigdy nie miałem mniej niż 8 litrów paliwa w zbiorniku.

Pzdrv
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

U mnie wskaznik paliwa jest po lewej stronie. A jak wlacza sie rezerwa to po lewej stronie na samym dole zapala sie napis "low fuel". Moj to tez 2.5 v6. A na rezerwie mozna jeszcze troche pojezdzic. W serwisowce jest napisane, ze wlacza sie, gdy w baku jest ponizej 8 litrow paliwa (o ile mnie pamiec nie myli :D )
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

tylko ze w 2 gen. jest tak, że czerwonego pola nie uwidzisz :) jest tylko czerwona pozioma kreska :)
<(k)night rider>

miałem probe :)
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Dodam jeszcze, ze wskaznik juz dawno jest na plasko na dole (na E - empty :D ) i dopiero po jakims czasie wlacza sie "low fuel".
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

dupa ze mnie - pewnie ze PO LEWEJ !!! :)

a co do 8 litrów to ja na tym setke zrobie.....

rzeczywiscie dzis za bardzo spanikowałem i na BP od razu :)
<(k)night rider>

miałem probe :)
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Yaneeck pisze:a co do 8 litrów to ja na tym setke zrobie.....
No ja wlasnie sobie zawsze zakladam, ze od momentu wlaczenia sie pierwszy raz konrolki "low fuel" mam jeszcze ok 100km do przejechania. I nigdy sie jeszcze nie zawiodlem - ale mysle, ze pare razy juz bylem blisko staniecia w polu :lol:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

hmmm zakładam wiec, że swojskie anglosaskie "LOW FUEL" w wersjach euro zastapił pomaranczowy dystrybutorek :)
<(k)night rider>

miałem probe :)
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

No nie wiem jak to do konca jest - ja mam licznik w kilometrach (a mile malutkimi cyferkami), a mam "low fuel" :D
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

a moj jest tylko w kilometrach - nie mam tych malych mil - co ciekawe w poprzedniej wersji EURO 2.0 licznik miał wlasnie takie "małe mile" obok "duzych kilometrów" .... :)
<(k)night rider>

miałem probe :)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Yaneeck pisze:hmmm zakładam wiec, że swojskie anglosaskie "LOW FUEL" w wersjach euro zastapił pomaranczowy dystrybutorek :)
Ja też tak mam, zachowuje się podobnie. Zwodnicze może być natomiast że rezerwa lubi migać praktycznie do końca, jeśli ktoś będzie czekał aż się zaświeci na stałe to się może zdziwić :lol:
Pozdrawiam, Rafał.
Gość

Post autor: Gość »

ja też mam czerwoną kreskę na wskaźniku paliwa ale i również świecącą pomarańczową kontrolkę dystrybutorka paliwa. Co ciekawe w wielu opisach technicznych Probe 2.0 16V podają pojemność baku 59 litrów w tym rezerwę 5 ÷ 9 litrów - niezły rozrzut ... :D
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

Ja mam wersję Usa i w mojej książce servisowej napisane jest, że kontrolka Low Fuel zapala się gdy w baku znajduje się 8-12 litrów.
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Gość

Post autor: Gość »

rozrzut ten sam - 4 litry :wink: :twisted: :D
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

BIENIAS pisze:rozrzut ten sam - 4 litry :wink: :twisted: :D
Ciekawe od czego to zależy :roll:
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Gość

Post autor: Gość »

myślę że głównie od spalania, i optymalnie jest dobrana rezerwa tak aby te około 100km do stacji paliw dojechać. Innego wytłumaczenia chyba nie ma zważając na to że pojemności baków są identyczne.
Awatar użytkownika
flanker
Posty: 350
Rejestracja: 2002-10-21 08:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: flanker »

Ja w Scorpio nie mam lampki nietety... Ale jak bieda piszczy to jeźdzę, ąż się zachlyśnie... wtedy wiem, że mam oparów na jakieś 3-5 km ;)

Ale nie polecam nikomy czegoś takiego... W Probe zdażyło mi się raz stanąć beż paliwa... Skończyło się to dolewką denaturatu bo trochę wody zaciągnęło...
Ford Scorpio 2.0 DOHC 90' automat+skóra
Gość

Post autor: Gość »

a czy ktos wie moze jak to sie ma do I gen.GT? Nie wiem czy jest tam jakikolwiek wskaznik oprocz wskazowki poziomu benzyny, a nie chce sprawdzac bo nie mam kanistra :lol:
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Oj Panowie! Rezerwa nie powinna się wogóle pojawiać.... nie jak u mnie :oops:
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”