Centralny zamek

BOB
Posty: 24
Rejestracja: 2005-12-03 17:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Gliwice - Pyskowice - Pniów

Centralny zamek

Post autor: BOB »

Cześć Wszystkim
Mam pytanie mój zamek centralny od strony kierowcy umarł nawet nie tyka ale od strony pasażera działa poprawnie zdjąłem tapicerkę i zauważyłem że jakby grzeje się taka biała kostka koło zamka co się mogło popsuć centralka chyba nie bo od pasażera działa da się może to wymienić czy trzeba razem z zamkiem wewnętrznym ?
Dziękuje za odpowiedzi
Pozdrawiam
V6 2.5
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

A może na kostce kable się poupalały i zwarcie jest dla tego się grzeje.
BOB
Posty: 24
Rejestracja: 2005-12-03 17:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Gliwice - Pyskowice - Pniów

Post autor: BOB »

Hmm też tak myślałem i chyba wykręcę ten zamek bo inaczej nic tam nie widać właśnie sprawdziłem napięcia i w przewodach jest lewa i prawa tak samo czyli prąd biegnie prawidłowo z centralki
Dzięki Pozdrowienia :)
V6 2.5
Awatar użytkownika
Chaos
Posty: 364
Rejestracja: 2006-07-06 09:26
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=15476
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Chaos »

Rozbierz caly sterowniczek bo moze przypalil Ci sie na blaszkach badz zasniedzialy Ja tak mialem od pasazera wyczyscilem i wszystko dzialalo :wink:
Obrazek

Na początku był Chaos potem Bóg stworzył Probe
BOB
Posty: 24
Rejestracja: 2005-12-03 17:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Gliwice - Pyskowice - Pniów

Post autor: BOB »

Witam
Dzisiaj będę odkręcał ten sterowniczek i zobaczę co w nim jest nie tak :)
Dziękuje za odpowiedzi :)
Pozdrawiam
V6 2.5
Pascal_pl
Posty: 5
Rejestracja: 2006-06-12 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Lędziny

Post autor: Pascal_pl »

Witam,

Mam prosbe zwiazana nie z tematem ... ak juz bedziesz mial rozkrecony bok to moglbys sprawdzic ktory kabel w kostce ze sterowania szyb ma prad ?

POzdrawiam
BOB
Posty: 24
Rejestracja: 2005-12-03 17:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Gliwice - Pyskowice - Pniów

Post autor: BOB »

W sumie są 4 przewody jeden minus i reszta plusy zależy jak naciśnie się sterowanie zamkami włącz zamek na lub wyłącz :) a ja rozebrałem zamek na śrubki i niestety okazało się że silniczek jest spalony więc już kupiłem cały sterownik :( używany za 80 zł
Pozdrawiam :)
V6 2.5
BOB
Posty: 24
Rejestracja: 2005-12-03 17:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Gliwice - Pyskowice - Pniów

Post autor: BOB »

Witam
Zamek zamontowany i sprawny :) dla tych co nie zdejmowali jeszcze tapicerki z przodu to rada uzbroić się trzeba w butelkę benzyny ekstrakcyjnej bo przy zdejmowaniu folii strasznie się idzie wybrudzić :)
Pozdrawiam !
V6 2.5
Awatar użytkownika
szpagat
Posty: 205
Rejestracja: 2007-02-03 14:34
Galeria: viewtopic.php?t=11166
Lokalizacja: Piła

Post autor: szpagat »

Witam.
Od pewnego czasu mam problem z zamkiem w drzwiach pasażera. Jak otwieram i zamykam od strony pasażera wszystko cacy, ale jak od strony kierowcy to drzwi kierowcy się zamykają i otwierają a od pasażera raz tak, raz nie, a ostatnio przestały w ogóle.
Nawet kretyn by się domyślił że coś jest nie tak z przekazywaniem "impulsu" z drzwi kierowcy do drzwi pasażera więc porozbierałem tapicerki żeby się dokopać do zamków.
W drzwiach pasażera wszystko wygląda oki ale od strony kierowcy znalazłem 2 białe luzne kable. Może się nie znam, ale moja filozofia życiowa mówi: "każdy kabel powinien być do czegoś podłączony"...Tylko do czego? Nie chce narobić dymu próbując metodą: "a może podepnę go tu i zobaczę co będzie"
Na forum jest pewnie mnóstwo osób, które dokładnie wiedzą jak powinno to być podłączone więc wrzucam fotki i będę wdzięczny jak ktoś życzliwy powie mi gdzie te kabelki podpiąć.
Obrazek Obrazek Obrazek

Koledzy pomożecie???
Fight like a man!!!
Awatar użytkownika
specta
Posty: 28
Rejestracja: 2009-08-01 21:43
Samochód: Ford Probe II Gen 2.5 V6
Lokalizacja: Ząbki k. Warszawy
Kontakt:

Problem ze sterowaniem centralnym na drzwiach kierowcy

Post autor: specta »

Witam,

Pytam o to, bo być może ktoś miał podobny problem, ruszył temat i być może rozwiązanie jest proste. Generalnie centralny sterowany z kabiny działa tylko od strony pasażera. Od strony kierowcy po prostu nie reaguje. Chciałbym to naprawić i mam nadzieje na jakąś podpowiedź.
Mowa o II Gen 2.5.

