cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: KrecioPL »

No! i doszliśmy do tego o co chodziło Romasowi - zabierasz się za coś nie mając pojęcia o tym :)
Ale spokojnie, nadrobimy.
Samo wpięcie diody z opornikiem nic Ci nie da w momencie, kiedy komputer nie wie, że chcesz sprawdzić błędy - czyż nie?


Po pierwsze i podstawowe: aby sprawdzić błędy trzeba wprowadzić komputer w tryb diagnostyczny, tak samo przy każdej operacji regulacji czegokolwiek (zapłonu, obrotów, TPS, itp.)
Tak więc: najpierw trzeba wprowadzić auto w tryb diagnostyczny. Robi się to poprzez zworę na pinach TEN i GND. Do tego dołączamy w odpowiednie piny diodę i można przekręcać kluczyk na zapłon.

Masz więc co robić na wieczór!
Pozdro.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: vitek »

Wszystko to o czym napisał Krecio jest pięknie opisane :arrow: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... 73#p347649 ale komu by się chciało czytać :wink:
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
tomasz
Posty: 85
Rejestracja: 2011-04-27 18:59
Samochód: Probe II 1997 2.5 v6
Lokalizacja: Wieliczka

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: tomasz »

Dobra auto odpala na nowym aparacie, lecz poprzednie oznaczenia na nic się nie zdały.
Próbowałem na "oko" odrobinę (co 2..3 mm) obracać aparat i przykręcać śrubami, ale efekt niestety nie jest dobry.
AUTO TRZYMA OBROTY JAŁOWE, ALE JAK DODASZ GAZU TO MOMENTALNIE SPADA W DÓŁ, CZASEM JAK DELIKATNIE USTAWISZ I LEKKO DODASZ GAZU TO OBROTY WYCHODZĄ DOŚĆ WYSOKO, ALE NIE DA SIĘ NAGLE WCISNĄĆ GAZU ABY SILNIK MIAŁ MOC ODPOWIEDNIĄ.
Czy zatem nie ma jakichś ustawień "próbnych", które zapewnią silnikowi moc taką, jaka jest wystarczająca na samodzielne zajechanie do specjalisty, który to zrobi?
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: KrecioPL »

Tomku,
1. Nie używaj do pisania caps locka - bardzo to denerwuje czytających
2. Forum jest na tyle obszerne i posiada funkcję "szukaj", że naprawdę łatwo znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie.

I wierz mi, zaangażowanie działa w dwie strony - bez Twojego, nie oczekuj od nas odpowiedzi.

Ja tylko powiem tak - sensowne rozwiązanie problemów o które pytasz są dwa:
1. Zawieźć auto do osoby która zna się na tych autach (pierwszy lepszy mechanik nie ma o tym pojęcia)
2. Użyć opcji szukaj, poczytać, dopytać i pokombinować.

P.S sprawdziłeś błędy?
I tak, znam odpowiedź na to, co zrobić z tym, co napisałeś.

A tak a propos Twojego zaangażowania - albo wątpisz w to co mówię, albo masz to w głębokim poważaniu - uzupełnij swój profil!
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
tomasz
Posty: 85
Rejestracja: 2011-04-27 18:59
Samochód: Probe II 1997 2.5 v6
Lokalizacja: Wieliczka

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: tomasz »

No to chyba wszystko się schrzaniło.
Chciałem tylko aby dało się dodać gazu na tyle by dojechać do mechanika. No to wpiąłem zworkę w tryb diagnostyczny i zacząłem ustawiać obroty przepustnicą na 650, ale prawie się nie dało, nie wiele reagowało. Lekko ruszałem aparatem, ale też nie mógł złapać stabilnych obrotów. No to wyłączyłem silnik i wyjąłem tą zworkę.
Teraz już nie zapali bez względu na kręcenie aparatem. Czy te aparaty można zamontować obracając o 180 stopni względem wałka? Chyba nie.
Chyba się wszystko schrzaniło...
tomasz
Posty: 85
Rejestracja: 2011-04-27 18:59
Samochód: Probe II 1997 2.5 v6
Lokalizacja: Wieliczka

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: tomasz »

kody błędów: 11, 13, 14, 15
Czy da się ten czujnik zamontować o 180stopni?
Co zrobić aby dało się silnik odpalić na nowo?
Czy ponownie zewrzeć piny na tryb diagnostyczny?
tomasz
Posty: 85
Rejestracja: 2011-04-27 18:59
Samochód: Probe II 1997 2.5 v6
Lokalizacja: Wieliczka

