Akumulatorowe przeboje - ciąg dalszy

Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Akumulatorowe przeboje - ciąg dalszy

Post autor: Romas »

wyciągnąć kompa, rozebrać i sprawdzić wszystkie połączenia i zimne luty, ewentualnie podmienić na drugi o takich samych oznaczeniach, bo bardzo możliwe że od tego zwarcia coś mu dolega :wink:
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Akumulatorowe przeboje - ciąg dalszy

Post autor: Ozyryz »

Ok wywlekę go i posprawdzam co do podmianki to nie mam skąd ani od kogo :/
Awatar użytkownika
quarth
Posty: 958
Rejestracja: 2011-09-02 19:52
Samochód: '93 USDM KL-DE
Lokalizacja: Łódź

Re: Akumulatorowe przeboje - ciąg dalszy

Post autor: quarth »

powiedzmy ze ja mam ecu na sprzedaz :]
life's 2 short 4 seals                                                         ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
     only ziligon
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Akumulatorowe przeboje - ciąg dalszy

Post autor: Ozyryz »

kl59c ? Za ile ?

Jak wymiana kompa pomoże z praca silnika to jeszcze zostaje problem załączania sie wentylatorów nawet na wyłączonym samochodzie z odłączonym kompem
Awatar użytkownika
quarth
Posty: 958
Rejestracja: 2011-09-02 19:52
Samochód: '93 USDM KL-DE
Lokalizacja: Łódź

Re: Akumulatorowe przeboje - ciąg dalszy

Post autor: quarth »

kl07, ale z tego co mi wiadomo to akurat numerek ma maly zwiazek z tym gdzie to wsadzisz. ewentualne problemy przy zmianie starszego na nowszy (ect/ectf)
life's 2 short 4 seals                                                         ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
     only ziligon
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Akumulatorowe przeboje - ciąg dalszy

Post autor: Ozyryz »

Wtyczki nie spasują kl59 ma chyba nawet więcej pinów


Albo się myle
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Akumulatorowe przeboje - ciąg dalszy

Post autor: MatiLP640 »

Co do wentylatorow to mialem podobnie, wymien sprawdz przekaznik, mi go zespawalo i byl ciagle zwarty co powodowalo ze za kazdym razem po podpieciu aku sie wlaczaly, bez wzgledu na wszystko, wymienilem i przestalo ;)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 171
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Samochód: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Galeria: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Akumulatorowe przeboje - ciąg dalszy

Post autor: Ozyryz »

-- oryginalny post 2014-11-10 22:00 --

Wybaczcie że tak późno odpisuje, ale nie było mnie jakiś czas w Katowicach :/ przekaźniki sprawdziłem, są dobre.

Prob stoi w garażu z rozbebeszonymi kablami i sprawdzam poklei (jeszcze kilometry kabli przede mną do sprawdzenia ). Komputer tez wymieniłem i dzieje się cały czas to samo czyli od czasu do czasu nie chodzi na wszystkich garach potem to mija jak ręką odjął i co jakiś czas włącza wentylatory tak jak to opisywałem wcześniej, no i ni cholery nie da sie sczytać błędów nawet gdy specjalnie coś odłączę, dioda cały czas świeci a lampka silnika na zegarach nie reaguje, wymieniłem nawet czujniki temperatury cieczy i nic.

-- dodano 2015-01-10 10:28 --

Witam, długo to trwało przez absolutny brak czasu ale chyba znalazłem przyczynę(chyba bo jeszcze nie podłączyłem instalacji) dziwnego zachowania proba, kilka kabli w instalacji sterowania silnika było przepalonych i dwa przekaźniki jeden spalony a drogi zwarty na stałe jednak nie były to przekaźniki wentylatorów. Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Akumulatorowe przeboje - ciąg dalszy

Post autor: MatiLP640 »

Mowilem zeby sprawdzic przekazniki :P
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
bogdano
Posty: 469
Rejestracja: 2010-07-01 13:02
Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
Galeria: viewtopic.php?t=19509
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Akumulatorowe przeboje - ciąg dalszy

Post autor: bogdano »

Rafał Ty to cały czas maż z tym probkiem przeboje. :) za dużo w nim grzebiesz. :) trzeba mniej grzebać a więcej jeździć.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”