Urwany kabel za kolektorem ssącym

Awatar użytkownika
sebatox
Posty: 113
Rejestracja: 2015-10-16 20:42
Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
Galeria: viewtopic.php?t=23253

Urwany kabel za kolektorem ssącym

Post autor: sebatox »

Jako, że nie znalazłem tematu pasującego do mojego problemu (jeden był ale dla 1 gen.)
Postanowiłem napisać go tutaj :)
Panowie i Panie potrzebuje pomocy/rady gdzie ten przewód pierwotnie szedł? Widać, że ktoś musiał go wcześniej lutować i się ułamał. Znalazłem go jak sobie gonił przy przegubie a najprawdopodobniej był przymocowany za kolektorem ssącym po jego lewej stronie gdyż tam znalazłem miejsce na "spinkę" Jest to wtyczka z 1 przewodem i z tego co udało mi się ustalić podczas włączonego silnika napięcie na nim (zmienne) zmienia się w zależności od obrotów silnika (tak mi się wydaje) w zakresie 0.6-2.2 V do (sprawdzałem do około 3-4 tyś obrotów)
Oto zdjęcia





Obrazek



Obrazek

z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam !
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Urwany kabel za kolektorem ssącym

Post autor: Spider33 »

A masz przewód podłączony do pompy wspomagania? W 2.0 występuje on na pewno i podbija obroty podczas kręcenia kierownica. W v6 chyba tez powinien byc.
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Urwany kabel za kolektorem ssącym

Post autor: infernoblade »

Może te schematy coś ci podpowiedzą?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
sebatox
Posty: 113
Rejestracja: 2015-10-16 20:42
Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
Galeria: viewtopic.php?t=23253

Re: Urwany kabel za kolektorem ssącym

Post autor: sebatox »

Dzięki za odpowiedź sprawdzę dzisiaj po pracy czy tam koło pompy wspomagania czegoś nie brakuje :)
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Urwany kabel za kolektorem ssącym

Post autor: Spider33 »

Tylko nie szukaj wtyczki bo jej nie znajdziesz. Na pompie powinien byc taki bolec na który nasuwa sie przewód. Moze to dobry trop.
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Urwany kabel za kolektorem ssącym

Post autor: duracell »

W zasadzie wystarczy ruszyć fajerą żeby wiedzieć czy czujnik wspomagania działa.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Urwany kabel za kolektorem ssącym

Post autor: Spider33 »

Jesli jest wszystko sprawne to powinno podbić obroty. Ale nie zawsze to działa, nawet jak przewód jest podłączony.
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”