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: tomasz »

Dobra. Silnik odpala, ale chodzi niestabilnie i nie da się dodać gazu.
Mechanik mówił, że musi być jakaś pozycja aparatu aby silnik chodził jako tako i dopiero przyjechać na dokładną regulacje lampą stroboskopową.
Wnioskuję więc, że aparat jest zły.
Czy aparaty KF34 TOT 57271 nie nadają się do probe 1997 z komputerem kle4c?
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: KrecioPL »

tomasz pisze:kody błędów: 11, 13, 14, 15
Czy da się ten czujnik zamontować o 180stopni?
Co zrobić aby dało się silnik odpalić na nowo?
Czy ponownie zewrzeć piny na tryb diagnostyczny?
Co do błędów - Probasy poliftowe (95-97) wyposażone są w aparat KF34. W roczniku 97 zastosowano komputer KLe4C.
Co ciekawe - w historii naszego modelu jest pewien problem. Normalnie, w rocznikach 96 i 97 produkowanych na rynek USA było już ODB2, jednakże na rynek Euro pozostało OBD1. Z uwagi na te zmiany, jest troszkę różnic w odczycie błędów, stad pojawiają się dziwne i niezrozumiałe błędy.
Np.:
11 - jest to normalny błąd kontrolny komputera, potwierdza poprawność działania systemu sprawdzania błędów,
13 - błąd wartości obrotów jałowych - nie są w normie
14 - (w zależności od źródeł) Albo czujnik ciśnienia powietrza (baro) w ECU albo błędne ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu
15 - (w zależności od źródeł) Albo lewa sonda lambda albo niewłaściwe napięcie w komputerze - problem z pamięcią.

Co więcej, niestety bardo ciężko jest dogrzebać się do jakichkolwiek sensownych informacji o błędach w tym roczniku w wersji Euro.

Ja bym zrobił tak (na Twoim miejscu) - spróbowałbym cofnąć aparat tak, jak on kiedyś palił. Wpiął bym zworę, spróbował odpalić.
Jeśli nie zagada, śrubą na przepustnicy zwiększyć obroty jałowe. Spróbować odpalić. I tak do skutku.
W momencie kiedy odpali, spróbować zejść z jałowych obrotów trochę, wyjąć zworę i jakoś dotoczyć się do mechanika, bądź poszukałbym po forum kolegów, którzy znają temat.
Po pierwsze - nie wiesz, co i kto grzebał przy aucie. Jakiekolwiek ustawienie powinno zacząć się w tej chwili od TPS-a. Bez poprawnego jego ustawienia, nie będzie dobrych obrotów jałowych i np. mocy. Później procedura ustawiania zapłonu i obrotów. Poszukaj na forum - zarówno TPS jak i zapłon i obroty są opisane na tym forum. Ode mnie nie dostaniesz gotowca - oczekuję zaangażowania z Twojej strony. I tak dostatecznie się produkuję w Twoim temacie.
tomasz pisze:Dobra. Silnik odpala, ale chodzi niestabilnie i nie da się dodać gazu.
Mechanik mówił, że musi być jakaś pozycja aparatu aby silnik chodził jako tako i dopiero przyjechać na dokładną regulacje lampą stroboskopową.
Wnioskuję więc, że aparat jest zły.
Czy aparaty KF34 TOT 57271 nie nadają się do probe 1997 z komputerem kle4c?
I po raz kolejny pytasz o informację, która przewija się wszędzie na tym forum. Na innym aparacie niż KF34 tego auta nie odpalisz.
Zanim komukolwiek oddasz to auto, upewnij się, czy wie jak je ustawić - czy wie co to tryb diagnostyczny, czy wie jak ustawić TPS, czy wie jaki powinien być poprawny kąt wyprzedzenia zapłonu...

Jeśli sam tego nie będziesz wiedział i wierzył w kity, które wciskają mechanicy - wydasz furę pieniędzy i daleko nie dojedziesz.


