Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str

waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1

Post autor: waldii »

jak dziala normalnie to znaczy,ze moze tez lepiej
Awatar użytkownika
batigol67
Posty: 694
Rejestracja: 2012-10-19 07:35
Samochód: Ford Probe 2.5
Galeria: viewtopic.php?t=21849

Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1

Post autor: batigol67 »

Ja już sam nie wiem jak to ma być z tymi vrisami bo zrobiłem sobie te diody w środku w kabinie i niby na postoju jest otwarty 1 vris ale jak jade i dam mu nagle pedał w podłoge to 1 vris sie wyłącza.
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1

Post autor: waldii »

czyli dziala kijowo jak w kazdym prawie KLu heh.
Awatar użytkownika
batigol67
Posty: 694
Rejestracja: 2012-10-19 07:35
Samochód: Ford Probe 2.5
Galeria: viewtopic.php?t=21849

Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1

Post autor: batigol67 »

Tak tylko czemu sie wyłącza po dodaniu gazu.
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1

Post autor: waldii »

Tez tak mialem i to wina ecu.Mialem 5roznych i w kazdym drugi chodzil git a pierwszy cuda na kiju
Awatar użytkownika
batigol67
Posty: 694
Rejestracja: 2012-10-19 07:35
Samochód: Ford Probe 2.5
Galeria: viewtopic.php?t=21849

Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1

Post autor: batigol67 »

Moim zdaniem to nie wina ecu.jak bede miał czas to rozwiąże ten problem.
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1

Post autor: waldii »

Jak nie wina ecu to czego?Tuska?Akurat jestem elektronikiem i przekukalem temat,nic nie wykombinujesz.
A dwa vrisy razem spiete to tez slabo jedzie.
Awatar użytkownika
batigol67
Posty: 694
Rejestracja: 2012-10-19 07:35
Samochód: Ford Probe 2.5
Galeria: viewtopic.php?t=21849

Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1

Post autor: batigol67 »

waldii pisze:Jak nie wina ecu to czego?Tuska?Akurat jestem elektronikiem i przekukalem temat,nic nie wykombinujesz.
A dwa vrisy razem spiete to tez slabo jedzie.
Jakbys był elektronikiem to byś naprawił ten bug. :D
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1

Post autor: waldii »

A myslisz,ze dokumentacja techniczna takich ecu lata sobie po calym necie? Heh
Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1

Post autor: pawlacz »

W moim samochodzie jest VRIS Box. Jednak komputer pokazuje błąd obu VRIS-ów i tylko to. Dodatkowo świeci się check engine gdy jadę dłużej, w trasie, nie zmieniając prędkości; bez względu na to czy jest to 80km/h czy 160km/h, pojawia się check engine. Jednak check engine od razu gaśnie gdy dam gaz na full. Dodatkowo gdy zapala się kontrolka checka i chcę przyśpieszyć, powoli dodając gazu, to czuć jakby zdławienie, brak mocy; ale przechodzi to od razu gdy dam więcej gazu.
Czy to normalne z tym błędem?
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”