Pozdrawiam.
Specta
---------------
Ford Probe II 2.5 V6

Obrazek
Awatar użytkownika
Destroyer
Posty: 1260
Rejestracja: 2007-06-13 09:37
Samochód: II gen 2.5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13662
Lokalizacja: Radom

Re: Centralny zamek

Post autor: Destroyer »

To tak jak u mnie przy -32 :) Nie otwierały się drzwi ani nie zamykały od kierowcy, od pasażera było normalnie. Zrobiło się -25 - wszystko wróciło do normy i tak już zostało :)
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside :( :( :(
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya :)
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM :D
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Centralny zamek

Post autor: Sam »

mnie zamarzły przy 20 na początku jak pojeździłem i auto się zagrzało to rozmarzały ale jak doszło do 20 to zacięło i dopiero przy jak się zrobiło +1 to puściło ;p już myślałem że mi siłownik od centralnego siadł .
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Centralny zamek

Post autor: LukaszProbe »

Panowie problem mam podobny jak wyżej z tym, że czy jest możliwe aby ford fabrycznie stosowal takie zabezpieczenie??? U mnie jest tak, od strony kierowcy jak otwieram drzwi to od strony pasazera sie nie otwierają (blokada ??) Od wewnatrz naciskam przycisk unlock (na drzwiach kierowcy) i wszystko sie otwiera. Jak zamykam drzwi z kluczyka od strony kieroecy zamykaja sie wszystkie. Od strony pasazera wszystko sprawne. Czyli jedyny defekt nie otwieraja sie drzwi od strony pasazera przy otwarciu centralnego od strony kier. Ma tak byc???
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Centralny zamek

Post autor: duracell »

Otwieranie ma 2 pozycje, na raz otwiera się kierowca, obracasz dalej i otwiera się pasażer.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re:

Post autor: LukaszProbe »

szpagat pisze:Witam.
Od pewnego czasu mam problem z zamkiem w drzwiach pasażera. Jak otwieram i zamykam od strony pasażera wszystko cacy, ale jak od strony kierowcy to drzwi kierowcy się zamykają i otwierają a od pasażera raz tak, raz nie, a ostatnio przestały w ogóle.
Nawet kretyn by się domyślił że coś jest nie tak z przekazywaniem "impulsu" z drzwi kierowcy do drzwi pasażera więc porozbierałem tapicerki żeby się dokopać do zamków.
W drzwiach pasażera wszystko wygląda oki ale od strony kierowcy znalazłem 2 białe luzne kable. Może się nie znam, ale moja filozofia życiowa mówi: "każdy kabel powinien być do czegoś podłączony"...Tylko do czego? Nie chce narobić dymu próbując metodą: "a może podepnę go tu i zobaczę co będzie"
Na forum jest pewnie mnóstwo osób, które dokładnie wiedzą jak powinno to być podłączone więc wrzucam fotki i będę wdzięczny jak ktoś życzliwy powie mi gdzie te kabelki podpiąć.
Obrazek Obrazek Obrazek

Koledzy pomożecie???

post stary jak swiat...ale moze to komus sie przyda:) Te dwa biale kabelki sa od zarowki podswietlania zamka poporstu ktos je wczesniej oderwal.
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Centralny zamek

Post autor: infernoblade »

Witam, mam problem z zamkiem centralnym. Wymieniłem już wkładki, zamki, te kostki co idą do wkładki, powkładałem bezpieczniki. Działa już prawie wszystko oprócz centralnego. Nie działa ani lock/unlock, ani kręcenie kluczykiem, ale przy wyjmowaniu bezpiecznika słychać oba zamki. Auto należało wcześniej do młodego gniewnego, a później do pseudo elektryka. Takiej masakry w przewodach już dawno nie widziałem. Na szczęście większość już opanowana. Nie wiem tylko jak się zabrać za ten centralny, może coś mi doradzicie, w przeciwnym razie wywalę mu całą wiązkę i będę sprawdzał po kolei każde przejście. Do tej pory wszystko co nie było potrzebne do jazdy było albo odpięte, albo ucięte. Masakra jakaś :(
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Centralny zamek

Post autor: Romas »

Sprawdz elektryke przy zamkach(wkladkach) i kostki elektryczne drzwi-buda
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Centralny zamek

Post autor: duracell »

Drzwi-buda, najniższy rząd pinów w drzwiach od strony kierowcy, tam są w tym rzędzie 2 piny, ten dalszy czyli bliżej reflektorów może być zaśniedziały.
Kolor kabla o ile się nie mylę to zielony z czarnym paskiem.
Podaj na ten kabel napicie z bezpieczników, napięcie możesz podać gdzieś przed samą kostką na sterowanie lock unlock.
Jeśli na tym kablu nie ma napięcia centralny nie zadziała.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Centralny zamek

Post autor: infernoblade »

Ok, dzięki :)
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”