I znowu - Tomku, uzupełnij swój profil. Dbaj o to, żeby było nam łatwiej wiedzieć czym jeździsz i skąd jesteś.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
tomasz
Posty: 85
Rejestracja: 2011-04-27 18:59
Samochód: Probe II 1997 2.5 v6
Lokalizacja: Wieliczka

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: tomasz »

Spróbuję ustawić czujnik przepustnicy, tylko mam pytanie: Ponieważ nie byłem pewien czy końcówki kabli zapłonowych stykają się z wewnętrzną warstwą przewodową w bolcach kopułki to do końcówek przewodów dołączyłem cieniutkie druciki miedziane tak aby na pewno był kontakt fizyczny po między końcówką kabla, a wewnętrzną warstwą przewodzącą bolca kopułki i tak dłuższy czas jeździłem. A może wewnętrzna metalowa warstwa bolca kopułki nie powinna się stykać z końcówką przewodu zapłonowego i energia elektryczna ma być przenoszona przez pojemność (bardzo szybkie zmiany wysokiego napięcia)?
Kable u mnie mają ok 17 komów (te od strony kabiny) i ok 10 komów (te od strony chłodnicy).
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: Romas »

jak czytam to wszystko to normalnie #-o
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: KrecioPL »

Romas pisze:jak czytam to wszystko to normalnie #-o
Mówisz o tym co pisze kolega Tomek czy o moich wypocinach? :mrgreen:
tomasz pisze:Ponieważ nie byłem pewien czy końcówki kabli zapłonowych stykają się z wewnętrzną warstwą przewodową w bolcach kopułki to do końcówek przewodów dołączyłem cieniutkie druciki miedziane tak aby na pewno był kontakt fizyczny po między końcówką kabla, a wewnętrzną warstwą przewodzącą bolca kopułki i tak dłuższy czas jeździłem.
Mój komentarz do powyższego: #-o

tomasz pisze:A może wewnętrzna metalowa warstwa bolca kopułki nie powinna się stykać z końcówką przewodu zapłonowego i energia elektryczna ma być przenoszona przez pojemność (bardzo szybkie zmiany wysokiego napięcia)?
A czy zanim cokolwiek zacząłeś grzebać po swojemu zgłębiłeś tajemną wiedzę o tym jak to funkcjonuje?
Bo - co ciekawe - jest to banalnie proste, a to co piszesz znowu potwierdza tezę, że nie wiesz co robisz i o czym mówisz. To tego, skoro masz takie pomysły, strach się bać co będzie dalej.

To może inaczej - poprosimy abyś zrezygnował z wynalazków a la Pomysłowy Dobromir.
Niech Cię interesuje tylko to, że jak masz kable, kupisz nowe i zamontujesz prawidłowo, to auto ma jeździć.

P.S kup sobie nowe kable, zanim jakikolwiek mechanik skapnie się, że nie masz zielonego pojęcia o swoim aucie i zrobi z Ciebie żyłę złota.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
tomasz
Posty: 85
Rejestracja: 2011-04-27 18:59
Samochód: Probe II 1997 2.5 v6
Lokalizacja: Wieliczka

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: tomasz »

Cześć.
Kłopot jest w tym, aby znaleźć tego "co będzie ze mnie ściągał forsę". Znalazłem na razie tylko jednego, który coś wymyśli w przyszłym tygodniu. Na razie kazał doprowadzić do stanu aby chodziło najlepiej jak się da. Bardzo mało kto się chce tego podjąć.
Mówisz, że w tych samochodach są tylko te KF34?
No to mój stary aparat, który był podczas zakupu samochodu musiał być regenerowany lub przerabiany, bo nie ma na cewce oznaczenia KF34, a nawet śladu całej metki, tylko jakiś numer żółty 00420, za to styki w cewce nowe, poza tym nie było uszczelek między cewką a modułem. Ewidentnie ktoś już coś robił z tym aparatem.
Ale tego co teraz mam to już nie zamierzam rozbierać.
A i do czego jest ten gruby (jak do spawarki) przewód, a właściwie linka w przeźroczystej izolacji z mocnym bezpiecznikiem w plastikowym pudełku z przeźroczystą przykrywką i białą podstawką? Na końcu owego przewodu jest w czerwonej izolacji zaczep elektryczny na śrubę. Zastanawia mnie on już od dawna i dziwne aby nie był do niczego używany? Wbiega chyba gdzieś ku kabinie od spodu.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: KrecioPL »

tomasz pisze:Cześć.
Kłopot jest w tym, aby znaleźć tego "co będzie ze mnie ściągał forsę". Znalazłem na razie tylko jednego, który coś wymyśli w przyszłym tygodniu. Na razie kazał doprowadzić do stanu aby chodziło najlepiej jak się da. Bardzo mało kto się chce tego podjąć.
Jest wiele osób, które to potrafią - pierwsze i podstawowe zagadnienie - szukaj speca od Mazdy.
Probe jest przyrodnim bratem Mazdy MX-6/626GE/Xedos 6 tylko ze znaczkiem Forda. płyta podłogowa, napęd, zawieszenie, hamulce... Wszystko to jest Mazdowskie.
Szukaj więc speca od Mazdy, który potrafi ustawić silnik KL-DE (oznaczenie producenta).

