A dokładnie
Nic o tym nie znalazłem a może ktoś mógł wiedzieć
Przypuszczam, że kostkę złośliwi samuraje mogli zmienić
Ale może dojdzie się po kablach.
Po co mam bulić za naprawę czy ryzykować kupno używki na Alledrogo jak mam pewny - bo od Wacka - alternator
Ta czy inaczej - przetrę ten szlak
Alternator
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Alternator
To jeśli przetrzesz szlak -z obojętnie jakim rezultatem- podziel się informacją tj. odpowiedzią na pytanie, które sam zadałeś.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Alternator
to czy alternator ma 80 czy 90 amper to naprawdę nic nie zmienia w działaniu najważniejsze jest mocowanie go, koło pasowe, odsadzenia kola pasowego czy sie będzie zgrywać, no i podpięcie które teoretycznie można przerobić.
Re: Alternator
Zalozyc od jedynki zawsze mozna jednakze jak u mnie w dwojce wysypal sie regulator to dalem do takiego zakladu co robi tylko altki i rozruszniki i za 280zl zregenerowali mi caly - oczywiscie nowy regulator, nowe lozyska na walku, szczotki i nawet wypiaskowali i pomalowali obudowe. Zawsze mozna znalezc sobie ich numer w necie i zadzwonic - firma Auto Bendix w Lodzi na ulicy Bydgoskiej - moze komus sie przyda. robilem tez u nich rozrusznik od jedynki i bylem zadowolony.
Taka sytuacja...
Re: Alternator
Wg rysunków kostka 2 pin alternatora w 2.5 jest odwrotnie niż w 2.0.Romas pisze:no i podpięcie które teoretycznie można przerobić.
Pozdrawiam
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Alternator
Durasku ale my cały czas piszemy o 2.0 i 2.2, weź ty się obudź , albo juz idź spać
Re: Alternator
No właśnie wstałem
Sorki Panowie niedowidzę, niedosłyszę...
Zasadniczo to wszystko przez Scyzora, on jest główny winowajca, chciałby wszystko co znajdzie gdzieś w garażu od renesansowej jedynki przeszczepiać do seksownej dwójki.
Jest jeszcze drugi aspekt tej sprawy,- poznańską gospodarność połączoną z niebywałą oszczędnością nieznaną w innych rejonach kraju.
Z resztą dziś może się okazać że alternator jest nie od jedynki do dwójki, tylko od dwójki do trójki i wygląda identycznie jak w Ursusie sąsiada a jak mu się dokładniej przyjrzał to w zasadzie nie różni się niczym od tego co ma w motorze. No i pytanie - czy podejdzie?
Sorki Panowie niedowidzę, niedosłyszę...
Zasadniczo to wszystko przez Scyzora, on jest główny winowajca, chciałby wszystko co znajdzie gdzieś w garażu od renesansowej jedynki przeszczepiać do seksownej dwójki.
Jest jeszcze drugi aspekt tej sprawy,- poznańską gospodarność połączoną z niebywałą oszczędnością nieznaną w innych rejonach kraju.
-wsadzę to co znajdę w garażu.Scyzor pisze:Po co mam bulić za naprawę czy ryzykować kupno używki na Alledrogo
Z resztą dziś może się okazać że alternator jest nie od jedynki do dwójki, tylko od dwójki do trójki i wygląda identycznie jak w Ursusie sąsiada a jak mu się dokładniej przyjrzał to w zasadzie nie różni się niczym od tego co ma w motorze. No i pytanie - czy podejdzie?
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- Scyzor
- Posty: 1267
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: Alternator
Po pierwsze część KLASYKA zamontowana do obłej (=seksownej ) dwójki zwiększa jej wartość emocjonalną i historycznąduracell pisze:wszystko co znajdzie gdzieś w garażu od renesansowej jedynki przeszczepiać do seksownej dwójki.
Po drugie - po 2 latach mieszkania na wsi upewniłem się, że wszystko może się przydać i wszystko można jakoś wykorzystać
No i właśnie... kontaminujesz Waść - połóż się z powrotem spać jak Ci radzą koledzyduracell pisze: -wsadzę to co znajdę w garażu.
Z resztą dziś może się okazać że alternator jest nie od jedynki do dwójki, tylko od dwójki do trójki i wygląda identycznie jak w Ursusie sąsiada a jak mu się dokładniej przyjrzał to w zasadzie nie różni się niczym od tego co ma w motorze. No i pytanie - czy podejdzie?
OczywiścieKrecioPL pisze:To jeśli przetrzesz szlak -z obojętnie jakim rezultatem- podziel się informacją tj. odpowiedzią na pytanie, które sam zadałeś.
Liczę też na Order Podwiązki FPKP nadany przez Kapitułę
BTW: przed chwilą waśnie gadałem z Busterem - potwierdził z tym, że mocowanie trzeba zamienić i być może wtyczka jest inna
Ano pażywiom - uwidim