Alternator

Awatar użytkownika
Scyzor
Posty: 1267
Rejestracja: 2009-04-26 19:54
Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno

Re: Alternator

Post autor: Scyzor »

A dokładnie :D
Nic o tym nie znalazłem a może ktoś mógł wiedzieć :P
Przypuszczam, że kostkę złośliwi samuraje mogli zmienić :twisted:
Ale może dojdzie się po kablach.
Po co mam bulić za naprawę czy ryzykować kupno używki na Alledrogo jak mam pewny - bo od Wacka - alternator :P

Ta czy inaczej - przetrę ten szlak 8) :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Alternator

Post autor: KrecioPL »

To jeśli przetrzesz szlak -z obojętnie jakim rezultatem- podziel się informacją tj. odpowiedzią na pytanie, które sam zadałeś.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Alternator

Post autor: Romas »

to czy alternator ma 80 czy 90 amper to naprawdę nic nie zmienia w działaniu najważniejsze jest mocowanie go, koło pasowe, odsadzenia kola pasowego czy sie będzie zgrywać, no i podpięcie które teoretycznie można przerobić.
Awatar użytkownika
Luna
Posty: 297
Rejestracja: 2009-12-07 03:41
Samochód: v
Lokalizacja: Łódź

Re: Alternator

Post autor: Luna »

Zalozyc od jedynki zawsze mozna jednakze jak u mnie w dwojce wysypal sie regulator to dalem do takiego zakladu co robi tylko altki i rozruszniki i za 280zl zregenerowali mi caly - oczywiscie nowy regulator, nowe lozyska na walku, szczotki i nawet wypiaskowali i pomalowali obudowe. Zawsze mozna znalezc sobie ich numer w necie i zadzwonic - firma Auto Bendix w Lodzi na ulicy Bydgoskiej - moze komus sie przyda. robilem tez u nich rozrusznik od jedynki i bylem zadowolony.
Taka sytuacja...
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Alternator

Post autor: duracell »

Romas pisze:no i podpięcie które teoretycznie można przerobić.
Wg rysunków kostka 2 pin alternatora w 2.5 jest odwrotnie niż w 2.0.
Pozdrawiam :D
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Alternator

Post autor: Romas »

Durasku ale my cały czas piszemy o 2.0 i 2.2, weź ty się obudź , albo juz idź spać :twisted: :mrgreen:
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Alternator

Post autor: duracell »

No właśnie wstałem 8)
Sorki Panowie niedowidzę, niedosłyszę... :scramble
Zasadniczo to wszystko przez Scyzora, on jest główny winowajca, chciałby wszystko co znajdzie gdzieś w garażu od renesansowej jedynki przeszczepiać do seksownej dwójki.
Jest jeszcze drugi aspekt tej sprawy,- poznańską gospodarność połączoną z niebywałą oszczędnością nieznaną w innych rejonach kraju.
Scyzor pisze:Po co mam bulić za naprawę czy ryzykować kupno używki na Alledrogo
-wsadzę to co znajdę w garażu.
Z resztą dziś może się okazać że alternator jest nie od jedynki do dwójki, tylko od dwójki do trójki i wygląda identycznie jak w Ursusie sąsiada a jak mu się dokładniej przyjrzał to w zasadzie nie różni się niczym od tego co ma w motorze. No i pytanie - czy podejdzie?
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
Scyzor
Posty: 1267
Rejestracja: 2009-04-26 19:54
Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno

Re: Alternator

Post autor: Scyzor »

duracell pisze:wszystko co znajdzie gdzieś w garażu od renesansowej jedynki przeszczepiać do seksownej dwójki.
Po pierwsze część KLASYKA zamontowana do obłej (=seksownej :?: :shock: #-o ) dwójki zwiększa jej wartość emocjonalną i historyczną 8) :mrgreen:
Po drugie - po 2 latach mieszkania na wsi upewniłem się, że wszystko może się przydać i wszystko można jakoś wykorzystać :mrgreen:
duracell pisze: -wsadzę to co znajdę w garażu.
Z resztą dziś może się okazać że alternator jest nie od jedynki do dwójki, tylko od dwójki do trójki i wygląda identycznie jak w Ursusie sąsiada a jak mu się dokładniej przyjrzał to w zasadzie nie różni się niczym od tego co ma w motorze. No i pytanie - czy podejdzie?
No i właśnie... kontaminujesz Waść - połóż się z powrotem spać jak Ci radzą koledzy :twisted: :wink:
KrecioPL pisze:To jeśli przetrzesz szlak -z obojętnie jakim rezultatem- podziel się informacją tj. odpowiedzią na pytanie, które sam zadałeś.
Oczywiście :!:
Liczę też na Order Podwiązki FPKP nadany przez Kapitułę :lol: :lol:

BTW: przed chwilą waśnie gadałem z Busterem - potwierdził z tym, że mocowanie trzeba zamienić i być może wtyczka jest inna :slon:
Ano pażywiom - uwidim :wink:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”