tomasz pisze:Mówisz, że w tych samochodach są tylko te KF34?
Kłania się czytanie ze zrozumieniem. :mrgreen:
Tak samo w Mazdzie jak i w Probe były przedlifty i polifty. W Probe, w rocznikach 93-94 był aparat zapłonowy KL-01, w 95-97 był KF34.

tomasz pisze:No to mój stary aparat, który był podczas zakupu samochodu musiał być regenerowany lub przerabiany, bo nie ma na cewce oznaczenia KF34, a nawet śladu całej metki, tylko jakiś numer żółty 00420, za to styki w cewce nowe, poza tym nie było uszczelek między cewką a modułem. Ewidentnie ktoś już coś robił z tym aparatem.
Ale tego co teraz mam to już nie zamierzam rozbierać.
Widocznie był grzebany.
tomasz pisze:A i do czego jest ten gruby (jak do spawarki) przewód, a właściwie linka w przeźroczystej izolacji z mocnym bezpiecznikiem w plastikowym pudełku z przeźroczystą przykrywką i białą podstawką? Na końcu owego przewodu jest w czerwonej izolacji zaczep elektryczny na śrubę. Zastanawia mnie on już od dawna i dziwne aby nie był do niczego używany? Wbiega chyba gdzieś ku kabinie od spodu.
Z tego co mówisz wynika, iż jest to przewód plusowy od subwoofera, który prawdopodobnie był kiedyś w tym aucie.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: Romas »

Krecik, nie od subwoofera,tylko, zasilający wzmacniacz do którego wcale nie musiał być podłączony subwoofer :P
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: KrecioPL »

Romas pisze:Krecik, nie od subwoofera,tylko, zasilający wzmacniacz do którego wcale nie musiał być podłączony subwoofer :P
Tak, racja, skrót myślowy :|
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
tomasz
Posty: 85
Rejestracja: 2011-04-27 18:59
Samochód: Probe II 1997 2.5 v6
Lokalizacja: Wieliczka

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: tomasz »

Cześć.
Dobra ustawiłem według Twojego schematu (Zwora Ten-gnd + śruba na przepustnicy). Delikatnie dodając gazu, ruszając z ręcznego itp można wyjechać pod górę. Jest to jedna dość trudne i trzeba delikatnie. No i odczekać aż na drogach będzie mało aut.
Może ktoś mnie podholuje. Zdziwiłbyś się jak trudno znaleźć kogoś do holowania, ludzie których dobrze znałem i nawzajem ufaliśmy sobie powykręcali się, okazali się pod tym względem wręcz chamami, nie znałem ich od tej strony..........
Odpala na zimnym w miarę dobrze. Obroty jałowe też trzyma w miarę dobrze. Kiedyś jak działało jeszcze dobrze to celowo odpiąłem jeden kabel na świece tak by paliło na 5 cylindrów i wówczas chodził na jałowym już wyraźnie nierówno znacznie gorzej niż teraz.
Dobra i czy jest sens regulować ten TPS? Na Probe.net podają, że powinien mieć 400 omów na jałowym i ok 3000 omów na gaz do dechy. Tak?
No to dokonałem dziwnego odkrycia u mnie zaczyna się od ok 500 omów i kończy na ok 2880. Czyli albo czujnik ma za mały zakres albo przepustnica gazu robi kąt obrotu mniejszy aby pokryć zakres 400 ... 3000!! Oczywiście przepustnicą ruszałem ręcznie na silniku aby wyeliminować ewentualne nienapięcie linki gazu.
Podczas gdy złapałem na zworze (tryb diagnostyczny) ok 300 obr/min to na wyciągniętej zworze było ok o 1000 obrotów więcej.
Acha i gdy było na tej zworze 300 to delikatnie dodając gazu podniosłem do ok 1000 (choć nie pamiętam tak dokładnie) i załączył się wentylator!!
Awatar użytkownika
Mariooo46
Klubowicz
Posty: 142
Rejestracja: 2015-12-12 13:00
Samochód: PROBE II '93 2,5V6
Galeria: viewtopic.php?t=23361
Lokalizacja: Warszawa "BRÓDNO"

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: Mariooo46 »

:D :D
Ostatnio zmieniony 2016-09-10 10:53 przez Mariooo46, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE II '93 2,5 V6 - Czerwona strzała +5hp za kolor
Awatar użytkownika
Mariooo46
Klubowicz
Posty: 142
Rejestracja: 2015-12-12 13:00
Samochód: PROBE II '93 2,5V6
Galeria: viewtopic.php?t=23361
Lokalizacja: Warszawa "BRÓDNO"

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: Mariooo46 »

Romas pisze:Krecik, nie od subwoofera,tylko, zasilający wzmacniacz do którego wcale nie musiał być podłączony subwoofer :P
Kto będzię prowadził śledztwo komisarz Przygoda........aaa dobrze bardzo dobrze "szczególant" :D :) :lol:
PROBE II '93 2,5 V6 - Czerwona strzała +5hp za kolor
tomasz
Posty: 85
Rejestracja: 2011-04-27 18:59
Samochód: Probe II 1997 2.5 v6
Lokalizacja: Wieliczka

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: tomasz »

Cześć. Sorry za naprzykrzanie (jeśli kogoś moja nadmierna aktywność irytuje).
Ponieważ nie mogłem normalnie ustawić tego tps omomierzem to ustawiłem go metodą szczelinomierzową:
.silnik ciepły
.Wkładam zworę ten-gnd
.listek 0.15 wentylator nie działa
.listek 0.45 wentylator nie działa
.listek 0.5 wentylator działa
.Obroty na ok 650
.wyłączam silnik i kluczyk
.wyciągam zworę.
.Odpalam ponownie silnik w normalnym trybie i zdaje się działać.
Skoro metodą omomierzową są kłopoty (być może wina mojego miernika) to pozostało na szczelinomierz.
Acha i lepiej pracuje jak jeszcze się nie nagrzeje (można dojść nawet do ok 6000 obr).
Może jeszcze coś pokombinuję z ustawieniem aparatu, ale nie sądzę abym coś wymyślił sam, skoro na wale korbowym jest przedział 2 stopni, to na wałku rozrządu to musi być tylko 1 stopień (o ile dobrze rozumuję).
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: KrecioPL »

1. Obroty powinny być na poziomie ok. 750obrotów (2kreska od dołu obrotomierza)
2. Nie potrzebna Ci podziałka co 1 stopień, skoro zapłon ma być ustawiony na 10stopni - 5 podziałka od zera.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Prezes5G19
Posty: 486
Rejestracja: 2014-10-16 14:32
Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
Galeria: viewtopic.php?t=22741
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: Prezes5G19 »

:1111_bicz: :1111_bicz: Dotychczas ,,miszcza " miał u mnie Mechanik Czasu . Właśnie się to zmienia :1111_bicz: :1111_bicz:
tomasz
Posty: 85
Rejestracja: 2011-04-27 18:59
Samochód: Probe II 1997 2.5 v6
Lokalizacja: Wieliczka

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: tomasz »

A możliwe, że ktoś z poprzednich właścicieli grzebiąc w aparacie zrobił przy okazji jakiś chip-tuning czy jakoś inaczej przestroił komputer do nowych potrzeb i teraz są kłopoty aby uruchomił się poprawnie na oryginalnym KF34?
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: KrecioPL »

tomasz pisze:A możliwe, że ktoś z poprzednich właścicieli grzebiąc w aparacie zrobił przy okazji jakiś chip-tuning czy jakoś inaczej przestroił komputer do nowych potrzeb i teraz są kłopoty aby uruchomił się poprawnie na oryginalnym KF34?
Nie, nie, nie i jeszcze raz NIE.
Prezes5G19 pisze::1111_bicz: :1111_bicz: Dotychczas ,,miszcza " miał u mnie Mechanik Czasu . Właśnie się to zmienia :1111_bicz: :1111_bicz:
hahaah, masz za to u mnie flaszkę :mrgreen:
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: vitek »

Jeszcze chwila i będę musiał pogadać z moderatorem aby przeniósł temat do Osobliwości
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
tomasz
Posty: 85
Rejestracja: 2011-04-27 18:59
Samochód: Probe II 1997 2.5 v6
Lokalizacja: Wieliczka

Re: cały czas się świeci led i brak iskry, ale benzyne pompa podaje

Post autor: tomasz »

Zdiagnozował go elektromechanik i przyczyną jest niesprawny aparat zapłonowy. Ten, który mi gość wysłał okazał się niesprawny.
Założyłem temat w dziale "giełda".
Niestety obecnie na allegro prawie nie można kupić.
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”